2012-11-24, 16:25
Medlem
QMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
En till video på närmare håll: http://www.dbtv.no/?vid=1987092562001

1:43-1:46 är det en glasflaska han får i ansiktet eller är det jag som inbillar mig? Ser ju inte mysigt ut.

Spray kanske?
Citera
2012-11-24, 16:30
Medlem
Ustyugov2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnigelUno
Visst är det härligt att inte bara peka ett finger utan att självgott peka två fingrar och säga att "båda är pack".

Det må så vara att det är två sortets pack det handlar om men bara ena sidan, vänstersidan, är konstant den som organiserat och maskerat överfaller den andra sidan. Jämt.

Mina sympatier är, oaktat politiska sympatier, med de som fredligt äter julbord. Inte med de som maskerar sig och slår ner andra med järnrör. En självklarhet kan man tycka men inte för dig maxioff och inte för dig BronzesnakeMcSlieg?
Eller bara skrämma dom från att samlas och äta julbord?
Ingen kriminalitet är för liten eller för stor för dom, ingen kriminalitet är för omoralisk för dom heller.

Aftonbladets rapportering lögnaktiga och kraftigt vinklade rapportering, är någon förvånad?
Man kallar ett 25-50 maskerade och järnrörsbeväpnade kriminella för "grupp ungdomar", de överfallna som sitter och äter julbord benämns "nynazister".

Helt rätt, läs detta noggrant gott folk. Samtidigt är det svårt att klandra vanliga människor med tanke på vad man får i sig informationsmässigt; "Ungdomar i aktivistorganisation" mot "nynazister".
Citera
2012-11-24, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QM
1:43-1:46 är det en glasflaska han får i ansiktet eller är det jag som inbillar mig? Ser ju inte mysigt ut.

Spray kanske?
Han i kjol?

Det ser ut som att det blöder kraftigt från ansiktet.
Citera
2012-11-24, 16:55
Medlem
QMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
Han i kjol?

Det ser ut som att det blöder kraftigt från ansiktet.

Nej han som kastar stolen
Citera
2012-11-24, 17:03
Medlem
IshethZenunims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
varför går de på nazisterna över huvudtaget?
Att utrota ohyra borde vara en självklarhet för alla tänkande människor. Med nazister kan man inte diskutera, de förstår bara ett språk. Hatten av till norrmännen, hoppas vi får se många fler nazister bli skadade i framtiden, fast allra helst såklart dödade.
Citera
2012-11-24, 17:09
Medlem
BlackBookss avatar
Blitz är väl en jävla vänster grupp som håller på med husockupationer och diverse musikarrangemang med vänsterradikala punkslödder artister och annat blattekramande skit?

http://www.blitz.no/

Hoppas nynazisterna attackerar Blitz julfest.
Citera
2012-11-24, 17:16
Medlem
acerblazerlols avatar
lågt att anfalla ett julbord.
kan inte kolla filmerna, fanns det barn där?
Citera
2012-11-24, 17:17
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Blitz är väl en jävla vänster grupp som håller på med husockupationer och diverse musikarrangemang med vänsterradikala punkslödder artister och annat blattekramande skit?

http://www.blitz.no/

Hoppas nynazisterna attackerar Blitz julfest.

Neeej för bövelen. Då kommer media att gå i spin av lycka och sen tar det aldrig slut. TV4 soffan, morgonprogram, Aktuellt, rapport hela köret kommer att tjata ut detta.
Citera
2012-11-24, 17:20
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IshethZenunim
"Att utrota ohyra borde vara en självklarhet för alla tänkande människor." ...

Så är det, därför kommer vi att göra det...

Varje gång vi blir angripna skall vi slå tillbaka, synd att man inte var i Oslo..

Jag tror att vi kommer få se mer sånt här nu när samhället i raskare takt går mot en försämring och polarisering i samhället ökar.
Citera
2012-11-24, 17:21
Medlem
Intervju med en som var där: http://www.nordfront.net/2012/vi-ble-forbannet-og-motivert-til-a-forsvare-oss/
Citera
2012-11-24, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Det jag inte fattar är varför individer med detta politiska handikapp ens äter julbord.
Julen är ju en högtid som har starka band till en jude.
Men nynazister kanske har högre tollerans mot judar.

Ha ha en till sopa som gått på alla PK lögner.
PK skiten är vad som förstör denna tid, likt kristendomen förstörde medeltiden.

Västerpacket visar sitt fula ansikte, hoppas de åkte på stryk.
Senast redigerad av Harga 2012-11-24 kl. 17:29.
Citera
2012-11-24, 17:33
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erich.Honecker
"Kastet jernrør og stoler på hverandre"
Typiskt västerpacket att agera med järnrör!
Och SD-packet tydligen.

Det lär bli vanligare med liknande sammandrabbningar. I hårda och oroliga tider så delar sig folket, och oradikala blir mer extrema.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in