2014-10-30, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimatflykting
Har du lässvårigheter eller är du bara dålig på att göra halmgubbar?
Det står ingenstans att sidan inte skulle få finnas. Ditt sätt att karaktärisera trovärdiga sidor talar sitt tydliga språk om hur efterbliven du är.

Det verkar som om du blir mycket kränkt när jag visar på extremhögerns dubbelmoral.
Citera
2014-10-30, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backentopp
Jag har inga problem med att komma in där, och dom uppdaterar ju väldigt flitigt ju, senast för 1 timme sen..
De hade inaktiverat sidan just på grund av massanmälningar enligt dem själva, och sedan glömt bort att aktivera den igen.
Citera
2014-10-30, 16:36
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktatorn
Det verkar som om du blir mycket kränkt när jag visar på extremhögerns dubbelmoral.
SD, extremhöger?
Citera
2014-11-03, 15:03
Medlem
JackTravens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backentopp
Jag har inga problem med att komma in där, och dom uppdaterar ju väldigt flitigt ju, senast för 1 timme sen..

Ja...med gammal skåpmat ja.
Citera
2014-12-13, 16:41
Medlem
JackTravens avatar
Henrik får sd hjälp

http://nyheteridag.se/sa-forsoker-sd-hitta-jobb-at-henrik-pa-interasistmen/
Citera
2014-12-21, 22:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen-Skuk
SD, extremhöger?
För idioter som Doktatorn är Centerpartiet högerextremister. Bara att ignorera.
Citera
2014-12-23, 22:50
Medlem
JackTravens avatar
Har Henrik äntligen fått nått jobb av sd?
Citera
2014-12-23, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haverism
För idioter som Doktatorn är Centerpartiet högerextremister. Bara att ignorera.

För idioter som SD-anhängare är Vänsterpartiet vänsterextremister. Bara att ignorera.

Vad är din poäng?
Senast redigerad av Doktatorn 2014-12-23 kl. 23:42.
Citera
2015-01-07, 01:49
Medlem
Hittade en sak som verkligen kristalliserar de dumknullade IRM-fårens natur och hur de lever på att kalla en spade för allt annat än en spade.

Nån WT-bonde har fått tillgång till SD Forshagas FB och postar nått om flyktingar i slottet. Något som alla med ett någorlunda utvecklat intellekt fattar att det trots alla sinnessjuka saker som pågår i det här landet rörande massinvandringen är en uppenbart Svenskbladet-falsarium och ploj.

https://www.interasistmen.se/dumheter/sd-forshaga-tror-att-flyktingar-far-bo-pa-stockholms-slott/?utm_campaign=18747&utm_medium=twitter&utm_source= twitter

IRM kallar SD Forshaga för rasister för detta, ingen skräll där inte. det är dock som vanligt: SDaren lägger ut en harang tillhörande denna "nyhet" om muslimer, massinvandring, förtryck mot våran kristna historia och invandrares borttslighet osv osv. Inte ett ord om raser eller etnicitet. dEt är kulturella och sociala omvandlingar SDaren stör sig på, inte rasliga. Trots detta är SDaren från Forshaga dock Rasist enl IRM. Hur de fick in rashat i hans inlägg vettifan. Det är ju trots allt detta de baserar hela sitt existensberättigande på vilket vi vet vid det här laget. Rasist smäller högre än islamofob även för den mest inbitne södermalmsoikofoben som jobbar inom media och har twitterkonto så det är antagligen därför de vägrar släppa sargen och bruka korrekta termer.

När vi sen får veta att en stor fet kongoneger sitter i styrelsen för SD Forshaga blir det rätt kul att sätta det hela i sin kontext.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=93&artikel=5972006

Det var nog dock inte han som skrev fb-inlägget men skulle verkligen SD forshaga släppa in en neger i fullmäktige om de nu var sådana hitlerfanatiker i partiet?

Det skiter såklart IRM i då det inte gagnar deras "världsbild" de försöker kränga till den hjärntvättade svensken och svarar med ett enkelt "japp"

https://twitter.com/interasistmen/status/552605427683557376

Skulle jag tex gå runt och tro hårdnackat att en viss sak gällde parti X och hela min åsikt om det partiet utgick ifrån endast denna sak skulle iaf mina grundvalar om nämnda parti skakas om en aning om det visade sig att axiomet faktiskt var fel. Jag är en så pass hederlig person att jag tillochemd kan ändra åsikt om partier som FI om det visade sig att mina grundantaganden om detta parti var fel. Knappast troligt dock att de skulle vara det.

IRMs hyckleri i ett nötskal.
Senast redigerad av WallOfAdamant 2015-01-07 kl. 01:51.
Citera
2015-01-07, 04:05
Medlem
Hsr irms supportrar glömt att deras ledare blev avslöjad som rasist?
Citera
2015-01-07, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
Hsr irms supportrar glömt att deras ledare blev avslöjad som rasist?
Berätta mer. Vem och hur?
Citera
2015-01-09, 15:04
Medlem
JackTravens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Berätta mer. Vem och hur?

Var inte det den heilande folkpartisten? Honom har de ju ursäktat med "en ungdomsgrej på skoj".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in