2012-12-18, 18:42
Medlem
SiSeniors avatar
Tjejen på videon verkar inte få så mycket stryk trots allt? Möjligtvis att hon dras med bort i folkmassan men inte ligger hon kvar på marken i alla fall?
Citera
Medlem
denisehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_08
Var det några nakenbilder som spreds eller?
Nej, men det fanns några få lättklädda bilder, typ flickor i underkläder/ badkläder sedan var det bilder på både flickor och pojkar samt en text med massa rykten.
Citera
Medlem
Som jag skrev i en annan tråd:

Att det har blivit ett slags upplopp pga det här är för mig ett mysterium.

okej om skatten hade chockhöjts till 70% men av ett uttalande från instagram att en skara människor är slampor? kom igen nu.
Citera
Medlem
Rulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyColtrane
Du menar att fotbollshuliganer inte är en kostnad för samhället? Var du i landet i somras när det blev ett sjudundrans polispådrag vid ett fotbollsderby i sthlm? Många miljoner skattepengar rann bort den kvällen.

Nej då klubbarna betalar sina egna polisnotor.
Citera
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seth-Rydell
Du kan ju inte jämföra grabbar samt ultras med detta? Är du så tappad på riktigt?
Är det några som uppför sig med värdighet när de slåss offentligt så är det grabbar.
Ljusår från vad jag såg i nordstan idag..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Tråkigt nog så ser man för lite av killen som sänker henne till marken. Hade inte varit helt fel om han blev uthängd. Man ger sig inte på en tjej på det här viset, så enkelt är det.

Får se om man kan spana in lite filmer och leta efter klädstilen idioten bär. Ska nog gå att få tag i dåren.
Citera
Medlem
Guitarsmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moveyourmind
X händer. flashbacks lösning: Ut med babbarna!

X = hedersrelaterat våld och upplopp? Ja då är det väl inte konstigt att man drar slutsatsen att det här aldrig hade fått såna proportioner om vi hade levt i ett Sverige med homogen befolkning.
Citera
2012-12-18, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aimulaikon
Fan att det inte finns lagrum för att låta sådana desinformatörer som dig gå i fängelse då, ditt praktsvin!

Exakt sånt här syftar hela inlägget på, folk utan stake som gömmer sig bakom en dator och spriderfelaktig information.
Citera
Medlem
AbdullahSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moveyourmind
X händer. flashbacks lösning: Ut med babbarna!

Det är väl samma sak som att tycka att en våldtäktsman ska till fängelse?
Man ska istället fråga sig varför de fick komma hit från början.
Citera
Medlem
denisehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyColtrane
Ingen som har screenshots från instagram...
Men läs igenom tråden!
Men jag är på gott humör så..
http://i.imgur.com/6V0kZ.png

Annars så finns det en ny instagram som jag försöker få tillgång till kallad orrozgbg.
Citera
Medlem
Bellpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Du känner inte att du tar det på lite för stort allvar? Gå ut och roa dig som om det vore vilken annan dag som helst. Att ett upplopp "i halva Göteborg" skulle ägt rum stämmer inte, så lägg ner fickkniven och försätt med ditt liv.

Handlar väl inte riktigt om just denna händelsen.
Händer ju dagligen att våra kulturberikare stökar till det.

Vill du ha din bil bränd, för att några blattar är uttråkade? Nejtack, hoppar den.
Även får min telefon och plånbok snodd...
Citera
2012-12-18, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Tjejen på videon verkar inte få så mycket stryk trots allt? Möjligtvis att hon dras med bort i folkmassan men inte ligger hon kvar på marken i alla fall?
Man ställer sig ju och sparkar på henne utan några som helst tvivel, ser ut som att tjejen drar ansiktet ganska hårt i asfalten också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in