Citat:
Ursprungligen postat av aldrigihelvete
Men vänta nu är du rätt person att prata om att gråta ut på flashback med snart 30000 inlägg så måste du vara unik när det gäller den biten så låt bli stenbumlingarna som sagt vad.
Jaa, för just
gråta ut är ju absolut det som är signifikant för mina inlägg ..
Vi säger så ..
Citat:
För övrigt tror jag att den svenska kvinnan mår förträffligt med tanke på dom stenhårda pungsparkar som hela tiden ges till den svenske feminiserade androgyne mannen dock så finns det många undantag som lekande lätt sveper undan diverse fula tjuvnyp. En del av dom finns här på flashback och tro mig vi finns där ute i verkliga livet med.
Jag är enig med i att den svenska kvinnan sannolikt mår förhållandevis bra sett mot hur kvinnor mår på många andra håll i världen har det.
Det är dock synd att du känner dig angripen i din roll som man och att du uppenbarligen uppfattar dig själv som feminiserad och androgyn. Jag tror få kvinnor delar den uppfattningen om den svenska mannen. De flesta "tjuvnypen" delas väl dessutom ut till stofilerna som försöker leva kvar i det förgångna och gnatar om "riktiga" kvinnor och inbillar sig att män står över kvinnor.
Citat:
Feminism= en konspiration av en sådan omfattning att alla tidigare liknande äventyr i mänsklighetens historia förefaller obetydliga.
Feminism - återställer balansen.