2006-08-21, 10:23
Bannlyst
En fråga till Depeche Mode-fans

Läste lite om Martin Gore på http://www.artistopia.com/martin-gore:

"Shortly before Martin and his Texan girlfriend Suzanne were about to have a child, Martin's mother one night had a few drinks and talked to him. Martin was told that his birth-father was actually an American G.I., and was black. Martin was shocked, because the man he always thought was his father growing up wasn't. Martin's mother thought he should know, so, if Martin's child were to come out black, they would not be shocked. Martin eventually tracked his father down, who, now living in a shotgun shack in the south. His father didnt know who he (Martin) was. Martin introduced himself, and after finding out that his son was a rich and famous musician, his father talked of money problems (etc.) and after a bad experience, Martin never talked to him again."

Läste även på http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Gore:

"His biological father is black , a fact he was unaware of during his childhood."

Kan det verkligen stämma, killen är ju helvit?! Är det någon som vet något mer?
Citera
2006-08-21, 11:03
Medlem
Calico Jacks avatar
Ryan Giggs i Man United. Hans far är svart och hans mor vit. Inte fan ser han ut och vara svart.
Citera
2006-08-21, 12:10
Medlem
Pellenezs avatar
Jag tror mig ha bra koll på DM, med detta var nytt för mig.
Låter väldigt skumt faktiskt. Om det är sant eller inte har jag ingen aning om.
Citera
2006-08-21, 12:46
Medlem
Det är dagens sanning.

(en som har full koll på DM )
Citera
2006-08-21, 12:57
Medlem
Jupp, det är faktiskt sant.
Citera
2006-08-21, 13:54
Medlem
General Nogis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Jag tror mig ha bra koll på DM, med detta var nytt för mig.
Låter väldigt skumt faktiskt. Om det är sant eller inte har jag ingen aning om.

Har hort om det tidigare.

Ratt manga svarta i USA ar ju av tamligen blandad bakgrund sa ar det ar ju inte direkt omojligt for avkomman i det fallet att se pafallande vit ut. Martin Gore har ett har som ar aningen krulligt men i ovrigt verkar han ju inte ha nagra negroida drag.
Citera
2006-08-21, 15:10
Medlem
Calico Jacks avatar
Hans pappa som är svart måste också haft vita gener i sig på nåt sätt. Vilket gjorde att sonen blev helvit.
Citera
2008-07-07, 02:56
Avstängd
Depeche Mode på svenska?

Nej, jag vet att Depeche Mode sjunger på engelska och jag har inte hittat en fil på limewire som är på svenska men taggad som Depeche Mode. I slutet på låten Just Can't Get Enough hörs ett litet otydligt ljud i bakgrunden. Antingen är det ett konstigt synt-ljud eller något annat, men när jag lyssna väldigt noga kan jag till 50 % höra en röst som sjunger: Men kom igen då. Det hörs inte en gång utan runt 6-7 gånger. Någons som har bra öron eller som verkligen vet vad för ljud det är, och om det är en röst, vad säger den? Pågår från när det är runt 30 sek kvar av låten tills den tar slut.
Citera
2008-07-07, 13:22
Medlem
Brullas avatar
Först nu när du sa det upptäckte jag det också. Dock kan jag inte höra så värst tydligt vad det är som sägs. Dock skall jag gräva vidare i det om jag har tid.
Citera
2008-07-07, 13:57
Medlem
Aldhisslans avatar
Tycker det låter som det är en till som sjunger "Just can't get enough."
Citera
2008-09-13, 19:47
Medlem
Pansarmeyers avatar
Depeche Mode 2009?

Undrar om ngn sitter på seriös information om det planeras en turné under 2009? Antar att det kanske har med att göra om ngn ny platta blir klar, men det är ju inte säkert. Det mesta man hittar på nätet är relativt spekulativt.

Visst hade det varit gött! Tack.
Citera
2008-09-13, 20:32
Medlem
Slurpass avatar
vore definitivt intresserad av denna information!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in