2015-01-09, 15:05
  #553
Medlem
JackTravens avatar
Har mr_henko fått jobb än eller är han bidragstagare precis som sina skyddslingar??
Citera
2015-01-09, 15:08
  #554
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Berätta mer. Vem och hur?

Henko och negerbollsrasistbomben

finns dokumenterat i tråden, bland annat då de bevingade orden "Back off. Genast." uttrycktes
Citera
2015-01-09, 15:25
  #555
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceptut
https://www.facebook.com/irm.se/posts/532960576804721?fref=nf

"Hemskt vittnesmål om rasism! Inlägget saxat från gruppen "Poliser mot rasism" "
'
Går interasistmen aldrig till botten och tar reda på sanningen i sina inlägg?
Eller kan man förvänta sig att det är sanning ?
Vad är det för " gråterskor" som sitter och skriver inlägg på sidan?
Verkar vara totalt okritiska och köper historia efter historia som låter påhittad.
Varför inte länka till polisens hemsida där incidenten borde tagits upp eller fotat en kopia på anmälan som upprättades?
Inte för jag tror endera hände.

IRM är ett skämt.
Citera
2015-01-09, 15:38
  #556
Medlem
Interasistmen är en amatörsida med en klar agenda utan någon förankring i källkritisk rapportering och beskrivning. Det är ett ställe för smygrasister och kulturmarxister att få bekräftelse för deras speciella och unika världsuppfattning (internationellt sett).

Som föregående sa, IRM är ett skämt. Ingen person med sunt förnuft öppnar munnen och sväljer varje post de skiter ut i all hast.
Citera
2015-01-09, 21:51
  #557
Medlem
Jag har inte besökt sajten särskilt mycket. Däremot har jag läst lote om dom och fått dom länkade till mig på Facebook. Dom ägnar sig inte åt seriös diskussion där dom försvarar mångkulturen. Istället pekar dom ut enskilda sverigedemokrater hänger upp sig på det dom säger och anklagar dom för det ena vänsterbegreppet eller det andra. Jag läste på Politism att dom retade ipp sig på att SR slrev "islamofobisk" istället fär "islamkritisk" demonstration i Tyskland. Det är väl typiskt vänstern att dom inte ens i sin nyhetsrapportering kan skapa något som ger mervärde. Istället hakar dom upp sig på termer och begrepp.
Citera
2015-01-10, 16:37
  #558
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerulion
Interasistmen är en amatörsida med en klar agenda utan någon förankring i källkritisk rapportering och beskrivning. Det är ett ställe för smygrasister och kulturmarxister att få bekräftelse för deras speciella och unika världsuppfattning (internationellt sett).

Som föregående sa, IRM är ett skämt. Ingen person med sunt förnuft öppnar munnen och sväljer varje post de skiter ut i all hast.
väldigt ofta är belägger de sina påståenden. när de avslöjat att en SD-politiker spytt ut galla på FB har det väl nästan alltid varit korrekt. Jag skriver "nästan alltid" eftersom jag inte hänger där varje dag. Varje post jag läst har varit korrekt.

klart sidan är mindre populär här, den fyller uppenbarligen sin funktion.
Citera
2015-01-10, 18:17
  #559
Medlem
JackTravens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
väldigt ofta är belägger de sina påståenden. när de avslöjat att en SD-politiker spytt ut galla på FB har det väl nästan alltid varit korrekt. Jag skriver "nästan alltid" eftersom jag inte hänger där varje dag. Varje post jag läst har varit korrekt.

klart sidan är mindre populär här, den fyller uppenbarligen sin funktion.

De klipper o klistrar en hel del.

Ofta använder de sig av "fri tolkning".
Citera
2015-01-11, 15:45
  #560
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackTraven
De klipper o klistrar en hel del.

Ofta använder de sig av "fri tolkning".
Hur väljer du att tolka detta?

https://www.interasistmen.se/granskning/kent-ekeroth-hanskrattar-1434-doda-palestinier/
Citera
2015-01-11, 18:50
  #561
Medlem
JackTravens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Hur väljer du att tolka detta?

https://www.interasistmen.se/granskning/kent-ekeroth-hanskrattar-1434-doda-palestinier/


Att man valt överskriften "hånskratta" för att ställa Ekeroth i så dålig dager som bara möjligt.
Citera
2015-01-11, 20:39
  #562
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
väldigt ofta är belägger de sina påståenden. när de avslöjat att en SD-politiker spytt ut galla på FB har det väl nästan alltid varit korrekt. Jag skriver "nästan alltid" eftersom jag inte hänger där varje dag. Varje post jag läst har varit korrekt.

klart sidan är mindre populär här, den fyller uppenbarligen sin funktion.
Den fyller väl samma funktion som der Stürmer gjorde för nassarna i Tyskland, dvs att hetsa och beljuga motståndarna med allt de kan skrapa fram, desto mer vinklat och tramsigt desto bättre.
Att Henko själv är en dömd brottsling verkar man tala tyst om.
Citera
2015-01-12, 23:40
  #563
Medlem
LordCrumps avatar
Citat:
Vilket fiasko! 100 SD-politiker har hoppat av sedan valet och SD står för 23 av landets 24 tomma stolar. Allt det har man lyckats med på ca 100 dagar...

https://www.facebook.com/irm.se/posts/578785212222257

Oavsett vad man tycker om SD så är det lustigt att IRM gör sig roliga över detta, då de själva bidragit mycket till den stigmatisering som det innebär att engagera sig politiskt i SD...självklart finns det folk som skulle vilja engagera sig men undviker det pga den stora risken för exempelvis hotas eller få sparken.
Citera
2015-01-13, 06:50
  #564
Medlem
Citat:
"Antirasism har ingen politisk färg, det är vår starka övertygelse. Den har bara olika lösningar och det är vad vi kommer att sträva efter."
Bara det att antirasismen har en knallröd bakgrund, hur fristående de än tror sig vara. Hela denna våldsutövande rörelse myntades ju av den röda armén, och deras efterträdare idag hyser exakt samma förakt mot vita ortsbefolkningar som sina pionjärer. Ordet "rasist" skapades ju med ändamålet att det skulle bli ett effektivt skräckord i vänsterns arsenal, och idag har det även adapterats av liberaler och nykonservativa. I den politiska arenan användes det då, liksom idag, för att nedsvärta traditioner, slippa undan debatter och trycka ner meningsmotståndarna. I den sociala arenan har de orsakat ännu mer skada genom att använda det för att hjärntvätta lättpåverkade barn och unga studenter, och lärt människor att hata sin nation, kulturella identitet, och värst av allt, sig själva. Därmed är hela denna västvärldsutplånande ideologi ingenting annat än postkommunism. Denna bakgrund är dock ingenting som man får höra om i skolan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in