Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Jag upprepar mig.
Utgå från att världen är byggd på konspirationer tills du är övertygad om motsatsen.
Som jag tidigare sagt är det inte frågan om konspirations"teorier" utan om konspirationskunskap.
Hahaha du försöker vända på alltihop din pajas...

Har man den utgångspunkten när man sitter och sjunger sånger på konspirationsläger är det inte konstigt om man blir lite verklighetsfrånvänd.
I rimlighetens namn måste det givetvis vara så att den den av majoriteten accepterade teorin bör vara gällande tills motsatsen har bevisats. Om du vill skriva att USA döljer ufon i svenska skolböcker och att månlandningen var bluff ska du då få göra det hursomhelst eftersom världen är uppbyggd av konspirationer och du inte anser dig övertygad om motsatsen och har "bevis" som styrks av andra knäppskallar? Bara för att man är professor betyder det inte att man är helt frisk i skallen, kolla bara på Eva lundgren
Tänk om det kommer någon som påstår att Hitler var Jesus i reinkarnerad form som svartmålades av de otrogna i en massiv komplott kallad WW2 för att han inte skulle kunna utföra sitt uppdrag med att frälsa världen. motbevisa gärna det till 100% så ska jag hitta på lite flummiga bevis.