Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungsindian
Hon fick uppskattning i Facebookgruppen efter hon var med första gången. Folk tyckte hon var kul. Och det avsnittet var väl rätt kul. Men hon har varit riktigt tråkig enda sedan dess. Hon är inte komiker. Bara nån random skitartist som ingen i gänget verkar känna sedan tidigare.
Lyssnade idag på avsnittet från 1/9 (tror jag det var) där Agnes var med. Kom snett in i alla samtal, ingen skrattade åt hennes skämt och det blev mest skämskudde så fort hon skulle försöka vitsa till det. Och det här tjatet om hennes alkisgrannar... Ja, jag vet att hon fick frågan, snarare än att ta initiativet själv till att börja prata om dem, men hon MÅSTE förstå att det är totalt ointressant för precis alla andra att lyssna på!
En som däremot har vuxit i mina ögon är Carin Sollenberg. Tyckte hon mest var jobbig med sin hemska röst, men på senare tid har jag lärt mig att uppskatta henne. Härligt filterlös, och rösten är inte lika betongskärande som tidigare. Blir ofta kul när hon är med då hon har roliga/galna anekdoter att bjuda på vilket gästerna kan riffa vidare på.