Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Då har du totalt missuppfattat syftet med Flashback om ditt mål är att outa medlemmar till höger och vänster. Jag föreslår att du startar ett eget forum med vad du kallar "total yttrandefrihet", så får vi se hur många medlemmar du kan behålla efter att du och dina gelikar outat de som misshagar dig.
Jag har mer yttrandefrihet på Aftonhoran än på flashback.
Jag vill helt enkelt återskapa regel 1.06 som den var förr, att gälla alla FB-medlemmar eller inga alls. Helst skulle jag se att den försvann helt och hållet.
Riktig yttrandefrihet är att jag skall kunna säga det alla redan vet men har en munkavle på sig, som vilka vissa personer är som skriver här på forumet.
Det är uppenbart för de flesta att regel 1.06 just nu är ett vapen folk använder emot folk de ogillar, användare som anmäler andra för ingenting. Regeln hanteras trubbigt och orättvist. Dessutom ger den överdrivet mycket merarbete för moderatorer.
Men visst accepterar jag att jag inte äger Flashback och har egentligen inget att säga till om, det är en självklarhet jag accepterar. Men jag har väl rätt att fråga och tycka i egenskap av användare?