2013-08-22, 02:30
  #217
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
Jag tycker det är intressant att Inte Rasist Men helt öppet samarbetar med våldsvänstern utan att det uppmärksammas.

På vilket sätt gör den det?
Citera
2013-08-22, 03:10
  #218
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
På vilket sätt gör den det?

Tydligen mest via utbyta av information av nationalister.
Citera
2013-08-22, 07:53
  #219
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
Jag tycker det är intressant att Inte Rasist Men helt öppet samarbetar med våldsvänstern utan att det uppmärksammas.

Fast de gör det knappast öppet. Allt som påpekar deras kopplingar raderas på facebook. Jag tror knappast de haft någon koll på vilka det är de samarbetat med och nu börjar de skämmas lite då de inte är vänster.
Citera
2013-08-22, 08:04
  #220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
"Opinionsbildandet" mot SD består av 10 socialist-tjejer med bokstavsdiagnos, samt deras chilenska pojkvänner. Att det inte diskuteras beror på att det saknar betydelse.

exactamundo!
Citera
2013-08-22, 14:26
  #221
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Fast de gör det knappast öppet. Allt som påpekar deras kopplingar raderas på facebook. Jag tror knappast de haft någon koll på vilka det är de samarbetat med och nu börjar de skämmas lite då de inte är vänster.

Enligt Mattias Wåg är samarbetet helt offentligt. Löjligt då att IRM censurerar när det tas upp på Facebook. Men sådana är ju ljusskygga antidemokrater, det är inget nytt. Och IRM har inte heller tagit avstånd från samarbetet trots att de många gånger haft chansen.
Citera
2013-08-22, 16:27
  #222
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
Enligt Mattias Wåg är samarbetet helt offentligt. Löjligt då att IRM censurerar när det tas upp på Facebook. Men sådana är ju ljusskygga antidemokrater, det är inget nytt. Och IRM har inte heller tagit avstånd från samarbetet trots att de många gånger haft chansen.

Då får du ta och länka en källa till att Wåg sagt att deras samarbete är offentligt.
Citera
2013-08-22, 16:29
  #223
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Då får du ta och länka en källa till att Wåg sagt att deras samarbete är offentligt.

Det var på socialism.nu när Wåg och Fredriksson fick kritik för att de har stött www.machovänstern.se där rödningbrudar berättar om sexuella övergrepp i vänstern.
Citera
2013-08-22, 16:47
  #224
Medlem
Skrämmande att gruppen idag har 23k följare.
Är det något som Reinfeldt har haft rätt om så är det att svenskar är det "sovande folket".
Min gissning är att majoriteten av följarna är bosatta i centrala Stockholm som ännu ej har berikats av vår kära mena invandring.

Citat:
Ursprungligen postat av OmneHomoMendax
IRM tillhör en av de sidor som jag följer så gott som dagligen och det borde fler göra. För mig är det helt obegripligt att man kan rösta på SD, om man bortser från politiken så är dessutom partiet en samlingsplats för samhällets rötägg, rasister som inte kan hålla sin tunga rätt i mun, idioter kort och gott. Istället för att skriva om de som driver sidan kanske ni ska ta och bemöta det som skrivs. Ska bli intressant att se hur ni (misslyckat) försöker att vrida och vända på obestridliga fakta till er favör.

Gammalt inlägg av dig men w/e.
Vad är det för obestridlig fakta du pratar om?
Handlar den om MENA invandringens kostnader, överrepresentation i våldsbrott och våldtäkter samt vad Islam faktiskt är så bidrar jag gärna med obestridlig fakta som går emot din skeva verklighetsuppfattning.
Jag bidrar gärna också med skandaler inom andra partier som får SD's att blekna.
Också lite ironiskt att du kallar Sverigedemokrater för idioter, visst det finns idioter inom SD, precis som det finns inom alla andra partier.
Ta den senaste händelsen där ett flertal politiker och politiskt korrekta individer i andra partier i uppror för kvinnors rättigheter bär hijab i 1 dag.
Det är ungefär lika idiotiskt som att en djurrättsaktivist skulle gå klädd i en minkpäls.
Och av ren nyfikenhet, du och andra liktänkande gapar ofta om att SD vill skapa ett "vi och dom" samhälle, frågan är hur ni tänker här?
Är det några som skapar ett "vi och dom" samhälle idag så är det gammelmedian och sjuklövern, dom mörklägger allt när det kommer till invandrare som begår brott men skriver glatt ut etniciteten på individen i fråga om hen är vit.
Anhörighets och flyktingsinvandrare är även berättigade till mer bidrag än svenskar och folk som bryter mot svensk lag genom att vara i Sverige har förmåner inom sjuk och tandvård som vi svenska medborgare bara kan drömma om, tandvård, medicinering och sjukvård för endast 50:-.
Så min fråga är, ser du inte dubbelmoralen inom detta?
Är herrn dövstum eller bara allmänt korkad med ett gravt självförakt?
Citera
2013-08-22, 17:56
  #225
Medlem
fyll-hundts avatar

Där har du den!!

OnT: Sidan följs väl som sagt bara av folk som, i vanlig ordning, inte har en aning om vad SD egentligen kör för race (). Bara människor matade med felaktig info och förutfattade meningar.
Jag tycker fortfarande att diskussionen kring invandringen och illegala flyktingars, läs: "papperslösa" särbehandling samt förmåner ännu inte har lyfts fram tillräckligt är skam på torra land!
Citera
2013-08-22, 23:19
  #226
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Skrämmande att gruppen idag har 23k följare.
Är det något som Reinfeldt har haft rätt om så är det att svenskar är det "sovande folket".
Min gissning är att majoriteten av följarna är bosatta i centrala Stockholm som ännu ej har berikats av vår kära mena invandring.

Jag kan inte tolka det där stycket som annat än att du erkänner att de som "sett sanningen" är helt likgiltiga inför att deras partipolitiska representanter är en grupp hycklande fånar.

För om du missat det så sysslar inte IRM med att diskutera för eller emot invandring. Utan de sysslar med att belysa vilka fullblodsidioter det är som skaffar sig positioner inom SD. Och de är fullblodsidioter oavsett vad man tycker om invandringsfrågan.

Att vara invandringskritisk är ingen ursäkt för att vara dum i huvudet. Att vara invandringskritisk är ingen anledning att tycka att Christian Westlings "Kajsa Bergqvist var snyggare innan hon gick ut med att hon gillade mus" på något sätt är ett okej uttalande för en högt uppsatt politiker. Och så vidare.
Citera
2013-08-23, 00:23
  #227
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Jag kan inte tolka det där stycket som annat än att du erkänner att de som "sett sanningen" är helt likgiltiga inför att deras partipolitiska representanter är en grupp hycklande fånar.

För om du missat det så sysslar inte IRM med att diskutera för eller emot invandring. Utan de sysslar med att belysa vilka fullblodsidioter det är som skaffar sig positioner inom SD. Och de är fullblodsidioter oavsett vad man tycker om invandringsfrågan.

Att vara invandringskritisk är ingen ursäkt för att vara dum i huvudet. Att vara invandringskritisk är ingen anledning att tycka att Christian Westlings "Kajsa Bergqvist var snyggare innan hon gick ut med att hon gillade mus" på något sätt är ett okej uttalande för en högt uppsatt politiker. Och så vidare.

"Högt uppsatt politiker? Hehehe, säg inte att du tar extremisterna på IRM på allvar? De får ju fan Expo att verka insatta.
Citera
2013-08-23, 00:34
  #228
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Jag kan inte tolka det där stycket som annat än att du erkänner att de som "sett sanningen" är helt likgiltiga inför att deras partipolitiska representanter är en grupp hycklande fånar.

För om du missat det så sysslar inte IRM med att diskutera för eller emot invandring. Utan de sysslar med att belysa vilka fullblodsidioter det är som skaffar sig positioner inom SD. Och de är fullblodsidioter oavsett vad man tycker om invandringsfrågan.

Att vara invandringskritisk är ingen ursäkt för att vara dum i huvudet. Att vara invandringskritisk är ingen anledning att tycka att Christian Westlings "Kajsa Bergqvist var snyggare innan hon gick ut med att hon gillade mus" på något sätt är ett okej uttalande för en högt uppsatt politiker. Och så vidare.

Tror du på fullaste allvar att dom andra partiernas politiker är så mycket bättre?
Skillnaden idag är att SD och flera av dess politiker ständigt har ett öga på sig, något dom andra partierna inte har.
Om du verkligen tror detta så är du så trångsynt och ignorant så jag vet faktiskt inte vad jag ska säga, eller jo, börja läsa medier och gå med i andra grupper vars enda agenda inte är att smutskasta sverigedemokrater.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in