Citat:
Ursprungligen postat av AmadeusKrieg
Civiliserat.
Jag förstår inte riktigt vad "antirasisterna" vill motverka med detta. Att bete sig som,...näe jag begriper det inte.
Är det häxjakt som pågår,
gruppen som sitter där inne och spisar blir alltså utjagade och fysiskt anfallna för deras åsikters skull? Eller hade någon i gruppen gjort något speciellt, alltså något fysiskt som de ville hämnas på?
Om Breivik och hans fotsoldater dödar och sprider sitt hat så är det krig min vän. Folk börjar bli trötta på att det är högerextrema som har patent på våld. Att de använder strategin våld för att få ungdomar rädda och därmed också tycker det är lite spännande med folk som vill röra om i grytan.
AFA och vänstern börjar lacka på att det just är rasister och nazister och SDpatrask som äger makten över våldet och den hårda retoriken. Att bli anklagad för att hata sverige, att vara sverigehatare börjar bli lite tröttsamt. Om det är nån som hatar sverige så är det högerrasisterna för de hatar alla som bor och verkar i det här landet; sossar, moderater 7klöver, journalister, invandrare, media, kulturarbetare, batikhäxor... Ungefär 96% av alla svenskar... är hatade av SD och högerpatrasket.
Hur kul är det? Inte alls.
Bjuder de upp till dans är det väl bara att dansa med. Eller?