Skrämmande att gruppen idag har 23k följare.
Är det något som Reinfeldt har haft rätt om så är det att svenskar är det "sovande folket".
Min gissning är att majoriteten av följarna är bosatta i centrala Stockholm som ännu ej har berikats av vår kära mena invandring.
Citat:
Ursprungligen postat av
OmneHomoMendax
IRM tillhör en av de sidor som jag följer så gott som dagligen och det borde fler göra. För mig är det helt obegripligt att man kan rösta på SD, om man bortser från politiken så är dessutom partiet en samlingsplats för samhällets rötägg, rasister som inte kan hålla sin tunga rätt i mun, idioter kort och gott. Istället för att skriva om de som driver sidan kanske ni ska ta och bemöta det som skrivs. Ska bli intressant att se hur ni (misslyckat) försöker att vrida och vända på obestridliga fakta till er favör.
Gammalt inlägg av dig men w/e.
Vad är det för obestridlig fakta du pratar om?
Handlar den om MENA invandringens kostnader, överrepresentation i våldsbrott och våldtäkter samt vad Islam faktiskt är så bidrar jag gärna med obestridlig fakta som går emot din skeva verklighetsuppfattning.
Jag bidrar gärna också med skandaler inom andra partier som får SD's att blekna.
Också lite ironiskt att du kallar Sverigedemokrater för idioter, visst det finns idioter inom SD, precis som det finns inom alla andra partier.
Ta den senaste händelsen där ett flertal politiker och politiskt korrekta individer i andra partier i uppror för kvinnors rättigheter bär hijab i 1 dag.
Det är ungefär lika idiotiskt som att en djurrättsaktivist skulle gå klädd i en minkpäls.
Och av ren nyfikenhet, du och andra liktänkande gapar ofta om att SD vill skapa ett "vi och dom" samhälle, frågan är hur ni tänker här?
Är det några som skapar ett "vi och dom" samhälle idag så är det gammelmedian och sjuklövern, dom mörklägger allt när det kommer till invandrare som begår brott men skriver glatt ut etniciteten på individen i fråga om hen är vit.
Anhörighets och flyktingsinvandrare är även berättigade till mer bidrag än svenskar och folk som bryter mot svensk lag genom att vara i Sverige har förmåner inom sjuk och tandvård som vi svenska medborgare bara kan drömma om, tandvård, medicinering och sjukvård för endast 50:-.
Så min fråga är, ser du inte dubbelmoralen inom detta?
Är herrn dövstum eller bara allmänt korkad med ett gravt självförakt?