2012-12-19, 14:19
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgsorroz
Har aldrig kört med mitt IP så det blir jävligt svårt
Kommer inte bli busted, kommer in på Flashback för att jag ser 250 sidor av bullshit.
Du tror inte det går att få fram ditt riktiga ip? Kör du genom VPN? Företaget som säljer dig VPN kommer med sannolikhet ge ut loggar till polisen. Kör du med proxy? Hah, om du tror att en sketen proxy kommer skydda dig skrattar jag åt dig. Antar att du inte ens har kört med NoScript eller vet vad cookies är
Citera
2012-12-19, 14:21
Medlem
Hmm.. Varför är dem så aggressiva mot SNWK?
Är det för att han är svensk?
Citera
2012-12-19, 14:21
Medlem
SlumNexs avatar
i ett klipp från streamen så åker det för bi en mörkblå polis van .
vad är det för bil ? insatsstyrkan?
Citera
2012-12-19, 14:22
Medlem
intebadsalts avatar
Är lite efter kanske..
Men hon som blev misshandlad igår hon var väll inblandad i detta?
Tråkigt dock att detta har hänt men jag inte chockad.. Inte direkt första gången någon sånt här händer. I dom skolor jag har gått i brukade det alltid startas en skvaller blogg. Där stog det både det ena och de andra. Fast detta är nog lite större.
Citera
Medlem
slutatacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonden
Hmm.. Varför är dem så aggressiva mot SNWK?
Är det för att han är svensk?

Streamen funkar inte för vissa. Skriv gärna vad som sker!
Citera
Medlem
anton mordarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlumNex

Såna brukar synas rätt ofta när det handlar om större folksamlingar, vet inte riktigt vad de är till för men knappast insatsstyrkan
Citera
Medlem
Stream:

http://snaphanen.dk/2012/12/19/live-streaming-fra-goteborg/
Citera
Medlem
slasktratten123s avatar
"Varför filmar du mig?"
"Det var inte meningen... Eller var det?"
Klockren!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thepassenger413
Nu har dom samlat sig igen vid jacobs kiosk på hörnet vid framtidsgymnasiet och kastar smällare! Tycker polisen borde göra nått, ingen som har en mobil till övers som kan ringa in anonymt och säga att dom har sett nån vifta med ett pistolliknande föremål så man slipper detta tramset! Då kan jag uppdatera med livesteam när dom griper alla! Ta den vanliga GM beskrivningen Canada goose jacka och adidasbyxor!

Det enklaste är att köra in folkmassan så flyr de likt en gazell springer på savannen. Sedan är det bara att börja omhänderta alla som rör sig i området. Hårt mot hårt.
Citera
Medlem
Waldschrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlumNex

Bil för omhändertagande av folk?
Citera
2012-12-19, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum

Vad är du för nån j-vla pretentiös tönt? Bröstar upp dig med visdom du inte ens har. Jag gör den vågade gissningen att du pratar om någon slags datatuff fjortisarmé så som du uttrycker dig. "Ey morsan vi är megacoola Sverigedemokrater på Flashback, vi förstår saker och ting, vi hittar ALLT, ey ey ey"... tönt!

Jag ska ge dig ett par sanningens ord. Gårdagens situation kommer inte förändra ett förbannat piss. Folk har "tröttnat" på babben i trettioårs tid nu. Denna ständigt återkommande vädjan om folkets "uppvaknande" är inget annat än önsketänkande från ett allmänt passivt och handlingsförlamat folk.

Väldigt sant. Upploppen ändrar ingenting faktiskt, folk borde se skillnaden mellan dessa ''djur'' och sig själva. SD vill också göra upplopp och döda alla blattar och det är fullt okej enligt de men för några blattar att bara sprina runt och ha upplopp det är inte ok.

Sverige det hypokritiska landet.
Citera
2012-12-19, 14:23
Medlem
NewBodhums avatar
Är det någon som kan tala om vilken kriminell klan det är som har blandat sig i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in