Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-25, 20:29
  #1
Medlem
Tanken med detta är att genom svara ärligt på dessa 3 frågor kortsiktigt ge dig förmågan att se dig själv i utifrån perspektiv. Vilket är viktigt för att få en god självbild.

När du läser igenom kommande 3 frågor vill jag att du går in i dig själv och rannsakar dem noga. Utgå ifrån att det var du som skrev frågan. När du har gjort detta kommer svaret på frågan förhoppningsvis dyka upp i din hjärna, samt du kommer vilja skriva ner svaret som du tror är korrekt(*1). Vad jag i detta vill att du gör.. Utgå ifrån att ditt svar INTE är korrekt. Försök sedan omformulera frågan utifrån hur du anser att du skulle ha ställt frågan och ge mig sedan svaret utifrån detta(*2). (OBS viktigt att du inte hoppar över något av stegen om detta skall funka.) Är du med mig? Det tar max 2 minuter, men du får inte ge mig ett svar snabbare än 1 minut. Alltså du måste vänta i 1 minut med att svara på varje enskilt steg, men det får inte gå längre tid än 2 minuter.

OBS! Grundfrågan måste stämma överens med svaret på(*3).

Det är viktigt att du inte hoppar över regler, dessutom måste fråga och svar vara grammatiskt korrekt ihop satta.

Citera
2012-11-25, 20:48
  #2
Medlem
Detta har inget med psykologi att göra öht.
Citera
2012-11-25, 22:09
  #3
Medlem
Healing hör hemma i alternativmedicinforumet.
Citera
2012-11-26, 00:00
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paiway
Healing hör hemma i alternativmedicinforumet.

Psykologisk healing mina kära vänner, hör varken hemma i naturmedicin eller det ockulta healing forumet. Detta är ren och skär psykologi.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback