Bandet skulle hela tiden ha gått på kl 21, och det gjorde de! Förbandet var The Bravery.
Grym konsert var det iaf. Och ja, de körde "Precious"
Har sett dom varje gång sen 1990, och den här var i toppskiktet bland konserterna. De var som sagt på gott humör, och verkade ha skitkul på scen. "Home" var bäst enligt mig. Underbar stämning.
Okej, missade visst den informationen.
Hehe, okej. Jag sov väl eller nåt...
Det är även tur att Dave Gahan inte skäms för sin kropp.
Dessvärre, en inte för engegerad version imho...Däremot växte ett antal nya låter oerhört mycket t ex "John the Revelator", men på det hela taget var det en klart godkänd DM spelning, inte riktigt uppe i par med t ex "Violator" turnén,men...
Globenpubliken är inte grym alls. Jämför med andra stadiumspelningar rent fysiskt istället för dina bootlegs i Elgiganten-stereon.
Nu lyssnade jag på Dresden o nån mer, kan ju vara olika. Menade inte heller att globenpubliken är grymmast. Nu ska inte du få mindervärdeskomplex för att du fortfarande e student...
Låter ju finfint det här. Kanske är jag som bara inte kommer ihåg hur det egentligen låter, men jag ser absolut inget fel med dessa remastringar, iaf av Speak and Spell som jag nu lyssnar på, har ju inte hört någon annan än.
Propagerar fortfarande för att Puppets är en av dom bästa DM-låtarna!
Skönt ljud, säger killen som inte kommer ihåg hur det lät och har misshandlat vinylspelaren till döds.