Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-05, 19:07
  #1
Medlem
bajenbobs avatar
Vilka sjuka ungdomar gör ngt sånt här mot en oskyldig hund??? Tejpar fast en smällare i hundens mun!
IDIOTER!!
http://www.examiner.com/article/seek...death-of-vucko
Citera
2012-12-05, 19:08
  #2
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajenbob
Vilka sjuka ungdomar gör ngt sånt här mot en oskyldig hund???
IDIOTER!!
http://www.examiner.com/article/seek...death-of-vucko

Jag tänker inte ens kolla men hatar folk som plågar djur!
Citera
2012-12-05, 19:09
  #3
Medlem
bajenbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerskott
Jag tänker inte ens kolla men hatar folk som plågar djur!
Helt sinnesjukt att man ens kommer på tanken?! Man kan ju inte vara hel i huvudet!
Citera
2012-12-05, 19:18
  #4
Medlem
Redoxreaktions avatar
Jag är inte mycket för brutala straff, men de där skulle jag kunna ge samma medicin. Dels torterar de ett värnlöst djur, dels får alla fyrverkerihatare en ocean av vatten på sin kvarn, vilket går ut över alla som hanterar pyroteknik på ett förnuftigt sätt.
Citera
2012-12-05, 20:17
  #5
Avstängd
Fyfan dra åt helvete vilka jävla äckel människor som gjort det där. Den skylldige skall straffas med att få ena armen helt avsågad
Citera
2012-12-05, 20:19
  #6
Medlem
Autokinetisks avatar
Vill inte se filmen, men blotta tanken gör mig äcklad, folk har ingen respekt eller empati.

Hoppas dom får ett rejält straff.
Citera
2012-12-05, 20:32
  #7
Medlem
Kickexs avatar
Mår illa av sådana människor. Tappar fan tron på människan när jag ser sånt här.

Är dock tacksam att det inte var en film. Då hade jag nog tappat besinningen totalt.

Hoppas dom upplever samma känsla upprepat i helvetet.
Citera
2012-12-05, 20:57
  #8
Medlem
Jomazis avatar
Vidrigt beteende, men jag förstår inte hur man kan bry sin om schäferhundar i Bosnien när det finns människor som far illa på betydligt närmre avstånd.

Jag hade nog strypt jycken direkt när jag upptäckt honom, avslutat lidandet.
Citera
2012-12-07, 20:19
  #9
Medlem
anarchykids avatar
Det som hade hjälpt är att göra EXAKT samma sak mot dem som gjort det. Inga jävla böter eller fängelsestraff.
Citera
2012-12-07, 20:42
  #10
Medlem
bajenbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anarchykid
Det som hade hjälpt är att göra EXAKT samma sak mot dem som gjort det. Inga jävla böter eller fängelsestraff.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback