2012-12-20, 17:05
  #5281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epik
"Polisman nerslagen med hjälp utav en glasflaska som krossade bakhuvudet i centralen"

Är alla vid centralen? Någon som vet?

Var hittade du den infon? Var det inte en gatsten? Har du källa på intermezzot?
Citera
2012-12-20, 17:06
  #5282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haralltidundrat
Var hittade du den infon? Var det inte en gatsten?
Vadå "gatsten"? Var fick du den informationen ifrån?
Citera
2012-12-20, 17:08
  #5283
Medlem
HappyMaskSalesmans avatar
Uppdatering snälla,
vad är det som händer i detta nu?
Citera
2012-12-20, 17:08
  #5284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Vadå "gatsten"? Var fick du den informationen ifrån?

Det var ironiskt menat, ingen källa på ett så kraftigt påstående ger mig vibbar. Sorry om det missförstods.
Citera
2012-12-20, 17:09
  #5285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uffe22
God kväll gott folk.

Har försökt o följa denna debatten lite dock ej läst igenom alla trådar. Vi debatterar lite på jobbet om just den här 17 åriga tjejens oskuld eller icke oskuld i det hela. Hon hävdar ju som sagt att hon är oskyldig o än så länge vet vi väl inte.

Jo nu min fråga. Vad är det som talar för henne alternativt emot henne.

Tacksam för svar.

uffe22

i början stog det på sidan att det vaar 5 personer som hade hand om sidan.
sedan kom de ut att folk visste vem 1 tjej var som drev sidan.
sedan när folk visste vem hon var så
skrev någon annan orroz ägare här på flashback att det inte var hon som blivit utpekad utan att det bara var "en" person som drev sidan å de va ej hon.
å samtidigt skrev hon som blivit utpekad att hon är oskyldig på sin egna blogg.
så... antingen är hon oskyldig eller så är hon skyldig å ber sina 4 andra ägare av accuntet att rentvå henne här genom att säga att de bara finns 1 ägare. eller skriver hon själv här.
Citera
2012-12-20, 17:10
  #5286
Bannlyst
Kan ingen som har konton på de sidorna lägga upp händelserna där så att internationella medier kan snappa upp detta ?


Citera
2012-12-20, 17:11
  #5287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomalier
Kan ingen som har konton på de sidorna lägga upp händelserna där så att internationella medier kan snappa upp detta ?



Internationella medier har redan snappat upp. Både BBC och Foxnews.
Citera
2012-12-20, 17:15
  #5288
Medlem
Duckks avatar
Hela den här skiten är ju så absurd. Det enda som skulle vara "okej" nu är om alla vände näsan till idioterna som misshandlade tjejen och sen kan vi glömma hela den här händelsen...
Citera
2012-12-20, 17:19
  #5289
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArcoCortLimes
Jag var i Nordstan idag - julklappar - annars hade jag inte satt min fot på det skitstället (en skam för allt vad estetik heter...babbar överallt)

I källaren rulltrappa ner- var det faktiskt en hög med negrar och mena som skrek och ropade. Butiks-innehavarna såg nervösa ut, men det hände inget. Skri o skrän - uppskattad medelålder 15år - antal: 20 tal personer.

Gänget utav idioter drog sen vidare.

Jag tittade strängt på dem, med min bestämdaste arga min som jag alltid gör när jag träffar menafolk

Jag märkte aldrig dom, när var det? Blev fruktansvärt matt när jag såg en stor folksamling utanför Jensens vid 13.30-14 men när det bara var ca ett dussin blattar fatta jag att det var nåt företag eller så som hade after work bara =D
Citera
2012-12-20, 17:21
  #5290
Medlem
Völunds avatar
Är i stan just nu, ett stenkast från Brunnsparken. Ser bara julhandlare, inga upplopp eller poliser så långt ögat når...
Citera
2012-12-20, 17:34
  #5291
Medlem
som några sagt, "flugornas herre" - barnen tog sovmorgon istället, dessutom är det kallt ute
Citera
2012-12-20, 17:36
  #5292
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnity
Tror jag inte ett dugg på. Källa är alltid bra att lämna också.

Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Citerar du får du hänvisa till källan. Vart kommer uppgifterna ifrån?

Citat:
Ursprungligen postat av volfi2
varför skulle man slå ner en polis ??
Det var bara ett jävla instagram konto.-....

Poliserna vill ju bara få bort allt folk ..

Citat:
Ursprungligen postat av haralltidundrat
Var hittade du den infon? Var det inte en gatsten? Har du källa på intermezzot?
En killes statur, han är där och skrev den direkt från mobilen, om det är sant eller inte vet jag inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in