Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-29, 14:14
  #1
Medlem
Hej hörni.

Jag har ett litet problem med det faktum att jag planerar på att köpa nya MMA-shorts till sambon i gåva. Mitt största problem är att jag inte har någon som helst koll på vilka som är bra eller inte. Just nu har han ChokeM vet jag men jag har hört att Venum och Tapout ska vara riktigt bra grejor?

Är det någon som har något förslag på riktigt bra, prisvärda shorts?

Tack!
Citera
2012-11-29, 22:48
  #2
Medlem
Mr.latss avatar
Chokem har bekväma shorts. Venums shorts tycker jag inte är riktigt lika bekväma då de har en annan snörning i midjan med både snörning och kardborre som kan skava. Ta en titt på www.jabb.se där finner du ett bra urval, du kan även ringa dem och höra med dem, de är duktiga.
Min röst går nog till Chokem eller Bad Boy!! Även hayabusa är grymt sköna, dock lite dyrare prislapp
Citera
2012-12-01, 13:18
  #3
Medlem
Jesusdidnttaps avatar
Hayabusa is tha shizzle, Hayabusa och Sprawl är onekligen de bästa märkena.
Citera
2012-12-08, 02:40
  #4
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Badboy är väl det ultimata märket fast det passar väl inte redigt på en tjej(Nu har jag ju dock inte en aning om vilket kön det rör sig om). Venum håller jag som tvåa så jag skulle valt dom om det inte passa med badboy.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback