2012-12-07, 22:51
Medlem
jamesbondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Det nästan roligaste är att de flesta svenskar tror det är SD som är extremisterna, när det är de själva.
Jag fyller på med mer info: http://www.youtube.com/watch?v=rnVZPdpWxZ8
Citera
2012-12-08, 01:44
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Själv så tycker jag det är en redigt bra sida som sett till att en massa Sverigedemokrater blivit uteslutna. Det är faktiskt redigt kul att den lilla hemsidan växt och gjort skillnad.
Citera
2012-12-08, 04:34
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Själv så tycker jag det är en redigt bra sida som sett till att en massa Sverigedemokrater blivit uteslutna. Det är faktiskt redigt kul att den lilla hemsidan växt och gjort skillnad.

Ja precis. Blev faktiskt lite förvånad. När den kom trodde jag att det inte skulle bli mer än nån halvobskyr bloggaktig sak men de verkar ju ligga i ganska ordentligt.
Citera
2012-12-08, 07:45
Medlem
De där tomtarna är ju sinnessjuka individer. Ställde dem en enkel fråga på deras facebook sida och vart bannad inte ens ett ynka svar kunde de få fram.
Citera
2012-12-08, 16:03
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-compakt
De där tomtarna är ju sinnessjuka individer. Ställde dem en enkel fråga på deras facebook sida och vart bannad inte ens ett ynka svar kunde de få fram.

Det var ett konstigt krav för sinnessjukdom. Du gjorde en särskrivning, ganska sinnessjukt det med...
Citera
2012-12-09, 00:04
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmneHomoMendax
IRM tillhör en av de sidor som jag följer så gott som dagligen och det borde fler göra. För mig är det helt obegripligt att man kan rösta på SD, om man bortser från politiken så är dessutom partiet en samlingsplats för samhällets rötägg, rasister som inte kan hålla sin tunga rätt i mun, idioter kort och gott. Istället för att skriva om de som driver sidan kanske ni ska ta och bemöta det som skrivs. Ska bli intressant att se hur ni (misslyckat) försöker att vrida och vända på obestridliga fakta till er favör.

Tack! Bra skrivet! håller med om allt.
Citera
2012-12-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieLindh
Att SD har pappskallar i sin medlemskader vet alla redan. Vi som röstar på SD gör det för att invandringspolitiken är heltokig, och vi struntar i om det så växer ut horn i pannan på Åkesson.

Vad är det som är heltokigt med invandringen? Är det inte bara en floskel som sägs på avpixlat, gamla nazistsidor och Flashback.

Vet du ens hur många invandrare från MENA som kommer in?
Jag menar hur ser invandringen ut?
Vart går pengarna?
Vad kostar det?
Citera
2012-12-09, 00:08
Medlem
Vilka är det som Dos-hackar deras hemsida?

Vad är det som är så jobbigt med sanningen om hur verkligheten ser ut?
Citera
2012-12-09, 12:56
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling

Den sidan och motargument.se brukar ju alltid utsättas för sådana attacker. Uppenbarligen är inte yttrandefrihet så roligt när någon annan än de själva får yttra sig.
Citera
2012-12-09, 15:21
Medlem
Loomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmneHomoMendax
IRM tillhör en av de sidor som jag följer så gott som dagligen och det borde fler göra. För mig är det helt obegripligt att man kan rösta på SD, om man bortser från politiken så är dessutom partiet en samlingsplats för samhällets rötägg, rasister som inte kan hålla sin tunga rätt i mun, idioter kort och gott. Istället för att skriva om de som driver sidan kanske ni ska ta och bemöta det som skrivs. Ska bli intressant att se hur ni (misslyckat) försöker att vrida och vända på obestridliga fakta till er favör.

Ojdå. Jag trodde verkligen inte att någon tog den sidan seriöst, vad man än röstade på.

Interasistmen är ju en lekstuga för väldigt unga "journalister". Det måste man väl se på hur dom skriver?

Kanske tror jag för gott om mina meningsmotståndare.

Ta en titt under "ordlistan". Känns det som seriös politisk debatt? Eller barnsligt trams?
Citera
2012-12-09, 15:24
Medlem
Loomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling

Detta har jag inte hört något om. Har du någon källa?

Dispatch International har ju råkat ut för riktigt allvarliga attacker. Vad är det som är så jobbigt med sanningen om hur verkligheten ser ut?
Citera
2012-12-09, 16:03
Medlem
Nej, ddos:a inte motargument.se! Det är en sida med svårslaget underhållningsvärde. Bara det faktum att upplägget är närmast identiskt med kristna apologet-sidor (t.ex. apologetics.com) med argument mot evolutionsläran är stor komik. Att ens doktrin står på så skrangliga ben att man inte kan argumentera för den av egen kraft utan måste tillgripa färdigsnickrade schablonargument är talande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in