Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Men poängen är att man ska ge fan i att ens insinuera såna saker. Nu har inte jag orkat bry mig om att kolla vad för slags trådar du vanligen huserar i, men skulle du vilja att dina kollegor och polare visste om vad du skrivit på FB? Det räcker att läsa reglerna och att läsa en slumpad tråd för att förstå hur viktig 1.06 är.
Småbarn och mindre vetande ska alltid testa gränser. Här i forumet är det total nolltolerans mot outning. De som inte förstår detta försöker testa med "väl" och diverse diskreta antydningar. Att man inte förstår att PM gäller lika som inlägg vidimerar bara oförståndet.
Jag förstår inte heller att 2die så kapitalt har hängt upp sig på att han tror att moderatorer utför diverse sexuella tjänster på varandra. Många vanliga användare håller ju med om hur 1.06 ska tolkas här i tråden, så det är långt ifrån enbart moderatorer som har denna förståelse.
Har själv varit uppe för omröstning för 1.06 två gånger då jag helt omedvetet råkat nudda vid att bryta mot regeln. Dock lämnades båda fallen efter genomförd omröstning utan åtgärd, vilket jag ser som ett bevis mot 2dies påstående att moderatorerna håller varandra om ryggen.