2012-12-18, 01:18
Medlem
JustZlatans avatar
Så var det dags för vår käre landsfader och allsmäktige Fredrik Reinfeldts jul.

Lyssna och njut!

http://www.svtplay.se/klipp/917403/r...ltal-om-skolan

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5383874
Senast redigerad av JustZlatan 2012-12-18 kl. 01:26.
Citera
2012-12-18, 01:52
Medlem
The.Princes avatar
Karln är mycket intelligent!! Men Sveriges befolkning tycks inte ha mer IQ än 100 eftersom att han fortfarande styr landet. När jag såg videoklippet trodde jag först att det var Hitler utan mustasch dock...
Senast redigerad av The.Prince 2012-12-18 kl. 01:56.
Citera
2012-12-18, 02:12
Medlem
RastaSouls avatar
Jäklar vad vita och ruttna hans händer är jämfört med hans huvud, hur mycket spackel har han på sig egentligen?

Så intresserad är jag av hans skitsnack så jag missar helt vad han säger"
Citera
2012-12-18, 05:24
Medlem
Denne sk "man", är han sann, eller? Karl är totalt infantil.
Senast redigerad av Dramig 2012-12-18 kl. 05:38.
Citera
2012-12-18, 06:40
Medlem
Knivenmotkuken.s avatar
Imamen Reinfeldt har inte mycket i huvudet. Han är idélös och han vill se sverige gå under. Är rätt så förvånad att han inte går ut med koranen och läser några rader av den.
Citera
2012-12-18, 07:31
Bannlyst
Talet ger en klar bild över att hans regring omöjligen kan bli omvald utan aktivt stöd av SD.

Hejdå Fredde!
Citera
2012-12-18, 20:38
Medlem
KarlDenSistaGustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivenmotkuken.
Imamen Reinfeldt har inte mycket i huvudet. Han är idélös och han vill se sverige gå under. Är rätt så förvånad att han inte går ut med koranen och läser några rader av den.

Det kan kanske tolkas som ett skämt, men det lär inte ta många år till innan Imamen Reinfeldt citerar koranen om han får fortsätta med att styra Sverige.

Vi som har förutspått Alliansens utveckling har ofta tagits för skämtare - men lampan har nog börjat att lysa hos allt fler nu - det var allvar och inga skämt.

------------------------

För övrigt smärtsamt att se Imamens kroppsspråk under talet; det passar inte alls in på hans personlighet. Falskt som vatten.
Citera
2012-12-18, 20:48
Medlem
Carlos88s avatar
Först var jag lite förvånad över hur han pratade. Sen insåg jag att han faktiskt börjar få lite pondus med åren. Det är mycket bra. Ihågkombara statsministrar har alltid pondus.
Citera
2012-12-19, 20:45
Medlem
KarlDenSistaGustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlos88
Först var jag lite förvånad över hur han pratade. Sen insåg jag att han faktiskt börjar få lite pondus med åren. Det är mycket bra. Ihågkombara statsministrar har alltid pondus.

Pondus? Skulle kalla det påståendet för önsketänkande.

Hela Imamens lekamen utstrålar en onyttig magring, och ansiktet på denna f.d. äppelkindade yngling har bytts till åldringens ihålighet.

Framförandet saknar takt och timing. Imamen drar ner en och en annan applådsalva, men även dessa känns i ärlighetens namn att vara från närmast sörjande.

Imamens kroppsspråk täljer – jag är urless på detta, jag vill inte stå här. Allt i otakt med armarnas rörelser som försöker att ljuga om övertygelse, men budskapet når ej fram.

Det ovanstående gör inte Imamen till en sämre politiker...men han kan nog nomineras till en kandidat till Sveriges tråkigaste politiker genom tiderna.
Citera
2012-12-20, 02:30
Medlem
Intressant att Reinfeldt upplyser medierna om att de rapporterar "fel" om svenska skolor. De skriver "fel" - Detta ca: 2.40 in i talet. Hela talet är fixerat vid skolorna och

Den vetenskapliga sanningen är att utbildningsnivån kan inte höjas med bättre skolor om man har korkade elever. All vetenskaplig forskning visar på att ex ett harvarduniversitet i ex Somalia där befolkningen har ett medel IQ på 68 inte kan ta till sig nivån kunskapen som lärs ut. Det är menlöst helt enkelt.

Alla erfarenheter från Malmö visar på att etnisk svenska, chilenska och asiatiska familjer flyr skolor där det är mycket MENA folk. - I hela södra innerstan i Malmö finns det inga svenska familjer kvar. Det beror inte på rasism, det beror på att de importerade MENA barnen är extremt stökiga, korkade, extremt resurskrävande och ofta har analfabetiska föräldrar. Vetenskaplig forskning visar att de är impulsstyrda, empatistörda och lågintelligenta pga av långt gången inavel i generationer.

Då spelar det ingen roll hur mycket pengar man pumpar in i skolorna och hur bra lärarna är.

6:40 in i talet kommer ordet "mångfald" in. - Ja du Reinfeldt hur många 08-journalister, 08-byråkrater och 08-politiker har sina egna barn i blatteskolor? Den dagen Reinfeldt bussar in arabiska, somaliska, och zigenarbarn i innerstadsskolorna kommer jag att ta honom på allvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in