2012-12-19, 15:46
Medlem
Guitarsmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Norska tidningar på Twitter skriver om att det skjuts/skjutits raketer mot polisen. Någon som kan bekräfta det?

Går att se (eller rättare sagt höra) här: http://bambuser.com/v/3236694
Citera
Medlem
Rambovics avatar
Citat:
Norska tidningar på Twitter skriver om att det skjuts/skjutits raketer mot polisen. Någon som kan bekräfta det?

Det stämmer.
Citera
Medlem
Citat:

Ja, det är korrekt.
Citera
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:

Det ska ha skjutits raketer, ja, men ingen har rapporterat att det varit mot polisen. Låter dock inte helt otroligt att så skulle vara fallet med tanke på hur ungdomarna betedde sig igår.
Citera
2012-12-19, 15:47
Medlem
BigMushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Det är en filmsekvens på 24 sekunder. Vet du vart den är inspelad?

Det kom direkt efter hans andra film som var på järntorget.

Och vi pratar ju om gbg här :P
Citera
Medlem
Bellpans avatar
Gå in igen.

Blev konfronterad av kulturberikare. Men kör igen
Samma stream antar jag
Citera
Medlem
Waldschrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Tjejen som blivit anklagad att ligga bakom misshandlades aldrig, utan togs in av polisen.

Däremot så finns det en filmsekvens där en tjej som tros ha tipsat sidan ramlar och blir misshandlad. Okänt om hon sökte läkarhjälp eller ej, men kring 15.30-tiden igår så hade inga sjukhus tagit mot skadade och polisen hade inte fått in anmälan om misshandel när det höll konferens 16:30 igår.

Hon ramlar inte, hon blir tacklat bakifrån av vad som verkar vara en kille i vita byxor, sedan ser man hur minst en annan tjej börjar sparka på henne, killen (?) i vita byxor dras dock bort av en annan tjej verkar det som, sen försvinner offret i pöbeln som samlas kring henne som hyenor.
Citera
2012-12-19, 15:48
Medlem
burberrys avatar
Säkert varit upp innan, men Göteborgskaoset är första nyhet på vg.no
Citera
Medlem
Säkert står i tråden men det för många sidor gå igenom? Rykten går de starta ny orre sida på facebook/instagram? Kan någon länka
Citera
Medlem
Flash-Gordons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deniseh
Annars så hittade jag hennes blogg på facebook, kan den möjligtvis vara till någon hjälp?
http://www.nattstad.se/gabriellayouknow

Fr länken ovan

Citat:
Tisdag 18 dec 19:39

Haha dog för idag, kaoz i Gbg, en tjej som gjorde GBGorraz en sida på instagram då dom skrev falska saker typ att man är hora o skit, de va tjejen som gjorde den som blev nerslagen av nästan hela Gbg, typ 100-200 pers på henne, video där nere, jag va där haha, min syster slog söööönder tjejen, Video kommer snart på de (Y)
Citera
Medlem
Citat:

det sköts små skitraketer som knappt hade gjort någon skada kanske 15 stycken totallt en var ca 2 meter ifrån oss när den smällde svårt att avgöra om den var riktad mot någon polisen men de arresterade en av killarna som sköt dem och det skall ha kommit med på "den fösta streamarens" inspelning. vad som har hänt den senaste timmen kan jag tyvärr inte svara på
Citera
2012-12-19, 15:49
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Det är uppenbarligen ett jävla kaos på Järntorget just nu.

Det var allt jag hade att säga.
Citat:
Ursprungligen postat av sharpedge
http://www.webbkameror.se/trafikkameror/trafikkameror_gbg_908.php

Rätt djävla lugnt är allt jag har att säga...

Nära personlig kontakt är allt jag har att säga..
(25 min sedan)
Senast redigerad av foool13 2012-12-19 kl. 15:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in