2012-12-19, 20:25
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cykeltillbahamas
Fattar inte grejen.. Varför är det så jävla många som var me i upploppet? Varför försökte några bränna en svensk flagga? Vad var det för bilder ens, var det nakenbilder eller varför sån jävla hets?

Harmlösa bilder. Sedan hade snubben som lagt upp dem skrivit saker i stil med "Ey yoo orren knullar femton bananer" och så vidare.
Citera
2012-12-19, 20:25
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Fattar inte grejen.. Varför är det så jävla många som var me i upploppet? Varför försökte några bränna en svensk flagga? Vad var det för bilder ens, var det nakenbilder eller varför sån jävla hets?

Vad sägs om att läsa tråden? Använd sökfunktionen och första inlägget så kommer du förstå sammanhanget.
Det var inte nakenbilder som startade allt. Nakenbilderna har först börjat dyka upp idag.
Citera
2012-12-19, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Det har inte framkommit mer än det som står i sammanfattning. Polisen måste handla innan vi kan luska i vad som händer. Me*ima kvarstår som huvudmisstänkt för det första instagramkontot.

Men är denna Alex*nder Cl*venpil misstänkt för att ha skapat det första instagram-kontot? Det som ledde till allt detta, eller är det ett annat instagram-konto det talas om i din sammanfattning? Ursäkta min tröghet.

Finns det några namn eller ledtrådar till vem den nya misstänkte kan vara då? OM nu M'rima skulle vara oskyldig.
Citera
2012-12-19, 20:28
Medlem
Citat:

För att dem är lacka på det Svenska samhället som gjort att de är svårt att hålla koll på sina unga tjejer. Dem knullar runt precis sådär som bara svenska tjejer tordes göra^^
Citera
2012-12-19, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av veticke
Jaha vad tror ni om imorgon? Det får änna ta fart nu om det ska vara något att prata om liksom..

Dessvärre lär detta fortsätta under hela jullovet. Ungarna har fått uppmärksamhet, fått känsla för hela grejen med att tillhöra en skrikande grupp och fler kommer lockas till upploppen. Frågorna är just nu bara när, var och i vilken omfattning ungarna kommer fortsätta leka rövare..
Citera
2012-12-19, 20:31
Medlem
För mig oförståerligt att inte en enda vuxen har sagt ifrån. Sätt ner foten och stoppa allt innan det går överstyr.
Citera
2012-12-19, 20:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Polisen måste handla innan vi kan luska i vad som händer. Me*ima kvarstår som huvudmisstänkt för det första instagramkontot.
Eftersom hon säger att hon själv först blev uthängd så borde ju någon ha sett det i så fall, tycker man.

Sedan har vi detta som jag antar att polisen kollar upp med läraren: "Jag och en vän till mig visade det till våran lärare och hon såg att det stod om hennes dotters vän, hon blev chokad och sen så gick hon för att anmäla detta till polisen"

Visserligen efter att Instragramkontot skapades, men också innan det gick rykten om att hon låg bakom sidan. Det hon sa till läraren ska ha handlat om att hon själv blev uthängd. Men det visar sig väl.
Citera
2012-12-19, 20:32
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anglar
Till DIG som har skrivit detta om MIN dotter!!!
Hur väl känner du henne egentligen???
JAG kan informera dig om att hon är INTE adopterad, jag har fött henne här i Sverige och JAG är svensk!!!
Håll dig till sanningen!!!
Det är pga sådana som dig som sånt händer som hände igår, tänk på det!
Oskyldiga blir drabbade pga okunniga personer som sprider skit för att själva må bra en liten stund!

Inte konstigt på att din dotter är inblandad, och kommer troligtvis kosta skattebetalern tusentals kronor, då du har parat dig med en rasfrämling. Negern är känd för sitt våldsamma betéende och saknad av intelligens, egenskaper som vi ser i din halvneger till avkomma. Du borde skämmas över att du har rasblandat och att din dotter nu inte har någon plats i det svenska samhället, och bör känna sig utanför (vilket hon uppenbarligen gör). Din dotters brottslighet är uteslutande ditt fel, då du har valt att para dig med lägre stående raser.

Du är vidrig.
Citera
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:

Står ju i TS hur allt började. På instagram laddades det upp bilder på tjejer, vissa lättklädda med text bredvid där det står att de är orrar, horor, älskar kuk och har sex lika ofta som de byter trosor osv. Hade inte dessa medier och sidor funnits, som Facebook och instagram hade de inte kunnat starta nåt upplopp. Så är ju det viktigaste att nämna att i princip de flesta i upploppet bestod utav invandrare. Både igår och idag..

Edit;

Är det förresten ingen som funnit någon video eller bild på när de försöker bränna den svenska flaggan?
Senast redigerad av enlevandeman 2012-12-19 kl. 20:36.
Citera
Medlem
a25zkmiz-premiums avatar
Citat:

Det är ju bara babbar med i upploppen, det är ju så uppenbart att de är med bara för att de tycker det är kul att förstöra samhället. Vilket i sin tu drabbar oss skattebetalare, trots detta så röstar "80%" av dem på Sossarna som vill ge dem ännu mer pengar och frihet. WTF?!
Citera
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraven10
Men är denna Alex*nder Cl*venpil misstänkt för att ha skapat det första instagram-kontot? Det som ledde till allt detta, eller är det ett annat instagram-konto det talas om i din sammanfattning? Ursäkta min tröghet.

Finns det några namn eller ledtrådar till vem den nya misstänkte kan vara då? OM nu M'rima skulle vara oskyldig.
Merima är fortfarande anklagad för att ha startat första kontot som utlöste allt.
Alexander är misstänkt för att ha skapat ett av dom nya kontona. Sen hur mycket sanning det ligger i Freddy's påstående om att det skulle vara Alexander låter jag vara osagt.

Nej, inte vad jag vet.
Citera
2012-12-19, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 23838
Nej, vad jag läste (om vi nu tänker på samma fall) så friades översättaren från alla anklagelser och skulle få upprättelse.

OnT: Finns det någon bättre livestream? Länk uppskattas. Även till den gamla.
i hd ja, sverige var alltså inte helt säker på om brott begåtts eller inte

bilderna som är tagna är ju helt vanliga bilder som dom flesta lägger upp idag. jag har svårt att ta undertexterna på allvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in