2012-12-18, 19:55
Medlem
zemfiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --Ras--al--Ghul--
- Lilla "gumman". Har själv ett jobb där jag träffar mycket folk. Däribland zigenare från balkan. HON ÄR 100% BOSNIER! Tittade igenom hela hennes blogg. Såg bilder på hennes bror, farsa, vänner och släkt. Även bilder från semesterresan från Bosnien finns på bloggen. Kusinerna/släkten såg ut å vara allt annat än släkt.

Visst är det pinsamt att hon är bosnier. Men du behöver inte "skeva" verkligheten för det.

Så du har information som du har fått enbart från hennes blogg!? Medans jag har information från IRL från ett område där ALLA känner ALLA? Lägg av.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MVC
Fanns det några bilder på brudar från instagram-kontot som någon vill dela med sig av?

http://web.stagram.com/n/orrozgbg/

Länk som postades för ett tag sedan... verkar ha en del screenshots (10).
Citera
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbdullahSvensson
Varför skulle det bli så? Hur får du ihop det?
Här får alla reda på hur det står till på riktigt.

Exakt. Det är inte ens någon ide att försöka sig att förstå på Malevich, för h*n är uppenbarligen lite efter eller så trollar h*n.

Jag vart iaf inte förvånad över att jag inte såg en enda svensk bland allt bajs. Stenåldersmänniskor och apor som bråkar om ditten och datten. Sedan så verkar alla skylla ifrån sig och gråta ut i media, men det som gäller är ingen rök utan eld. Uppenbarligen så var de slampor, fjortisar eller ORRAR allihopa, men vill förstås inte att folk ska veta om det. Vidriga äckel är vad de är.

"Buhuu, jag vill knulla runt som fan, men vill inte att folk ska veta om det."

"Asså vafan, jag e ingen jävla fjortis aboo, den som kalla mig fjortis ska få stryk".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anton mordaren
Låter ju helt sjukt att polisen uppmanar en skola att vika sig för sådant här. Det är fan ordningsmaktens ansvar att gå in och visa lite pondus, visa att de kan hantera sådana här situationer. Det ska fan inte vara fritt fram för vem som helst att störa den allmäna ordningen på det här viset även om det så krävs att man bildar en ringmur av dialogpoliser som omsluter hela skolan!

Men så är det ju nu mera med MENA och poliser. Kommer ihåg för litet sedan när en polispatrull blev attackerad i Rinkeby. 18 patruller kom till förstärkning. Totalt 3 eller 5 polisbilar förstörda. 100-tals MENA-ungdomar och hör och häpna INGEN GRIPEN!!!!

Hur kan det få vara så?
Citera
2012-12-18, 19:56
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chicksdigit
Han som tar ner tjejen bakifrån, har någon fått fram vem det är?

Det är alltså en tjej som i panik försöker fly från en kille som till slut får tag på henne och misshandlar henne. Mitt på ljusa dagen, i Göteborgs stad. Nu är inte jag särskilt våldsam av mig, men det hade inte varit långsökt i min värld att slå ut tänderna genom bakhuvudet på honom.
Tror dessvärre det är i princip omöjligt att få reda på vem han är, om nu inte någon som befann sig där hänger ut honom.

Men ja, han skulle behöva ett gäng slag... En sorglig ursäkt till människa som ger sig på en flyende tjej på det viset.
Citera
Medlem
Flash-Gordons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chicksdigit
Han som tar ner tjejen bakifrån, har någon fått fram vem det är?

Det är alltså en tjej som i panik försöker fly från en kille som till slut får tag på henne och misshandlar henne. Mitt på ljusa dagen, i Göteborgs stad. Nu är inte jag särskilt våldsam av mig, men det hade inte varit långsökt i min värld att slå ut tänderna genom bakhuvudet på honom.

Helt åt h-vete, ser ut som en annan tjej som försöker dra bort honom.

NAMN o BILD på snubben vore bra att få ut
Citera
Bannlyst
Kan någon länka till videon som aftonhoran visar i deras webbtv? De censurerar ansikten http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15948322.ab
Citera
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zemfira
Så du har information som du har fått enbart från hennes blogg!? Medans jag har information från IRL från ett område där ALLA känner ALLA? Lägg av.
Ja, hon vet nog inte själv om hon är bosnier eller inte.
Citera
2012-12-18, 19:57
Medlem
EKJs avatar
Det jag inte förstår mig på är alla dessa jävla negrar som kommer med olika rykten och dömer folk samtidigt som dem går runt med slöja på huvudet, citerar en som har skrev detta på facebook;

"N*djm* *buk*r OCH att 3 personer tog självmord pga det hon gjorde. Det har polisen personligen sagt till mig, idag.
Så tjejen får skylla sig själv!"
NI KAN INTE SNACKA EN MASSA OM NI INTE VAR DÄR! MEDIA ÖVERDRIVER!!!
När ska folk fatta.. Ser ni "500" människor i videon? Nej, dåså stfu!
Alltid överdriva.
Tjejen får skylla sig själv om hon nu ligger bakom detta. Och det var inte killar som slogs idag, utan TJEJER!
Om du inte har fakta, så hållkäften!
Och alla var inte där för att hoppa på henne, hälften va där för att kolla på eller bara vara där.

Jaha din jävla negerlögnare, sen när fick polisen gå ut med sådan information till en liten horunge som kommer fram och frågar: Hur många har tagit självmord, konstapeln?

*= a

Jag sitter mitt i skiten av denna händelsen i facebook, så fråga på här om ni vill ha reda på något speciellt.
Senast redigerad av EKJ 2012-12-18 kl. 20:00.
Citera
Medlem
Vimurs avatar
Ni som skriver att det inte har med etnisk bakgrund att göra - har ni arbetat i den här typen av områden? Har ni besökt något land i MENA?
Jag har gjort båda och det är inget snack om att det här är värderingar som skiljer sig radikalt från de svenska. Det är ett beteende som uppmuntras inom skolväsendet, samhällsinstitutionerna och föräldrarnas uppfostran i MENA.

I många av regionens länder är det t.ex. fortfarande en förmildrande omständighet om ett mord begås i 'hederns' namn, skolpedagogiken är hierarkisk, uppmuntrar inte till självständigt tänkande och barnaga är utbrett. Den här typen av upplopp var vardagsmat i media där jag bodde - klanfejder, släktuppgörelser och pöbelmentalitet en masse.

Svenska föräldrar ha skolats i att förespråka icke-våld, lösa konflikter genom att resonera och vända sig till myndigheterna när något sådant här inträffar.

Hela upplägget osar MENA lång väg - ryktetsspridning som skadar det moraliska anseendet och sedan obligatoriska hämndaktioner på det. Vi ser bara början på en företeelse som kommer att grassera. Men visst, stick huvudet i sanden och dra era floskler. Förr eller senare blir situationen helt ohållbar och mycket p.g.a. er som lever i förnekelse.
Citera
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Ännu ett slagsmål fångades på film: http://www.expressen.se/gt/skolupplo...-pa-instagram/
Förbannat dåliga bilder dock.

Vilka är det här "dialogpoliserna" för några egentligen ??. En tjej blir brutalt slagen och nerbrottad och "dialogpolisen" står bara och tittar. Strax därefter ser man en annan polis, utan väst, bara störta resolut in i folkhopen för att dra undan tjejen som fått "bonk". Vad gör dialogsnuten då ??. Jo. Han står fortfarande kvar på nästan samma plats som förut. Skillnaden är bara att han nu börjat gunga sina utsträckta armar upp och ner som den värsta uppblåsta fån-rappare i något som ska föreställa en lugnande gest.
Citera
Medlem
Någon som har en länk till den nya gruppen som har skapats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in