2012-12-18, 22:15
Medlem
MrBONGs avatar
http://www.vgtv.no/#!/video/59614/sv...orbipasserende

Flera personer drar ner en tjej på backen sen ser man inte vad dom gör en mob står runt henne fram lunkandes kommer en dialog polis som inte verkar reagera mer än att titta på därefter kommer en polis och drar ut henne ur massan och ur bild. Detta är alltså inte det klippet som dom flesta redan sett på aftonbladet..
Citera
2012-12-18, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnity
När jag mer och mer tänker efter så blir jag bara ännu mer irriterad på polisens lama agerande!

För helvete, dra batonger och kör på med sprejen. Mota bort snorungarna och omringa dem för helvete.

Avgå!

Har personligen haft att göra med Fredrik Dahlqvist (han som uttalar sig i SVT och inte gjorde ett dugg för den tjej som pöbeln misshandlade framför hans ögon), ett riktigt jävla kräk som aldrig gör något mot kommunister och babbar.
Citera
Medlem
E.W.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnity
När jag mer och mer tänker efter så blir jag bara ännu mer irriterad på polisens lama agerande!

För helvete, dra batonger och kör på med sprejen. Mota bort snorungarna och omringa dem för helvete.

Avgå!

Det skulle inte gå med dagens media!

Hade polisen gått in med batonger och pepparspray hade media skrikit övervåld direkt.

Hade polisen lagt ner slöddret på marken, hade tidningarna skrivit att det är synd om de stackars barnen som måste ligga ner på marken mitt i vintern.
Citera
Medlem
MandarinSallads avatar
Ni svenskar som älskar mångkulturen; vad tänker ni när ni ser dessa upplopp med undermänniskorna?
Citera
2012-12-18, 22:17
Medlem
Man kan ta apan ur djungeln men inte djungeln ur apan. Tror ni något sånt här kommer urarta i Stockholm ?
Citera
2012-12-18, 22:18
Avslutad
Någon som vet om den personen som gjorde facebook gruppen (min vän) har begått något brott och kan få problem med polisen ?
Citera
2012-12-18, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Nej, det hade förmodligen inte varit en bra idé.

Om man inte ponerar att det, i det tidiga skedet vi pratar om, inte rörde sig om en direkt pöbel utan endast ett medelstort invandrargäng på krigsstigen + ett stort antal åskådare. Om man på grund av dem stängde portarna kunde de sedan egga upp den stora grupp åskådare som befann sig på utsidan, så att hela folkhopen fick för sig att man skulle ut och leva rövare.

Som sagt, jag vet inte vad som försigick vid tidpunkten. Kanske var hela jäkla folkhopen från andra skolor, och kanske rådde det fullständig lynchstämning.

En "medelstor" invandrarpöbel kan göra rätt mycket skada utan att vara 500 pers. Hur tror du gruppvåldtäkter går till?

Utanför fick en polis lov att rädda en tjej från pöbelns sparkar, och hon hade inte ens med saken att göra!!!
Citera
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ayapap
Någon som vet om den personen som gjorde facebook gruppen (min vän) har begått något brott och kan få problem med polisen ?
Vad har han skrivit på sidan? Om han uppmanar till våld eller andra aggressioner så gör han sig skyldig till uppvigling.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.W.

Hade polisen gått in med batonger och pepparspray hade media skrikit övervåld direkt.

Hade polisen lagt ner slöddret på marken, hade tidningarna skrivit att det är synd om de stackars barnen som måste ligga ner på marken mitt i vintern.
Konstigt nog är det bara Sverige som har det här problemet. Vårt grannland Danmark har inte det problemet. Varför är skillnaden så stor?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.W.

Konstigt nog är det bara Sverige som har det här problemet. Vårt grannland Danmark har inte det problemet. Varför är skillnaden så stor?
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Vadå "gymnasieelever" ?? De som upploppar här på bilderna verkar knappast vara några skötsamma svenska gymnasieelever?

Min välartade dotter går på ett lugnt och fint kunskapsinriktat gymnasium (jodå, det finns fortfarande sådana) och jag kan garantera att detta inte skulle kunna ske där. Där studerar och pluggar eleverna, har respekt för varandra och sina lärare och rektor. De spelar i olika musikgrupper på fritiden, eller pluggar tillsammans.

Det jag ser från detta "Plusgymnasium" är en massa araber och mörkhyade personer, det verkar vara en enda stor personförvaring med upplopp och kaos som ingrediens. Är detta vi har att vänta av Sverige med den ökade MENA-invandringen?
Citera
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fumba
Man kan ta apan ur djungeln men inte djungeln ur apan. Tror ni något sånt här kommer urarta i Stockholm ?
Tror jag inte men självklart kan det hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in