Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-12-01, 00:40
  #1
Medlem
used66s avatar
hej,

jag var nyligen i danmark och utforskade istedgade lite (skrev om den lilla upplevelsen häromdagen) nu ville jag berätta om en träff med en privat betaldam centralt i köpenhamn. det blev en häftig dryg timme och inne höll lite mer än vad jag till och med hade hoppats på, och dessutom en riktig överraskning.

nåväl, för att ta det lite från starten. efter att ha strosat runt istedgade ett par timmar så var det dags att besöka damen som jag hade beställt. hur låter det? beställt? det var med viss nervositet som jag ringde på dörren och efter bara några sekunder så öppnades dörren och framför mig stod en härlig negress. cirka 25 år, ja det var vad hon uppgav och jag har känslan att det överensstämmer med verkligheten. jag har alltid varit svag för svarta kvinnor och var kåt som tusan! jag hade sagt mig vilja ha ett blowjob, och hon skulle utföra denna för 700dk. jag har väl aldrig så där jättemycket gillat kondom på och kom överens om en avsugning uden blev lite överraskad av hennes varma sätt och hon var mycket tillmötesgående och som tur var så kunde hon prata bra engelska! min danska har aldrig imponerat på någon.

hon visade in mig i vardagsrummet och där låg en madrass på golvet. vad tusan tänkte jag, vad rör detta sig om? en madrass på golvet! är det där vi skall vara? innan jag hann tänka mer på saken så såg jag när hon närmade mig att hon hade en ring på fingret och på en av väggarna så satt ett porträtt uppsatt föreställande henne själv och en man. hon såg nog hur jag tänkte och vad snabb med att tala om att hon oftast gjorde outcalls. då hon inte ville ta hem män till lägenheten. klart att hon inte ville... hon sa till mig att hennes man var införstådd med hennes lilla sidoinkomst och att jag kunde vara lugn. jag tänkte "kan detta stämma"? men situationen gjorde att jag snart struntade i vilket.

hon satte sig framför mig och knäppte vant upp byxorna och tog fram min kuk. hon stoppade in den och satte igång ett härligt sugande som fick mig upphetsad ordentligt. mina 40+ år och hennes 25 år gjorde det hela bara en mer underbart och sexigt. tänk, jag och denna mer än 20 år yngre kvinna sög min stake som om hon inte ville göra annat! hon tog mig verkligen med storm, en inlevelse som jag aldrig kommer att glömma. kuken for in och ut och hon koncentrerade sig på ollonet och halva kuken. efter en liten stund så slutade hon abrupt och la sig ned på madrassen och tittade på mig med de sexigaste ögon man kan tänka sig. hon rullade runt och tog fram en dildo från ett litet bord och satte igång denna. ljudet av den och hennes sexiga sätt gjorde mig nästan galen och jag tänkte att jaha får man mer? hon satte dildon emot sin klitta och ville att jag skulle föra in ett finger i hennes fina fitta och jag var inte sen att lyda! efter en liten stund så fick jag slicka den mörka musen och det var härligt!

hon njöt av behandlingen och hon såg kåt ut när vi hade ögonkontakt. vad är det med de svarta kvinnorna? de är sååå oerhört sexiga tycker jag... när hon väl kom så rullade ögonen runt och hon åmade sig likt en orm framför mig. jag hade bara beställt ett blow som jag sa men detta drog lite ut på tiden men jag klagade inte!

när hon pustat ut så reste hon sig upp på knä och, mer eller mindre, beordrade mig fram till henne. jävlar vad kåt jag var! avsugningen som hon gav mig var något utöver vad jag tidigare varit med om...en sugande mun som bara ville ha mer, hon tog in den helt i munnen och sög verkligen djupt och jag skakade av förväntan. när det väl var dags för tömning och spermasprut så fick hon verkligen en sats! hade sparat innan jag åkte ned och visste att nu kommer det att sprutas...hon tog emot allt utan problem och efter att hon sugit klart så tittade hon bara upp på mig och såg lycklig ut. herregud, vilken kvinna! (man har ju hört talas om tiffany diamond osv men vem kan slå denna lilla vildkatt...) jag stod fortfarande kvar framför henne och hon sög in kuken på nytt och ville verkligen ta alla droppar sperma som var kvar! så sexig hon var, så härligt kåt.

