2012-12-18, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lararen
tycker det är skandal att polisen låter folk bli misshandlade av denna pöbeln. Att de backar och låter folk kasta på bilarna. Nej, det gäller att sätta ner foten tidigt. Sånt här ska folk inte komma undan med.

Antar att insatsen måste vara betydligt större om det skulle kunna ge resultat. Annars har man typ 1 gripen och ett mycket större upplopp på halsen istället.
Citera
2012-12-18, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cbcbcb
Du lever i en primitiv kultur så du måste räkna med dig själv i ekvatorn. Det finns många nationer utöver mellanöstern länder som jagar i grupp och misshandlar/dödar som du vill uttrycka det. Alla länder som har en arme skulle jag vilja säga jagar i grupp, eftersom dom dödar, både kvinnor, män och barn men även snor resurser. Du vet inte ens vad du säger när du skriver en sådan kommentar, den är så fel överallt ingenting är rätt. Jag vill tipsa dig att kolla så mycket du kan på the venus project, så kanske du en dag förstår Mänskligt beteende i en viss miljö för det finns ingen mänsklig natur

Visa mig gärna en video med västerlänningar som lynschar en kvinna för ett "hedersbrott".

Du kan jämföra krigsföring med lynschning så mycket du vill. Det är iaf inte samma sak. Men tro gärna det om du mår bättre av det.
Citera
2012-12-18, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leprasjukling
Misshandel av kvinnor är ju inget nytt. Vad som är nytt de senaste 5-10 åren är att flickor 14-18 år blir allt mera aggressiva och begår våldsbrott.

Jag pratade om 20 år sen. innan arabinvandringen tog fart.
Citera
Medlem
zemfiras avatar
För övrigt är M*rima (som misstänks vara denna som startade instagramgrejen) zigenare från Bosnien. Min zigenargrannes systerdotter är det. Även hört rykten att hon själv inte är "jungfru" direkt.

Hon outade sig själv tydligen genom att ngn skapade ett fakekonto på KIK och utgav sig vara T*ni (killen som misstänks ha samarbetat med henne) och sa ngt i stil med "Jag ska gå och äta snabbt, fortsätter du lägga upp bilderna så länge?" Varav hon svarade ja. (det som sägs i förorterna just nu)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glamoureus
Alltså jag fattar inte folk som dig, de kommer till Sverige och får all världens chans jämnfört med i princip vilket annat land som helst. Och ändå sitter som du och försvarar människor som VÄLJER SJÄLVA att bete sig som skit mot andra i samhället. OCH DÅ ÄR DET SÅ SYND OM DEM?

Det har väl för fan NOLL att göra med att de känner sig utanför samhället att de kastar tillhyggen, misshandlar tjejer och vandaliserar ett samhälle!! Shit kom igen nu.

Nej, du fattar bevisligen inte.
För det första, i hur många generationer ska invandrare se det som att de får en "chans"?
Har jag någonsin försvarat människor som betett sig som skit?
Har jag tyckt synd om någon?

Så vad tycker du om svenskar som misshandlar folk varenda helg?

Idiot. Jag sa att vi har två vägar att gå: integrera eller stäng gränserna. Är du svensk så vette fan om något av dem hjälper...
Citera
2012-12-18, 17:28
Medlem
Vimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crandit
Till skillnad från dig och många andra står jag för det jag tycker, utanför denna sida. Sedan att ni små patetiska fegisar sitter här och klankar ner på invandrare så fort ni får chansen bevisar bara hur okunniga ni är. Jag som själv är svensk kan inte sitta och hata varje individ från utlandet bara för att någon annan gjort något dumt.

Pussys

Det handlar inte om rasism utan realism att kunna se vilka grupper som utmärker sig inom olika former av brottslighet. Att bortse ifrån det för att skona skötsamma invandrare hjälper inte en käft. Skötsamma invandrare brukar dessutom vara bland de hårdaste mot dem som inte sköter sig eftersom de får ta oförtjänt skit för de senares kriminalitet.

Du behöver inte hata varje individ men du måste kunna skilja en kriminell individ från en skötsam. Du säger emot dig själv om du anser att vi ska låtsas som om alla invandrare gladeligen anammar svensk värdegrund när de passerar gränsen. Det om något är att generalisera och inte kunna se individer.

Svenska barn utmärker sig internationellt som snälla och icke våldsbenägna. Problemet är att de inte vet hur de ska hantera den här typen av aggressivt beteende. Det kommer att vara fler som faller offer för en helt annan mentalitet och syn på våld och vedergällning som invandringen medför.

Du är själv en produkt av det mjuka svenska sysnsättet. Jag har bott i MENA och du skulle inte klara dig en dag med den attityden där. Du kan välja att leva i en fluffig rosa värld där alla är snälla mot varandra (även kallad Sverige) eller så inser du att vi kommer att få problem om vi inte inskärper svenska värderingar i de här områdena och motverkar förlegade vendettaimpulser av det här slaget med alla medel.
Citera
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGeneral
" 1 död, 3 självmord, 1 koma, 3 svårt skadade pga av ett instagramkonto.
Fyfan."

Det skrev någon på Twitter nu? Tveksam källa dock. Någon som har nåt annat?

Det stämmer inte. Det är säkert.
Citera
Medlem
SvenneMelons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
Aftonbladet

16:38 Lisa Röstlund:
En ny Facebookgrupp uppmanar nämligen till att samlas utanför skolan igen och fortsätta dagens aktion.

16:37 Lisa Röstlund:
Enligt Dagens Nyheter hålls Plusgymnasiet i Göteborg stängt även i morgon.

Asså läser folk dessa skittidningar fortfarande?
Dom hittar ju på sina nyheter!
Citera
Medlem
neguins avatar
Om jag förstått det hela rätt. Folk bidrar till att hänga ut flickor på nätet, men när folket som hängt ut flickorna själva blir uthängda blir de förbannade och kallar in släkt och vänner... Definitionen av dubbelmoral?

Alla heter inte Glenn i Göteborg...
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
200 muppar representerar inte skolungdomar i Sverige. Är du bakom flötet eller?

Nä, jag var lite otydlig där. 200 skolungdommar från Göteborg representerar Göteborg relativt väl. Är de flesta från plusgymnasiet, vilket jag felaktigt antog(?) så skulle jag säga att de representerar skolan utmärkt.

Det är en homogen grupp som ska ha plats i samhället, dags att börja arbeta.

out of here.
Citera
2012-12-18, 17:29
Medlem
Hopplooses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisiie
Alltså är det någon som fattar varför det blev uppror? Visst det är väl inte så jäkla kul att bli uthängd... men att sådär många ungdomar går lös?

Kul grej helt enkelt.
Ungdomarna saknar väl Gazaremsan, så dom tar
varje tillfälle i akt för att känna sig som hemma.
Citera
2012-12-18, 17:29
Medlem
Nicephoruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttosleep
Jag tycker att det är bra att tjejen kanske blir förhörd och de som har gjort fel kommer få straff.. Jag tycker att man inte borde snacka skit om invandrare för att de utgör en stor del av befolkningen och är älskade av många, de försöker bara leva i en värld som kanske är tuff för många och lätt för andra. Jag tycker att alla människor är lika värda men att vi måste bli ännu bättre på ungdomsvård och förståelse för ungdomar samt föräldrar till ungdomarna som har problem än vi har idag samt sänka kostnader för bussåkning och tågåkning så att inte bara rika kan åka buss och tåg, låt månadskortet ligga på 300-400 kr i månaden och inte 600-700 kr per månad. Rösta rött så slipper ni ser mer sånt här för att alla är glada att vi lever i världens bästa land.

Alla ni rasister och nazister kommer förstå när ni en dag åker på stryk på stan och en grupp invandrare kommer dit och hjälper er när ni håller på o bli slagna för att de bor i ERT land som det regnar och snöar i varenda dag på året och jobbar stenhårt för att skydda befolkningen mot fulla svenskar på natten med! Socialdemokraterna 2014!

Mvh

Puttosleep

Och du kommer att ändra inställning när du eller någon närstående blir utsatt av dessa babianer, eller kommer du att dra ner dina egna byxor och vänta med röven upp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in