2012-11-26, 17:56
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Om Breivik och hans fotsoldater dödar och sprider sitt hat så är det krig min vän. Folk börjar bli trötta på att det är högerextrema som har patent på våld. Att de använder strategin våld för att få ungdomar rädda och därmed också tycker det är lite spännande med folk som vill röra om i grytan.

AFA och vänstern börjar lacka på att det just är rasister och nazister och SDpatrask som äger makten över våldet och den hårda retoriken. Att bli anklagad för att hata sverige, att vara sverigehatare börjar bli lite tröttsamt. Om det är nån som hatar sverige så är det högerrasisterna för de hatar alla som bor och verkar i det här landet; sossar, moderater 7klöver, journalister, invandrare, media, kulturarbetare, batikhäxor... Ungefär 96% av alla svenskar... är hatade av SD och högerpatrasket.

Hur kul är det? Inte alls.
Bjuder de upp till dans är det väl bara att dansa med. Eller?
Så, bortsett från Breivik, hur många andra våldsdåd från det du kallar högern har du sett de senaste åren. Jämfört med alla 'motdemostrationer' som AFA m fl miltanta vänsteraktivister gjort sig skyldiga till? 'Patent på våld'? Är du blind eller dum Minns du Göteborg? Genua? Settle? Reclaim-demonstrationer i Stockholm?
Så våldet är OK för det var högern som började (även om de i detta fall började med att slå tillbaka, när de blev attackerade)?
Herregud, de enda som är ännu dummare än våldssvansen hos högern måste vara 'vänsteraktivisterna', om ditt inlägg är något att gå efter...
Citera
2012-11-26, 18:21
Medlem
DoktorEbbas avatar
Någon som vet hur många skadade och från vilket håll?

Har hört av en vän som var ute och festade i Olso samma kväll att två nassar fick näsbenen avslagna inne på restaurangen samt att en tjej (nasse) fick en flaska i huvudet.
15 rödingar sprang in, slog lite på folk, och sprang sedan (som vanligt).
Sen kastade dom bara lite stolar på varandra utanför. Inga greps.

Någon som kan bekräfta/dementera detta?
Citera
2012-11-26, 18:48
Medlem
Restarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donizz
Osmart taktik.. Folk får inte mer förtroende för en om man utövar våld. Det har både extremvänstern och extremhögern missat..

Eeeh?

Det finns varken extremhöger eller vänster i Sverige möjligen grupperingar som inte är i mitten men det är långt ifrån extrem höger/vänster titta ut i Europa och jämför.

AFA är bara en bunt omedicinerade ungar som helt säkert har någon form av mental dysfunktion eller annan mental störning som behöver diagnostiseras och behandlas.

SM städar bara upp lite emellanåt, i övrigt är det ganska tunt.
Citera
2012-11-26, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oneflew
Å andra sidan är de ju nynazister, de är delaktiga i bråket och de är på julbord, allt stämmer ju. Media vrider ju minst lika mycket då det rör sig om vänsterextrema, det handlar bara om vad som säljer mest och då bilden målas upp efterhand förändras också rubriken, rimligt?
Förvisso, men bråket hade ju inte uppstått utan att vänsterextremisterna attackerat dem. Men nu rör det sig ju om socialdemokratiska tidningar så det är ju klart. FT vinklar ju lika mycket i konservativ favör.
Citera
2012-11-26, 20:19
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Om Breivik och hans fotsoldater dödar och sprider sitt hat så är det krig min vän. Folk börjar bli trötta på att det är högerextrema som har patent på våld. Att de använder strategin våld för att få ungdomar rädda och därmed också tycker det är lite spännande med folk som vill röra om i grytan.

AFA och vänstern börjar lacka på att det just är rasister och nazister och SDpatrask som äger makten över våldet och den hårda retoriken. Att bli anklagad för att hata sverige, att vara sverigehatare börjar bli lite tröttsamt. Om det är nån som hatar sverige så är det högerrasisterna för de hatar alla som bor och verkar i det här landet; sossar, moderater 7klöver, journalister, invandrare, media, kulturarbetare, batikhäxor... Ungefär 96% av alla svenskar... är hatade av SD och högerpatrasket.

Hur kul är det? Inte alls.
Bjuder de upp till dans är det väl bara att dansa med. Eller?

Våld föder väl våld sägs det?
Sen att "AFA och vänster börjar lacka"?
Vadå börjar lacka? De har väl kastat stenar så länge jag kan minnas och då inte bara på "högerrasisterna" utan även på de flesta som står i vägen för deras dårskap.
Citera
2012-11-26, 20:45
Medlem
Fan vad glad jag blir när jag ser sånt här.
Ni är inte välkomna, nazistjävlar.

Någon grupp som tagit på sig attentatet?
Citera
2012-11-26, 20:59
Medlem
Gregass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscen
Fan vad glad jag blir när jag ser sånt här.
Ni är inte välkomna, nazistjävlar.

Någon grupp som tagit på sig attentatet?

Läs tråden så framgår det väldigt tydligt att det rör sig om en norsk grupp kallad Blitz.

Jag är nyfiken på varför en grupp nationalister nyttjar en indisk restaurang för sitt julbord? Som jag ser det så bör man väll som nationalist också prioritera mat tillagad utav norska kockar, i stället för att svika sin kultur på det sättet?
Citera
2012-11-26, 21:16
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregas
Läs tråden så framgår det väldigt tydligt att det rör sig om en norsk grupp kallad Blitz.

Jag är nyfiken på varför en grupp nationalister nyttjar en indisk restaurang för sitt julbord? Som jag ser det så bör man väll som nationalist också prioritera mat tillagad utav norska kockar, i stället för att svika sin kultur på det sättet?

Det kanske var norska kockar som lagade indiskt, riktiga arier liksom
Citera
2012-11-26, 21:23
Medlem
Gregass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Det kanske var norska kockar som lagade indiskt, riktiga arier liksom

Det kanske det kunde varit, men det bör det inte ha varit såvida dem inte bytt ut praktiskt taget hela sin personal den senaste månaden. Har varit där ett par gånger själv under årens lopp.
Citera
2012-11-27, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IshethZenunim
Att utrota ohyra borde vara en självklarhet för alla tänkande människor. Med nazister kan man inte diskutera, de förstår bara ett språk. Hatten av till norrmännen, hoppas vi får se många fler nazister bli skadade i framtiden, fast allra helst såklart dödade.
Det fanns inte en enda positiv sak i ditt inlägg, är det inte lite tragiskt tycker du? Du tycker att människor är ohyra? Du tycker om att människor blir skadade och vill även se dom döda? Du är ju värre än nazisterna själv!
Citera
2012-11-27, 09:17
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Du har tydligen problem med fattningsförmågan. Nassarna som du kallar dom var inte ute efter att bråka det var de fega vänsterhyenorna som anföll dessa medans de lugnt satt och åt. Vem tror du vanligt folk känner sympati för?

Nu förstår jag inte alls på vilket sätt det motsäger det jag skrev?
Att de förtjänar stryk? Alltså vänstern tycker nog det med avseende att de är just nazis. Och helt ärligt har jag inte särskilt mycket för varken högern eller vänstern.

Vem bryr sig om sympatier. Är ni inte i krig?

Jag opponerade mig mot att det saknas handgemäng. Det saknas stridslust och krigarhjärta. Om nån jävel dragit en brandsläckare i plytet på min polare och glasat nästa hade jag gjort allt för att slakta den fan. Vafan, nassarna är ju desstum mer än dubbelt så många?
Citera
2012-11-27, 09:43
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmadeusKrieg
Våld föder väl våld sägs det?
Sen att "AFA och vänster börjar lacka"?
Vadå börjar lacka? De har väl kastat stenar så länge jag kan minnas och då inte bara på "högerrasisterna" utan även på de flesta som står i vägen för deras dårskap.

Jag håller med. Våld föder våld. Det är därför det är så dumt att ha åsikter som utesluter andra. Oavsett AFA eller fascistas. Låt folk tro, tycka, känna, älska, knulla vem fan de vill... lägg ner hatet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in