Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-21, 21:30
  #1
Medlem
Då var det dags igen. Sugen på att testa 2-fma. Vet någon någonting om denna? Dosering, ruslängd, kick mm eller är det bara skit tro?
Citera
2012-11-21, 21:45
  #2
Medlem
Det är 100% skit! Koncentrera dig på livet istället för droger som bara är en flykt från livet.
Citera
2012-11-21, 21:54
  #3
Medlem
MindTwisters avatar
Sägs vara en väldigt mild stimulant, mer serotogent och ett klarare rus, med nästintill obefintliga sideffekter/ingen tjackångest när du kommer ner. Ska vara en väldigt bra studie/arbetsdrog.

Har dratt iväg en beställning på 5g, hoppas det är så bra som jag läst.
Citera
2012-11-21, 22:11
  #4
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag999och
Det är 100% skit! Koncentrera dig på livet istället för droger som bara är en flykt från livet.


haha hörru svenne bannan håll dig till rätt del på forumet....
Citera
2012-11-23, 15:35
  #5
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag999och
Det är 100% skit! Koncentrera dig på livet istället för droger som bara är en flykt från livet.
Very amusing
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Sägs vara en väldigt mild stimulant, mer serotogent och ett klarare rus, med nästintill obefintliga sideffekter/ingen tjackångest när du kommer ner. Ska vara en väldigt bra studie/arbetsdrog.

Har dratt iväg en beställning på 5g, hoppas det är så bra som jag läst.
Sweet, återkom så fort som möjligt....låter som en mkt intressant substans.
Citera
2012-11-25, 19:23
  #6
Medlem
Den som söker skall finna! Inom Sveriges gränser flödar 2-fma likt en grekisk gud flottiga krullaskägg!

Finns inte många ställen inrikes så med några knapptryckningar hittar man det. Har beställt en STOR påse.

Kan återkomma när jag fått upp det i analen. Har byggt om en hydralarm från en hjullastare till en rövpump. Problemet är att en till behöver va en till för att kunna dra i spaken. Blir ett jävla tryck 2300kg rakt upp i röven! Problemet är att polaren då teoretiskt har satt på dig så fixa en tjej som kan pumpa så känns det bättre. Fyfan va gött.

Skriver i denna tråd igen och skippar röven så oroa er inte Blir ev till nästa helg så håll utkik ni som vill ha en rapport!

Citera
2012-11-26, 20:10
  #7
Medlem
Pellianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrjG
Den som söker skall finna! Inom Sveriges gränser flödar 2-fma likt en grekisk gud flottiga krullaskägg!

Finns inte många ställen inrikes så med några knapptryckningar hittar man det. Har beställt en STOR påse.

Kan återkomma när jag fått upp det i analen. Har byggt om en hydralarm från en hjullastare till en rövpump. Problemet är att en till behöver va en till för att kunna dra i spaken. Blir ett jävla tryck 2300kg rakt upp i röven! Problemet är att polaren då teoretiskt har satt på dig så fixa en tjej som kan pumpa så känns det bättre. Fyfan va gött.

Skriver i denna tråd igen och skippar röven så oroa er inte Blir ev till nästa helg så håll utkik ni som vill ha en rapport!


Please don't forget to update us m8! xD
Citera
2012-11-28, 18:42
  #8
Medlem
MindTwisters avatar
Fick nyss mina 5g från Nordic. Verkar vara ganska utbankat, har en gul-grå-vit färg fastän jag läst att rosa 2-fma ska vara av hög kvalitet. Gissar på 70-80% renhet.

Är alldeles för sent i dag för att pröva det oralt eller nasalt, vill ju kunna sova också. Tar därför och röker en mindre mängd (15-20mg) på en cigg, får se vart det tar mig.

Jäklar vad dåligt det brinner, var tvungen att konstant elda på det för att förånga allt. Känner dock en väldigt svag och ganska ren stimulans, men allt för svag för att kunna sätta fingret på det.
Får väl återkomma imorgon efter att jag dragit en lina eller bombat.
Citera
2012-11-28, 18:47
  #9
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Fick nyss mina 5g från Nordic. Verkar vara ganska utbankat, har en gul-grå-vit färg fastän jag läst att rosa 2-fma ska vara av hög kvalitet. Gissar på 70-80% renhet.

Är alldeles för sent i dag för att pröva det oralt eller nasalt, vill ju kunna sova också. Tar därför och röker en mindre mängd (15-20mg) på en cigg, får se vart det tar mig.

Jäklar vad dåligt det brinner, var tvungen att konstant elda på det för att förånga allt. Känner dock en väldigt svag och ganska ren stimulans, men allt för svag för att kunna sätta fingret på det.
Får väl återkomma imorgon efter att jag dragit en lina eller bombat.
Överlag brukar fribas vara mycket bättre att röka än pulver.
Citera
2012-11-28, 21:45
  #10
Medlem
MindTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Överlag brukar fribas vara mycket bättre att röka än pulver.
Om det är fribas eller inte har väl inget att göra med kokpunkten?
Kan dock ha varit skiten det är utbankat med som gjorde det så svårrökt.
Edit: Om det nu ens är utbankat. Vad vet jag, det kanske är så här 99% rent 2-fma ser ut som
Citera
2012-11-28, 21:54
  #11
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Om det är fribas eller inte har väl inget att göra med kokpunkten?
Kan dock ha varit skiten det är utbankat med som gjorde det så svårrökt.
Edit: Om det nu ens är utbankat. Vad vet jag, det kanske är så här 99% rent 2-fma ser ut som
Kör en rövrykare imorrn och återkom med en liten rapport!
Citera
2012-11-28, 22:22
  #12
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Om det är fribas eller inte har väl inget att göra med kokpunkten?
Kan dock ha varit skiten det är utbankat med som gjorde det så svårrökt.
Edit: Om det nu ens är utbankat. Vad vet jag, det kanske är så här 99% rent 2-fma ser ut som
Jag vet inte om det är det just för 2fma, men jo kokpunkten kan skilja sig. Oftast är kokpunkten lägre för fribas än saltformen.


Någon som kan jämföra detta med 4fma? Känns som att 4fma är mer värt.
__________________
Senast redigerad av Tom.Bombadill 2012-11-28 kl. 22:34.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback