Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-12-15, 02:06
  #13
Medlem
Veasellls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gancarz
Jävligt bra svar faktiskt, dock så anser jag att vi är hyffsat så mogna, jag har bara svårt att ha tillit för någon, och nej hon är inget helgon. hon har ljugit för mig förr om att till exempel vem hennes "kk" var innan hon träffade mig osv. Annars så har vi utvecklats som fan och det blir bara bättre och bättre, men just detta fick mig att fundera lite. hon vill vara hemma mycket mera nu förtiden och är inte alls lika kärleksfull som hon varit osv. Helsnurrigt känns det faktiskt..

Ur ett psykologist perspektiv borde du definitivt börja negga, för hennes beteende verkar fan inte normalt när det handlar om ett så kort förhållande. Så vänd på steken och få henne att komma efter dig igen.
Citera
2012-12-15, 02:14
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabia
Svårt att svara på om hon är otrogen eller inte... men tänkte bara lägga in att även jag känner obehag när andra kollar igenom min mobil(även min flickvän) fast jag inte har något att dölja

Samma här. Har inget farligt på min mobil, men har någon konstig jävla tanke att så fort någon annan har min mobil så ploppar det in en massa sms som inte är bra för mig så att säga. Riktigt konstig känsla.
Citera
2012-12-15, 02:29
  #15
Medlem
Ni varit tillsammans i 4 månader, känns ju lite konstigt hon skulle vara otrogen, lika bra att göra slut för man har ändå inte påbörjat något viktigt direkt. Fråga henne bara rakt ut varför hon beter sig sådär? Har dock aldrig själv förstått idéen med att läsa varandras meddelanden osv.

Hade ett ex som var otrogen, hon var också "prydare" tjej som jag aldrig trodde skulle vara otrogen men antar att någon kille gav henne bekräftelse när jag inte gjorde det och hon då valde att vara otrogen, alla kan vara otrogna
Citera
2012-12-15, 03:20
  #16
Medlem
latahundens avatar
Döljer man ingenting så har man inga problem om ens partner leker med ens mobil.
Jag tror hon har ngt bakom din rygg, tyvärr mannen.
Citera
2012-12-15, 03:35
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
Döljer man ingenting så har man inga problem om ens partner leker med ens mobil.
Jag tror hon har ngt bakom din rygg, tyvärr mannen.
Mjo, det är det jag också tror.. tyvärr så är det så och det är bara konfrontera och ta det som en man hur det än slutar..
Citera
2012-12-15, 03:38
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Samma här. Har inget farligt på min mobil, men har någon konstig jävla tanke att så fort någon annan har min mobil så ploppar det in en massa sms som inte är bra för mig så att säga. Riktigt konstig känsla.
Jo, men hon har aldrig reagerat på det förr liksom? och helt plötsligt så gör hon det, har liksom satt mig o spelat på hennes tlf ibland när man har tråkigt utan att hon sett vad ja gjort på telefonen, och hon har inte reagerat? sen helt hux flux så är det jätte hemligt och jag får absolut inte se ad som står innan hon har sett igenom allt. Hade det varit om nån julklapp så hade hon garanterat sagt att de står om nått sånt och sen raderat sen låtit mig kollat. Efter händelsen så blev hon helt frånvarande och verkade ha tankarna helt på annat.
Citera
2012-12-15, 03:45
  #19
Medlem
Kan också tillägga att vårat sexliv suger och har gjort ända ifrån det att vi träffades, hon är inte alls mycket för sex tydligen vilket fuckar upp mitt huvud eftersom hon haft kk precis innan mig? men sen när det kommer till mig så är hon inte alls sugen? vi har sex max 2 ggr i månaden, vilket är HELT ÅT HELVETE! Visst, hon äter Concerta, som har just den biverkningen att man tappar sexlusten, jag har berättat att hon kan gå till läkaren så ändrar dom antingen dos eller medicin. Men hon gör inget alls åt det och säger att hon inte har lust bara? För ett tag sen så lånade jag hennes telefon när ja skulle ringa och kom emot Internet i den och då så kom liksom sidan hon senast varit inne på upp, och det var porr! Helt sjukt! jag menar det gör inget om hon tittar på sånt, absolut inte! men att hon hellre har "kul" med sig själv än att ha sex med mig som är hennes pojkvän gör fan ont i hjärtat lite asså.. vet inte hur detta ska gå, jag älskar henne galet mycket och så, men sex är en stor del i ett förhållande anser jag, och inte hon. men hur kommer de sig att hon har kunnat haft sex med en kk innan mig , sen när hon träffar mig så vill hon inte och tittar på porr istället?

Kan tillägga att jag inte är dålig i sängen, vi gillar i princip samma saker och när vi väl har sex så kommer hon alltid, och jag vet när en tjej fejkar och när dom kommer på riktigt. Och hon fejkar inte. Jag är vältränad och hon säger i alla fall att hon tänder på min kropp ser hyffsat bra ut med andra ord. Vet inte vart felet ligger bara.. eller vad man ska göra åt det, hon har haft det jobbigt i andra relationer som sagt och säger att hon behöver lite tid, men come on! har gått 4 månader nu! tänker inte sitta o vänta i ett år! när ja tar upp de med henne så känner hon att jag pushar henne, hur ska jag göra? ska jag bara låta det vara eller ska jag ta upp det med henne ännu en gång? vad ska jag säga och gå till väga? tips , snälla!
Citera
2012-12-15, 16:05
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latahunden
Döljer man ingenting så har man inga problem om ens partner leker med ens mobil.
Bullshit. Bara för att du känner så betyder det inte att andra känner så.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback