Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-17, 20:21
  #121
Medlem
Sametingets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Jag var lite väl ivrig med att fylla på så hann inte känna så mkt på 73mg-ruset men då kände jag mig inte elektriskt stimluerad som jag gör nu. Då var ruset mycket lungt och isf en mycket mild känsla av stimulans. Behagligt är det minst sagt, jag mår göttans.

Älskar personligen känslan den där känslan av att bli "övertänd"

Ser fram emot att prova den här substansen mer och mer!
__________________
Senast redigerad av Sametinget 2013-01-17 kl. 20:24.
Citera
2013-01-17, 20:24
  #122
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sametinget
Älskar personligen känslan den där känslan av att bli "övertänd" ::

Ser fram emot att prova den här substansen mer och mer!

Ruset blev lite väl starkt, tror 120-140mg hade gjort jobbet lika bra eller bättre. Har rätt grova käkspänningar och tjackticks för tillfället.

Sen läste jag på BlueLight att man tydligen inte kan kommer högre bara för att man tar med, finns tydligen ett tak på hur högt man kan flyga och hans gräns låg där vid 120mg.

Ja om du gillar stimulans kommer du nog gilla den här i lite större doser, väldigt angenäm på så sätt. Är också lite av ett fan till stimulans, älskar när det känns som att det går ström genom hela kroppen.
Citera
2013-01-17, 20:29
  #123
Medlem
splattens avatar
Bra rapport uppe här.
Då fattas bara en utförlig IV rapport.
Men tror det kommer bli lite halvtrevligt att köra detta i
motorvägen pga den rapporterade elektrisiteten.

Peace
__________________
Senast redigerad av splatten 2013-01-17 kl. 20:42.
Citera
2013-01-17, 21:04
  #124
Medlem
POMJUP53s avatar
Verkar inte vara vidare snällt mot hjärtat i den här doseringen, hög puls och hjärtat slår i 100. Trodde hjärtat skulle hoppa ur bröstkorgen när jag körde en liten tjackrunk.

Inne på timma fem i rustid nu, fortfarande väldigt påtänd men en liten känsla av dalande kommer krypandes. En del små paranoida tankegångar har även gästat mig, tex funderade jag på om jag hade för hög musik på när jag i själva fallet hade lägre än vanligt. Har även smygit runt i lägenheten för att slippa störa grannarna och andra småsjukheter....även nyckelhålet kikades för att försäkra att snuten inte hänger i trapphuset.
__________________
Senast redigerad av POMJUP53 2013-01-17 kl. 21:08.
Citera
2013-01-17, 21:15
  #125
Medlem
splattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Verkar inte vara vidare snällt mot hjärtat i den här doseringen, hög puls och hjärtat slår i 100. Trodde hjärtat skulle hoppa ur bröstkorgen när jag körde en liten tjackrunk.

Inne på timma fem i rustid nu, fortfarande väldigt påtänd men en liten känsla av dalande kommer krypandes. En del små paranoida tankegångar har även gästat mig, tex funderade jag på om jag hade för hög musik på när jag i själva fallet hade lägre än vanligt. Har även smygit runt i lägenheten för att slippa störa grannarna och andra småsjukheter....även nyckelhålet kikades för att försäkra att snuten inte hänger i trapphuset.
hahaha...klockrent.
Då vet vi att en 0.2:a va för mycket.
Hur är det annars då? Pundar du fast vid grejer å så?

Är det kristaller du har?
__________________
Senast redigerad av splatten 2013-01-17 kl. 21:35.
Citera
2013-01-17, 21:16
  #126
Medlem
Sametingets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Ruset blev lite väl starkt, tror 120-140mg hade gjort jobbet lika bra eller bättre. Har rätt grova käkspänningar och tjackticks för tillfället.

Sen läste jag på BlueLight att man tydligen inte kan kommer högre bara för att man tar med, finns tydligen ett tak på hur högt man kan flyga och hans gräns låg där vid 120mg.

Ja om du gillar stimulans kommer du nog gilla den här i lite större doser, väldigt angenäm på så sätt. Är också lite av ett fan till stimulans, älskar när det känns som att det går ström genom hela kroppen.

Efter att ha sett mitt inlägg quotat kan jag konstatera att det såg ut som det var skrivet av en efterbliven crack-bebis.

