Citat:
Ursprungligen postat av glamoureus
Alltså jag fattar inte folk som dig, de kommer till Sverige och får all världens chans jämnfört med i princip vilket annat land som helst. Och ändå sitter som du och försvarar människor som VÄLJER SJÄLVA att bete sig som skit mot andra i samhället. OCH DÅ ÄR DET SÅ SYND OM DEM?
Det har väl för fan NOLL att göra med att de känner sig utanför samhället att de kastar tillhyggen, misshandlar tjejer och vandaliserar ett samhälle!! Shit kom igen nu.
Nej, du fattar bevisligen inte.
För det första, i hur många generationer ska invandrare se det som att de får en "chans"?
Har jag någonsin försvarat människor som betett sig som skit?
Har jag tyckt synd om någon?
Så vad tycker du om svenskar som misshandlar folk varenda helg?
Idiot. Jag sa att vi har två vägar att gå: integrera eller stäng gränserna. Är du svensk så vette fan om något av dem hjälper...