2012-11-28, 08:41
Medlem
Tog studenten i år och SD känns ganska självklart bland många. Speciellt när en "kulturberikare" i en klass under mig dömdes för våldtäkt. Stod tidigare på politiskt inkorrekt.
Citera
2012-11-28, 08:55
Medlem
Minns när jag gick på högstadiet, och det var dags för skol-val. Röstade såklart SD, såväl som väldigt många andra gjorde. Detta resulterade i att SD hade nästan 50% av alla röster, detta var året efter att vår skola hade blivit översvämmad med kulturberikare, då "deras" skola hade tvingats lägga ner.

Eftersom att man själv har blivit uppväxt, samt gått i skola tillsammans med dessa djungelnegrer så vet man ju vad dom är kapabla till. Man vet även på ett ungefär hur fruktansvärt osmart dessa är om man jämför med våra egna svenskfödda. Det är skrämmande och se, och jag vill inte att det ska fortsätta i samma riktning...(även om det kan vara svårt att bli av med eländet.)

Näe, SD 2014 säger jag bara.
Citera
2012-11-28, 08:58
Medlem
ALLA invandrare jag har mött har bete sig som svin/ apor
I plugget dom bara snackar barcelona och massa annat neger skit lyssnar aldrig på läraren visar ingen repsekt kommer alltid FÖRSENT och vill inget med livet jo att vara "HÄFTIG" och för övrigt har jag bara blivit bemött på ett negativt sätt av dessa KEBABRULLARE Det blire SD för hela slanten 2014 helt enkelt. Min far hade alltid rätt " Lita aldrig på en svart man / kvinna
Senast redigerad av Haistavittu 2012-11-28 kl. 09:01.
Citera
2012-11-28, 09:05
Medlem
LannibalHecters avatar
Har för mig att jag läste för något år sen om att i någon skola fick SD EXTREMT många röster, var i och för sig ett skolval utan betydelse, men i alla fall. SD fick kanske 40 % av rösterna och det blev moralpanik.

Går själv i gymnasiet, (ja, jag är 18,) i en kommunal skola, och innan det gick jag i en privat grundskola från årskurs 4 till 9. I min gamla skola var det max en halv-svensk, resten Svenskar, nu på gymnasiet är det ungefär 50-50.
Citera
2012-11-28, 09:15
Medlem
4N0NYMs avatar
På min förra skola var det riktigt stökigt och bråkigt, näst intill allt pga invandrare. Det blev bara stökigare med åren. Lärarna tog alltid invandrarnas parti vid bråk, endast några få lärare vågade kritisera invandrarnas beteenden. Detta gjorde att SD fick över 50% av rösterna i skolvalet. Resultatet var inte riktigt vad rektor och lärare räknat med så det tystades ner och var snart glömt hos de flesta. Det har varit flera falla av misshandel på skolan nu de senaste åren och lärarna har, märkligt nog, samma inställning som när jag gick där. Lärarna där är inte de vassaste knivarna i lådan. De har bidragit till den negativa utveckling skolan haft, men det tar väll några år till innan de inser det själva.
Citera
2012-11-28, 09:19
Medlem
Dem som går i skolan träffar väl alla kulturberikarna varje dag
Citera
2012-11-28, 09:20
Medlem
4N0NYMs avatar
Om folk hade fått bilda sin egen uppfattning om hur Sverige ser ut så hade SD haft riktigt höga siffror. Idag vinklar media bilden av SD till max, folk blir hjärntvättade och röstar på MP istället
Citera
2012-11-28, 09:55
Medlem
Har hört invandrarungdomar säga att de bytt umgänge och umgås med svenskar för de är lugnare och att de då inte dras med i dumheter på samma sätt.
Är ganska säker på att det är genetiskt och även kulturellt.
Citera
2012-11-28, 09:58
Medlem
I skolvalet på gymnasieskolan för 2 år sedan var SD och ND de som fick flest röster.
Citera
2012-11-28, 10:47
Avslutad
Går på universitet, populärt program med hög intagningspoäng, antagligen aningen snedförvriden populationsfördelning.
Har knappt hört någon yttra sig om Sd, mest moderat snack och sosseförakt.
På gymnasiet dock var det annat snack om svartingar och så, men så är jag en av de få som studerade vidare också.
Citera
2012-11-28, 10:59
Avslutad
Kollar jag tillbaka på resultatet för SD i skolvalet 2010 på denna skola som jag gick på så fick de hela 13%. Jag själv var givetvis med och deltog och SD fick givetvis min röst. Tror att resultatet från valet för just min skola kommer spegla valet 2014 ganska bra. S är största partiet följt av M, SD är 3:e störst och C och KD åker ur.

Skolan var en väldigt stor skola med många olika program och några invandrare. IV, språkgruppen och allt vad de nu hette gick i en annan byggnad så man märkte oftast inte av packet ändå om man gick ett vanligt program.
Citera
2012-11-28, 11:03
Medlem
epic-norrmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukhuet
Du som går på högstadiet eller gymnasiet, och är svensk. Är det de muslimska invandrarna som dominerar mest och bär åt sig som skit på din skola? Tror du det kommer ha en stor inverkan på vilket parti du röstar på i framtiden? Vilket i så fall?

Får ens högstadieelever eller gymnasieelever skriva här?
När jag gick i skolan så var människor från mellanöstern och Pakistan dom som betedde sig värst, alla kategorier. Ingen respekt för varken lärare eller andra elever, vilket resulterade i ett dåligt skolklimat och dåliga betyg i skolan generellt.
Jag röstar idag på Fremskrittspartiet (motsvarande svenskarnas parti säger somliga), och kommer fortsätta med det tills det blir en ändring i Norge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in