2015-08-09, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Att ställa ett "forum där alla känner sig välkomna" mot "rasistforum" och "Vid 1 tappar ni rasisterna som ju är i majoritet " visar ju rätt tydligt vad du tycker.
Jag tycker att allas åsikter ska få bli kvar. Har aldrig någonsin sagt att rasisternas åsikter ska bort utan bara att icke-rasisternas inlägg ska få ligga kvar. Är du med så långt eller?
Citera
2015-08-09, 20:27
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasso-Lena
Jag tycker att allas åsikter ska få bli kvar. Har aldrig någonsin sagt att rasisternas åsikter ska bort utan bara att icke-rasisternas inlägg ska få ligga kvar. Är du med så långt eller?

Ett tips är då att inte skriva inlägg där du motställer ett forum där alla är välkomna med forum där rasister finns.

Detta borde väl till och med du begripa.
Citera
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Nu är det ju moderatorerna som har problem med gråzoner. Din ålder & vilket högerparti du tillhör känns inte adekvat här din springpojke.
Det har ju framkommit med all tydlighet i tråden att det är du som har problem med gråzoner, INTE moderatorerna (eller 99,9 % av forumets användare heller för den delen).

Fast de är väl springpojkar allihop antar jag.
Citera
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Nu är det ju moderatorerna som har problem med gråzoner. Din ålder & vilket högerparti du tillhör känns inte adekvat här din springpojke.
Du är urbilden av en rättshaverist. Och med din logik så tyder inget annat på att du är en kommunistisk rättshaverist som inte gör annat än försvarar sexmördare i din rödvins- och klimakteriedimma. För du har inte sagt något annat i din profil, som du påstår att moderatorerna måste göra. Trots allt startade du ditt konto för 15 dgr sedan bara för att med trams och personangrepp försöka försvara en sexmördare och kalla allt och alla, speciellt poliser, för "rasister" och "SD-väljare". Det är inte förvånande att se att du fortsätter på din låga nivå.
Senast redigerad av Xelious 2015-08-09 kl. 20:30.
Citera
2015-08-09, 20:30
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Ok för att du ska förstå (Il)literal det finns inget latinskt namn som heter sädus skvättus utan det är ett försök att tramsa!
Vad babblar du om?Det står sädesskvättan på svenska.Men trams är det definitivt inte.
Citera
2015-08-09, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Du är urbilden av en rättshaverist. Och med din logik så tyder inget annat på att du är en kommunistisk rättshaverist som inte gör annat än försvarar sexmördare i din rödvins- och klimakteriedimma. För du har inte sagt något annat i din profil, som du påstår att moderatorerna måste göra. Trots allt startade du ditt konto för 15 dgr sedan bara för att med trams och personangrepp försöka försvara en sexmördare och kalla allt och alla, speciellt poliser, för "rasister" och "SD-väljare". Det är inte förvånande att se att du fortsätter på din låga nivå.
Tycker att du är orättvis nu när du kräver att lilla jag efter bara 1 månad ska vara lika duktig som du på alla regler & hur man kommunicerar på så otroligt hög nivå som du. Du har ju trots allt varit här i en tredjedel av ditt liv.
Citera
2015-08-09, 20:36
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Literal
Vad babblar du om?Det står sädesskvättan på svenska.Men trams är det definitivt inte.
Fågeln heter Sädesärla ... googla du på sädesskvätta så får du se.
Citera
2015-08-09, 20:42
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Tycker att du är orättvis nu när du kräver att lilla jag efter bara 1 månad ska vara lika duktig som du på alla regler & hur man kommunicerar på så otroligt hög nivå som du. Du har ju trots allt varit här i en tredjedel av ditt liv.

Om du nu efter så pass kort tid, redan har skaffat dig en bestämd åsikt om hur Flashback Forums moderatorer skulle vara rasister. Då undrar jag faktiskt ärligt varför du fortfarande loggar in och diskuterar här över huvud taget.

Du verkar så missnöjd med hela upplevelsen så jag förvånas över att du väljer att logga in här på daglig basis. Du kanske skulle trivas på något annat forum?

Flashback är till för alla, men det betyder inte att Flashback är något för alla.
Citera
2015-08-09, 20:45
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Nu erkänner du att du inte kan reglerna alltså och du motsäger inte mina konstaterande av din person och närvaro här, vi får alltså ta det för sanning. Då blir frågan varför vi ska ta något du säger på allvar du då inte kan reglerna och är en antidemokratisk rättshaverist som gör allt för att skydda sexmördare och försöka skada detta forum genom åsiktsregistrering? Du är väl en typisk FI eller kommunist, du har av någon anledning inte sagt vad du är trots att du patetiskt avkrävt moderatorer denna personliga information i ditt försök att förtala forumets medlemmar.
Senast redigerad av Xelious 2015-08-09 kl. 20:48.
Citera
2015-08-09, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Om du nu efter så pass kort tid, redan har skaffat dig en bestämd åsikt om hur Flashback Forums moderatorer skulle vara rasister. Då undrar jag faktiskt ärligt varför du fortfarande loggar in och diskuterar här över huvud taget.

Du verkar så missnöjd med hela upplevelsen så jag förvånas över att du väljer att logga in här på daglig basis. Du kanske skulle trivas på något annat forum?

Flashback är till för alla, men det betyder inte att Flashback är något för alla.
Så fort Lisa Holm-fallet är klart så slipper du mig. Den händelsen var anledningen till att jag registrerade mig. När den tråden typ står still så svarar jag bara på diverse påhopp under tiden. Artig som jag är. Bara lugn jag tänker inte förstöra ert fina forum. Är på tok för lat för det.
Senast redigerad av Lasso-Lena 2015-08-09 kl. 20:50.
Citera
2015-08-09, 20:49
Medlem
tzjs avatar
Citat:
.... Bara lugn jag tänker inte förstöra ert fina forum. Är på tok för lat för det.

Du verkar ganska dedikerad och driven genom att driva den här tråden vidare in absurdum måste jag påstå. Glöm inte att man kan ta del av det som skrivs på Flashback utan att delta aktivt i diskussionerna. Det kanske vore något för dig att prova, iaf för en kortare period?

För din egna skull vill jag tydligt påpeka. Vill du delta i trådar så är du varmt välkommen, men som nämnts vid något tillfälle tidigare, så har du ett antal regler att förhålla dig till också.
Citera
2015-08-09, 20:51
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Så fort Lisa Holm-fallet är klart så slipper du mig.

Är det inte väldigt onödigt att du diskuterar i den här tråden då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in