tänkte under sessionen att vilken man med alla hemma tillåter sin fru att suga andra mäns kukar! tro nu inte att detta inte stämmer...låter kanske lite häftigt men kan inte tolka porträttet och ringen på annat sätt.

tiden blev säkert cirka 45-50 minuter sammanlagt och hon bjöd mig på neskaffe och lite vatten efteråt. riktigt social och trevlig och denna kvinna vill jag ha mer av!

jag tackade för mig och fick en kyss på kinden innan jag gick. wow var upplevelsen!

har sett folk här ge betyg:

sexet: ja det var ju inget knull men klar 10:a. maken till blowjob har jag inte upplevt.
utseeende: 8:a.
personlighet:10:a.

cheers!
Citera
2012-12-01, 00:53
  #2
Medlem
Keeperman3s avatar
Kan man inte få hiv av avsugningar också? Om den kvinnan skulle ha haft det eller är jag fel ute! Härligt före btw ;D
Citera
2012-12-01, 01:01
  #3
Medlem
Sliskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keeperman3
Kan man inte få hiv av avsugningar också? Om den kvinnan skulle ha haft det eller är jag fel ute! Härligt före btw ;D
https://www.flashback.org/t233766 svar
Citera
2012-12-01, 01:03
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keeperman3
Kan man inte få hiv av avsugningar också? Om den kvinnan skulle ha haft det eller är jag fel ute! Härligt före btw ;D

1 smittad utav 10.000 enligt Wikipedia

Mycket bra recension.
Citera
2012-12-01, 01:08
  #5
Medlem
Keeperman3s avatar
Tack för svar från er!
Citera
2012-12-01, 01:16
  #6
Medlem
used66s avatar
kul att någon kommenterat!

vad gäller HIV vid avsugning av kuk så är det, vad jag förstått, mer eller mindre ofarligt. ja till och med osannolikt att en man skall smittas när en kvinna suger. finns det något fall att rapportera överhuvudtaget?

hur som helst så var det något jag bara inte kunde motstå när möjligheten fanns tänk att en avsugning kan fastna så på näthinnan! har någon av er fått den avsugen utan kondom? ja med en bataldam alltså...
Citera
2012-12-01, 01:20
  #7
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
1 smittad utav 10.000 enligt Wikipedia

Mycket bra recension.

tackar! kul at du uppskattade den...
Citera
2012-12-01, 20:21
  #8
Medlem
Kan du inte skriva hos vem du varit hos?

Blir lite tramsigt annars....mer som en porrnovell

och mindre som en recension...
Citera
2012-12-07, 19:54
  #9
Medlem
Haijdars avatar
Detta ständiga tjat om HIV. Den risken är mycket liten, såvida det inte rör sig om en tjackhora som blöder i munnen. Däremot finns det som sagt annat man kan ådra sig, men som i de flesta fall botas lätt. Risken att ådra sig könssjukdomar är nog nästan större när du drar hem någon från krogen.
Citera
2012-12-08, 00:42
  #10
Medlem
Wow låter kanon! Måste åka dit!! ;D
Citera
2013-04-02, 22:03
  #11
Medlem
porsches avatar
säga vad man vill men en slaskig avsugning utan regnrock
försätter all annan logik o tankebanor.
Några av livets bästa har svenska eskorter levererat med glädje.
Citera
2013-04-03, 21:23
  #12
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porsche
säga vad man vill men en slaskig avsugning utan regnrock
försätter all annan logik o tankebanor.
Några av livets bästa har svenska eskorter levererat med glädje.

ja herregud, finns det något bättre än en härlig avsugning utan "hinder"? nej inte om ni frågar mig...lite svårt att hitta bara. men när man väl gör det så är det värt varenda öre...denna kvinna gjorde det bättre än någon annan någonsin gjort det!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback