Citat:
Ursprungligen postat av uffe22
God kväll gott folk.
Har försökt o följa denna debatten lite dock ej läst igenom alla trådar. Vi debatterar lite på jobbet om just den här 17 åriga tjejens oskuld eller icke oskuld i det hela. Hon hävdar ju som sagt att hon är oskyldig o än så länge vet vi väl inte.
Jo nu min fråga. Vad är det som talar för henne alternativt emot henne.
Tacksam för svar.
uffe22
i början stog det på sidan att det vaar 5 personer som hade hand om sidan.
sedan kom de ut att folk visste vem 1 tjej var som drev sidan.
sedan när folk visste vem hon var så
skrev någon annan orroz ägare här på flashback att det inte var hon som blivit utpekad utan att det bara var "en" person som drev sidan å de va ej hon.
å samtidigt skrev hon som blivit utpekad att hon är oskyldig på sin egna blogg.
så... antingen är hon oskyldig eller så är hon skyldig å ber sina 4 andra ägare av accuntet att rentvå henne här genom att säga att de bara finns 1 ägare. eller skriver hon själv här.