• 1
  • 2
2012-12-09, 19:11
Medlem
turess avatar
http://www.trelleborgsallehanda.se/w...-Guldfynd.html

Ser ut att vara unga killar.
Imponerande att se hur ingen ingiper
Citera
2012-12-09, 19:15
Medlem
Eller hur! nån kunde väl slängt fram ett krokben
Citera
2012-12-09, 19:15
Medlem
Det är helt klart frustrerande att se att ingen ingriper, men samtidigt så ser de ut att vara tre stycken, alla har någon form av tillhygge att slö sönder montrarna med.
Jag personligen hade inte velat ha en hammare i pannan pga lite smycken, hade man gett sig på en av dem så hade de andra två garanterat hjälpt till att banka skiten ur en.
Citera
2012-12-09, 19:18
Medlem
Jag hade bundit fast dom.
Citera
2012-12-09, 19:24
Medlem
Infogas avatar
Tyckte jag hörde ett "jalla jalla" innan de springer ut ur butiken, vad får man då för bild om GM?
Citera
2012-12-09, 20:42
Medlem
Men har inte Trelleborg berikats i hög grad med "ensamkommande" skäggbarn? talade rånarna svenska eller blattespråk?
Citera
2012-12-09, 20:54
Medlem
Ostkroks avatar
Så mycket folk utanför som bara tittar!

Utan att låta som en jävla "keyboardwarrior" så hade jag garanterat armbågat någon stadig snubbe utanför och sagt att "nu jävlar tar vi dom".

Om vi båda står runt hörnet och möter två av rånarna med varsin knuten näve rakt i ansiktet så har vi två endast den sista jäveln kvar att stoppa.

När fega folket omkring oss ser detta så kommer även de känna sig trygga nog att gripa in.

En vacker dag så kanske jag får hamna i den situationen...
Citera
2012-12-09, 20:59
Medlem
turess avatar
En enkel knuff eller fot ivägen hade funkat. Man behöver inte hålla fast någon.

Jag kunde satt mig på dem, inte många hade kommit loss från min vikt.

Men här flyttar man på sig, ser ut att vara småväxta killar...

NB Att diskutera nationalitet på gärningsmännen är inte trådens ämne.
Citera
2012-12-09, 21:04
Medlem
negetes avatar
Hade varit intressant att hamna i den situationen som åskådare för jag vill tro att jag hade gjort något, men det vet man ju inte förrän man faktiskt står där.
Citera
2012-12-09, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostkrok
Så mycket folk utanför som bara tittar!

Utan att låta som en jävla "keyboardwarrior" så hade jag garanterat armbågat någon stadig snubbe utanför och sagt att "nu jävlar tar vi dom".

Om vi båda står runt hörnet och möter två av rånarna med varsin knuten näve rakt i ansiktet så har vi två endast den sista jäveln kvar att stoppa.

När fega folket omkring oss ser detta så kommer även de känna sig trygga nog att gripa in.

En vacker dag så kanske jag får hamna i den situationen...

Håller med. Jag längtar faktiskt till att jag en dag får vara med i en liknande situation och få sätta ner foten.
Citera
2012-12-09, 21:19
Medlem
Schettinos avatar
Vidrig brist på civilkurage! Så många vittnen och ännu ingen gripen
Citera
2012-12-09, 21:21
Medlem
solkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Håller med. Jag längtar faktiskt till att jag en dag får vara med i en liknande situation och få sätta ner foten.

Ja..och så tar en av rånarna upp en pistol.
Ni är då riktigt tuffa grabbar.
När två anabolafyllda väktare ala 2m långa står och tittar på när det händer så visst hade just ni så klart visat rånarna att ni kan bättre...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in