2012-11-28, 21:03
Medlem
Att Storbritannien level i ett tidigare århundrade på många områden är väl allmänt känt. Inga nyheter här med andra ord.
Citera
2012-11-28, 22:09
Medlem
Rodwizards avatar
Britterna är ett fult, rövfött folk. Vem bryr sig om vad de tycker?
Citera
2012-11-28, 22:12
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
Britterna skrattar även åt att vi svenskar tror att det går att uppfostra barn utan att slå dem... Jag ger inte så mycket för vad ett u-land som Storbrittannien skrattar åt.

Storbritannien är världens tredje största imperie genom historien. Sverige är ett U-land i jämförelse men det är en allmän villfarelse bland korkade svenskar att tro att Sverige är bäst på allt.

Duktig idiot.
Citera
2012-11-28, 22:14
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
Svartsjuk på Storbrittannien? Skulle det vara för att jag också ville ligga med USA menar du? Nej, jag är inte svartsjuk eller avundsjuk (som du förmodligen menade) på Storbrittannien. Vad gör Storbrittannien idag som är bra? Vet du överhuvudtaget något om landet? Det är ett uselt land, som inte lyckats producera någonting vettigt de senaste decennierna. Klassklyftorna är enorma, de har sämre ekonomi än Sverige och deras hälsa ska vi inte tala om... Vi pratar om år 2012 - inte 1912.

Kryp tillbaka under stenen du kom ifrån. Du har ingen aning om vad du snackar om men fortsätt gärna att göra bort dig; det är underhållande.
Citera
2012-11-28, 22:18
Medlem
Rodwizards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffnipples
Kryp tillbaka under stenen du kom ifrån. Du har ingen aning om vad du snackar om men fortsätt gärna att göra bort dig; det är underhållande.

Känsligt ämne?
Och jo, britterna är värdelösa. Bajsland fullt med gultandat pack.
Citera
2012-11-28, 22:21
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodwizard
Känsligt ämne?
Och jo, britterna är värdelösa. Bajsland fullt med gultandat pack.

Det säger mer om dig än dem. Varför umgås du med detta pack?

Kan det möjligtvis bero på att du matchar din sociala status med deras?
Citera
2012-11-28, 22:47
Medlem
Den här häftiga grabben ovanför mig som ska hålla på och dumförklara alla i tråden verkar trevlig!

on topic: Jag har varit i England ett flertal gånger, och kan sammanfatta det med
Droger,övervikt och våld.

Folk har skrattat åt mycket genom tiderna. Kvinnlig rösträtt som exempel, tror inte många vet hur pass moderna dessa företeelser är.
Citera
2012-11-28, 22:50
Medlem
Kastrullhunds avatar
Förstår verkligen inte det svåra att förstå att pojkar inte är likadana som flickor, och vice versa.
Citera
2012-11-28, 23:11
Medlem
andesrs avatar
Men de här bilderna är ju helt oladdade. Att en pojke leker vid en spis och med en docka? Det gör ju pojkar! Kanske inte i samma utsträckning som flickor gör, men det spelar väl ingen roll?

Skrattar britter åt flickor som spelar datorspel också? Eller att kvinnor använder byxor och män lagar mat?

Jag skrattar åt britter och hälsar dem välkomna till efterkrigstiden.
Citera
2012-11-28, 23:12
Medlem
älskar att se hur upprörda alla svennebananer blir när dom får höra att sveriges radikalfeminism inte går hem i andra länder.

Och direkt då ska börja attackera storbritanniens ekonomi, hur våldsamma britterna är eller att dom är ett u-land
Senast redigerad av Syntronex 2012-11-28 kl. 23:16.
Citera
2012-11-28, 23:21
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pettvard
Den här häftiga grabben ovanför mig som ska hålla på och dumförklara alla i tråden verkar trevlig!

on topic: Jag har varit i England ett flertal gånger, och kan sammanfatta det med
Droger,övervikt och våld.

Folk har skrattat åt mycket genom tiderna. Kvinnlig rösträtt som exempel, tror inte många vet hur pass moderna dessa företeelser är.

Jaha? Hur många år har du bott i GB och hur många engelsmän känner du privat?

Din bild är typiskt för svenneslödder som turistar och håller till i de värsta delarna av GB för att ni inte har råd med annat.
Citera
2012-11-28, 23:49
Medlem
Brain Damages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastrullhund
Förstår verkligen inte det svåra att förstå att pojkar inte är likadana som flickor, och vice versa.
Ingen har påstått det heller, och om jag har fel, visa mig gärna det inlägget.
Citat:
Ursprungligen postat av Syntronex
älskar att se hur upprörda alla svennebananer blir när dom får höra att sveriges radikalfeminism inte går hem i andra länder.

Och direkt då ska börja attackera storbritanniens ekonomi, hur våldsamma britterna är eller att dom är ett u-land
Nu är det iofs alla självpåtagna machomän som upprör sig och vi övriga rycker på axlarna och garvar åt er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in