2012-11-25, 21:42
Medlem
mittinresystems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ja din tomte och av dessa fyrtio var troligen hälften kvinnor och barn.

Med största sannolikhet var ingen av de 40 deltagarna (med tanke på tid och plats) barn och långt under hälften bör ha varit kvinnor (med tanke på hur könsfördelningen brukar se ut i nasse-sekter). Tomte...
Citera
2012-11-25, 23:20
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmadeusKrieg
Civiliserat.

Jag förstår inte riktigt vad "antirasisterna" vill motverka med detta. Att bete sig som,...näe jag begriper det inte.

Är det häxjakt som pågår,
gruppen som sitter där inne och spisar blir alltså utjagade och fysiskt anfallna för deras åsikters skull? Eller hade någon i gruppen gjort något speciellt, alltså något fysiskt som de ville hämnas på?

Om Breivik och hans fotsoldater dödar och sprider sitt hat så är det krig min vän. Folk börjar bli trötta på att det är högerextrema som har patent på våld. Att de använder strategin våld för att få ungdomar rädda och därmed också tycker det är lite spännande med folk som vill röra om i grytan.

AFA och vänstern börjar lacka på att det just är rasister och nazister och SDpatrask som äger makten över våldet och den hårda retoriken. Att bli anklagad för att hata sverige, att vara sverigehatare börjar bli lite tröttsamt. Om det är nån som hatar sverige så är det högerrasisterna för de hatar alla som bor och verkar i det här landet; sossar, moderater 7klöver, journalister, invandrare, media, kulturarbetare, batikhäxor... Ungefär 96% av alla svenskar... är hatade av SD och högerpatrasket.

Hur kul är det? Inte alls.
Bjuder de upp till dans är det väl bara att dansa med. Eller?
Citera
2012-11-26, 05:40
Medlem
Lite lustigt att man i media bytte rubrik från "nazister attackerades" till "Nynazister i julbordsbråk", varefter man vinklar det till att nazisterna är förövarna i artikeln. Nazisterna, även om de nu äter ungar till frukost, borde inte bli behandlade på det här sättet. Ett bevis på att media är utan etik. Därför kan jag inte lita på dem.
Citera
2012-11-26, 08:58
Medlem
Oneflews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zandalor
Lite lustigt att man i media bytte rubrik från "nazister attackerades" till "Nynazister i julbordsbråk", varefter man vinklar det till att nazisterna är förövarna i artikeln. Nazisterna, även om de nu äter ungar till frukost, borde inte bli behandlade på det här sättet. Ett bevis på att media är utan etik. Därför kan jag inte lita på dem.

Å andra sidan är de ju nynazister, de är delaktiga i bråket och de är på julbord, allt stämmer ju. Media vrider ju minst lika mycket då det rör sig om vänsterextrema, det handlar bara om vad som säljer mest och då bilden målas upp efterhand förändras också rubriken, rimligt?
Citera
2012-11-26, 11:59
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittinresystem
Med största sannolikhet var ingen av de 40 deltagarna (med tanke på tid och plats) barn och långt under hälften bör ha varit kvinnor (med tanke på hur könsfördelningen brukar se ut i nasse-sekter). Tomte...

Det är du som är tomten som försvarar detta fega överfall. Man ser dessutom på videon att ett flertal kvinnor blir misshandlade av vänstern.
Citera
2012-11-26, 12:13
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Nasse som nasse, ingen bryr sig.

Personer likt dessa ska ha spö, punkt.

http://expo.se/2012/nazist-pa-dreamhack-misstankt-for-mordforsok_5489.html

Möjligt att SMR eller vilka det var förtjänar stryk. Men det där var den lamaste stormning jag sett.
Hur jävla dåliga är ni bägge på att veva egentligen?

Står med 20 -30 meters mellanrum och kastar lite stolar. Herremingud vad dåliga både vänstern och nassarna är.
Citera
2012-11-26, 12:15
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuminorBase
Möjligt att SMR eller vilka det var förtjänar stryk. Men det där var den lamaste stormning jag sett.

Står med 20 -30 meters mellanrum och kastar lite stolar. Herremingud vad dåliga både vänstern och nassarna är.

Ni? Jag var knappast i Norge. Vad jag förstått dock så visar filmen det som äger rum efter, tydligen var folk inne i lokalen innan det börjar filmas.
Citera
2012-11-26, 14:38
Medlem
johanness avatar
de flesta av det senaste dygnets poster har raderats eftersom de var OT. vi vill gärna tillåta sidodiskussioner här, men de får inte ta över tråden och det är vad som har hänt här. återgå till att diskutera fallet.
/mod
Citera
2012-11-26, 16:44
Medlem
Citat:
- En blandning av panik och desperata försök att komma undan

- Vi satt på övervåningen och myste. Vi visste inte vem som befann sig i källaren, men plötsligt såg vi någon som kom springande upp med ölflaskor i händerna, berättar mannen som vill vara anonym.

Närmare 40 nynazister befann sig då i källarlokalen på klubben, och mellan 12 och 15 ungdomar från Blitz hade börjat storma stället.

- Vi var fångade mitt i det. Det uppstod en blandning av panik och desperata försök att komma ut från stället, berättar klassfestdeltagaren.

I kaoset som följde fick de oklara besked om vad som faktiskt hände.

- Någon påstod att en av nazisterna stenades med ölflaskor nere i källaren, säger klassfestdeltagaren.

Han fortsätter berätta om hur en av de andra som av en tillfällighet var på plats ska ha tagit hand om en av dem som skadades.

- En kille använde en brandsläckare innan han drog in en av dem som låg svårast skadad utanför. Det var troligen en av nynazisterna. Han låg på marken i en blodpöl, och fraktades senare bort i ambulans, säger mannen.

Själv var klassfestdeltagaren så nära några av de allra mest aggressiva, att han lät mobilkameran ligga, men flera andra vittnen har fotograferat eller filmat slagsmålet.

http://www.dagbladet.no/2012/11/25/nyheter/slosskamp/slagsmal/nazisme/blitzere/24538416/
Citera
2012-11-26, 17:05
Medlem
Robin Woods avatar
Ni som undrar varför sådant här händer, vill jag försöka förklara ur en iaktagares ögon, nämlgen detta:
Oavsett om det skedde i Norge, Danmark eller i Sverige, så går det en röd tråd genom alla vänsterexemisters kontakter, vilket får resultatet att man kan räkna med att ytterligare attacker kommer att utvecklas, men kanske inte på samma gång.
Samtidigt som massinvandringen fortgår, ökar också pressen på pktrogna, och därför försöker man på olika sätt skrämma de som man tror kan försöka sätta stopp på denna negativa samhällsutveckling.
Citera
2012-11-26, 17:41
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuminorBase

Du har tydligen problem med fattningsförmågan. Nassarna som du kallar dom var inte ute efter att bråka det var de fega vänsterhyenorna som anföll dessa medans de lugnt satt och åt. Vem tror du vanligt folk känner sympati för?
Citera
2012-11-26, 17:43
Medlem
Donizzs avatar
Osmart taktik.. Folk får inte mer förtroende för en om man utövar våld. Det har både extremvänstern och extremhögern missat..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in