2015-11-28, 13:30
Medlem
Bemwindos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Jag tycker att det är dags för en kvinnlig AMK-medlem. Får vi bot på den här grabbigheten med.
Ja för podden är ju så jävla grabbig... Om du nu inte var ironisk men saknade ett "hö hö" då
Citera
2015-11-28, 19:08
Medlem
BrotherJohns avatar
Kim W är ju störtskön. Ge mig Simon G så är jag mer än nöjd med att AMK splittrades. De är ju knappast oersättliga direkt
Citera
2015-11-29, 00:38
Medlem
Ronilles avatar
Jag tror att Martin måste bredda sig för att lyckas, se utanför det snäva sfären av kollegor som har varit med.

Inte låta till ex Ellinor S, Julia Frej, Kim WA med flera vara ständiga gäster. Ta in externa gäster som bidrar, det behöver inte vara komiker.
Citera
2015-11-29, 01:20
Medlem
canadianresourcess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Jag tror att Martin måste bredda sig för att lyckas, se utanför det snäva sfären av kollegor som har varit med.

Inte låta till ex Ellinor S, Julia Frej, Kim WA med flera vara ständiga gäster. Ta in externa gäster som bidrar, det behöver inte vara komiker.

Håller med. In med lite nya namn. Varken David Sundin eller Nisse var några direkt kända namn i pod-sfären när Martin tog in dom och se hur bra det blev. Borde finnas massvis med hungriga nybörjare som säkert skulle funka perfekt i AMK. Och de behöver ju som sagt inte vara komiker heller.

Sen funderar jag på hur han ska utveckla själva formatet också. Känns som han behöver komma med nått nytt.
Citera
2015-11-29, 09:20
Medlem
Isnatts avatar
Jag tror absolut att Martin behöver en ständig bisittare, en som förstår hans 'inspel' och kan fortsätta bygga skämt. Som två anfallare som hittar varandra 'utan att titta', om ni förstår. Jag tyckte att David Druid var väldigt bra på det där när han var med.
Citera
2015-11-29, 17:26
Medlem
swimp78s avatar
kommer han köra amk morgon nästa vecka?
Citera
2015-11-29, 17:31
Medlem
DolphinMelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
kommer han köra amk morgon nästa vecka?

Ja han drar väl igång imorgon?
Citera
2015-11-29, 21:46
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarmannen
Tredje gången gillt? Kan du förklara det lite?

Vad har karlns gjort med för klavertramp?
Inga större, direkt.
2009 och efter fejkade inslag i programmet "Ballad av Stål" startade jag tråden: (FB) Är Martin Soneby slut som komiker nu? och så nått jag skrivit i denna tråden angående Alla Mina Kamrater här i tråden, möjligen trådstarten - och Soneby nämnde en "fientlig inställning" eller vad det var.
Men "tredje gången" är kanske inte rätt matematik av mig.

Men fallet kommer nu och jag har bara sett sidodiskussionen kring allt men när jag lyssnar på avsnittet innan "Vi lägger ner", de som är live från Bonden Bar nämns ingen Kringlan.

Exakt vilket avsnitt är det som detta händer?
Citera
2015-11-29, 22:09
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Exakt vilket avsnitt är det som detta händer?
Kringlan-debacklet äger rum i AMK Morgon den 11/11. Avsnittet har sedan klippts om. Det här tar jag på volley men det känns som att datumet har etsat sig fast.

Om det var det du frågade om.
Citera
2015-11-29, 23:02
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille

Lätt att fixa gäster som inte är hans kompisar till AMK morgon med tanke på hur varumärket marknadsförts de senaste veckorna.
Citera
2015-11-30, 01:57
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Kringlan-debacklet äger rum i AMK Morgon den 11/11. Avsnittet har sedan klippts om. Det här tar jag på volley men det känns som att datumet har etsat sig fast.

Om det var det du frågade om.

Yes, exakt det jag undrade och tackar för svar, tänkte inte ens på att det hade den där morgongrejen utan bara trodde var vanliga podcasten. Väldigt nyfiken att höra vad allt de här handlar om i detalj, får hoppas det inte är sönderklippt bara.

Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Lätt att fixa gäster som inte är hans kompisar till AMK morgon med tanke på hur varumärket marknadsförts de senaste veckorna.
Hm..
"Alla Mina Kamrater" läggs ner, iallafall deras podd som kommer på onsdagar. Om allt detta hände i AMK Morgon, lägger de inte ner den också då? Låter märkligt annars.
(Ser att frågan dyker upp från andra i tråden så det är inte så självklart som det först verkar vara..)
Citera
2015-11-30, 02:38
Avslutad
AMK morgonshowen är ju "sponsrad" med patreon bidrag från lyssnarna, så att de kan spela in å lägga ut vad som helst. Alltså så sponsorer inte ska kunna gå in och tycka till om vad de pratar om osv, så den behöver nödvändigtvis inte lägga ner. Då AMK normala podcasten var under en annan etikett
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in