OnT:
Jo, jag har läst detsamma. Men det känns som de flesta upplever att det här är en ganska dospotent stim så det känns som en dos jag inte skulle gått över ändå.
Citera
2013-01-17, 21:18
  #127
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av splatten
hahaha...klockrent.
Då vet vi att en 0.2:a va för mycket.
Hur är det annars då? Pundar du fast vid grejer å så?
Försöker få lite tråksyssla gjort så håller på med en liten städning av lägenheten nu. Tankarna går åt spridda håll så jag försöker göra allt samtidigt vilket slutar i kaos, hade nog fungerat bättre på en "normal" dos skulle jag tro.

Inte haft så många tillfällen att "snöa" i min amfetaminkarriär då jag använder det främst när jag ska gå ut och klubba eller andra sociala tillställningar. Men ja städningen blir ju självklart lite lättare med tjack i kroppen.

Cheers!
Citera
2013-01-17, 21:46
  #128
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Försöker få lite tråksyssla gjort så håller på med en liten städning av lägenheten nu. Tankarna går åt spridda håll så jag försöker göra allt samtidigt vilket slutar i kaos, hade nog fungerat bättre på en "normal" dos skulle jag tro.

Inte haft så många tillfällen att "snöa" i min amfetaminkarriär då jag använder det främst när jag ska gå ut och klubba eller andra sociala tillställningar. Men ja städningen blir ju självklart lite lättare med tjack i kroppen.

Cheers!
Ge gärna en liten rapport på hur det funkar ihop med alkohol och fest!

Mvh
Citera
2013-01-17, 23:42
  #129
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Ge gärna en liten rapport på hur det funkar ihop med alkohol och fest!

Mvh

I will, blir nog till helgen tror jag.

Nu har ruset nästan lagt sig helt och det enda som är kvar är biverkningarna. Hög puls, får lov att flämtandas lite ibland för att inte dö av syrebrist. Känns nästan som man sprungit ett marathon. Dessa biverkningar har jag även haft på höga doser 2/3-FA men denna var något värre.

En lite grövre paranoia har klivit på och jag sitter här utan musik och funderar om jag väsnas för mycket när jag knappar på tangenterna. Sitter bara och väntar på att nån arg granne ska ringa på

Annars känns det inte helt galet, mår inte dåligt på något sätt utan det är bara hjärtat och paranoian som är lite smådrygt sådär. Passade även på att beställa hem lite L-Tyrosine så man kan hjälpa hjärnan att fylla på med lite dopamin efter ett amfetaminpass.

Cheers!
__________________
Senast redigerad av POMJUP53 2013-01-17 kl. 23:45.
Citera
2013-01-17, 23:53
  #130
Medlem
POMJUP53s avatar
En liten fråga också;

Tog knarket idag när jag vaknat på tom mage, fick sen i mig en pytteliten portion thaimat......det är allt jag ätit under dagen. Uppskattningsvis 250-300kcal.

Min fråga är; Hur stor inverkan har en bra kosthållning på ruset?
__________________
Senast redigerad av POMJUP53 2013-01-17 kl. 23:55.
Citera
2013-01-18, 00:07
  #131
Medlem
Sametingets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
En liten fråga också;

Tog knarket idag när jag vaknat på tom mage, fick sen i mig en pytteliten portion thaimat......det är allt jag ätit under dagen. Uppskattningsvis 250-300kcal.

Min fråga är; Hur stor inverkan har en bra kosthållning på ruset?

Har du inte käkat när du släpper en bomb så slår det i min erfarenhet både snabbare och hårdare.

Droppa en bomb etyl direkt efter en pizza tex. Hade ju varit sådär värt.

En fråga: Tefat och mördarblick under ruset? Tefat nu?
Citera
2013-01-18, 00:12
  #132
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sametinget
Har du inte käkat när du släpper en bomb så slår det i min erfarenhet både snabbare och hårdare.

Droppa en bomb etyl direkt efter en pizza tex. Hade ju varit sådär värt.

En fråga: Tefat och mördarblick under ruset? Tefat nu?

Ingen mördarblick och inga tefat, trots kraftig påtändhet......diskret med andra ord

På 2/3-FA brukar jag få yxhuggarblicken rätt ofta iaf så skumt jag inte fått det nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback