2012-12-19, 14:31
Medlem
synkskadads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markdaisy
Fan, är jag efterbliven eller? Får inte igång det och jag trycker på broadcast.

Det funkar inte för somliga helt enkelt. Inte för mig heller, fast det funkade förut.
Inte heller snaphanen förresten.

Så tack till alla som berättar vad som sker.
Citera
Medlem
Ska de spela brännboll i stället??? vad ska de med slagträna till?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Kan någon gå ner och skydda killen som livestreamar? känns ju som han börjar tycka det är jobbigt nu.

Jag kollar på streamen nu, han går motsatt håll som dom andra. Så de hänger inget viktigt
Citera
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkkAkk
TOR är säkert om du vet hur du ska använda det.
Vad är chansen att dessa personer vet hur man använder det? Om de är dumma nog att komma på Flashback och skryta istället för att ligga lågt kan chansen inte vara stor. De använder förmodligen en proxy
Citera
Medlem
Markdaisys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epik
Fungerar inte för mig heller

Drog på det på telefonen istället. Där funkar det.
Citera
2012-12-19, 14:32
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intebadsalt
Är lite efter kanske..
Men hon som blev misshandlad igår hon var väll inblandad i detta?

Sägs att hon eventuellt var väninna till den tjej som folk anklagar eller att hon var någon av tipsarna till Instagram kontot.

Inget är säkert i hennes roll... men hon uppdaterade på sin FB igår att hon är OSKYDLIG. Hon skrev att hon inte hade någon aning om det Instagram kontot. Hon skrev vidare att ca 15 tjejer hoppa på henne och hon fick ett brutet revben, blöder från öra/öga och mun.

Det konstiga är dock att enligt Aftonbladet söker man efter tjejen som blev misshandlad. Ingen anmälan eller namn har kommit in. Om hon fick sådana skador borde hon väl ha uppsökt sjukhus.
Senast redigerad av Xfiles 2012-12-19 kl. 14:34.
Citera
Medlem
Enligt TT ska dem försökt elda en Svensk flagg!? Vafan är det som händer!?
Citera
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Sägs att hon eventuellt var väninna till den tjej som folk anklagar eller att hon var någon av tipsarna till Instagram kontot.
Enligt henne var hon totalt oskyldig och att flera oskyldiga fick ta stryk, finns en skärmdump där hon snackar om det på Facebook någonstans i tråden
Citera
2012-12-19, 14:33
Medlem
Waldschrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Det där är jag lite nyfiken på. Hur gamla är babbarna egentligen? Är de runt 14 så är de ju under gymnasieålder. Lite lustigt att de engagerar sig i vad som sker på gymnasienivå då.

Tror inte man behöver någon anledning. Man drar dit därför att alla andra gör det.

Glömde också att det är ju tiden på året där det är populärt för ungar att dra ut med raketer och smällare - uppretad pöbel + raketer + konfrontation med polis kan leda till det ena och det andra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnity
Källa på det? Vore ju helbra enligt mig, ge snorungarna ett helvete så dem inte vågar göra om något!

Det kommer bara ge de ett hat för polisen och detta kommer eskalera. Det bästa är att bara låta det dö ut och ta ner alla hemsidor och användare som samlar ihop alla människor på ett ställe. De flesta gör ju inget olagligt så det finns ingen anledning att attackera. Att bara vara där med polisen är ett bra försvar. Om importsen går hårt in så går polisen hårt in annars är det chill boiz
Citera
Medlem
crillecrilles avatar
SNWK, vilken reporter Intervjuar poliser hur proffsigt som helst. Stabilt.
Citera
Medlem
zemfiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles

MB har uppdaterat i sin blogg angående det:

"Under loppet som var utanför skolan, där en tjej misshandlades. Det var inte jag för folk hade trott att jag blev misshandlad men det var inte jag för jag va hos polisen under tiden allting hände. Men tycker självklart synd om tjejen och hoppas hon mår bra."

Verkar som att hon inte känner personen i fråga alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in