2022-06-15, 21:03
Medlem
Jag skymtade några profiler med utsagor om Sjöbergs känslor och det är ju ett typiskt psykopatiskt beteende att beskriva andras känslor men jag såg inte till många fejkanvändare och efterblivna SD-väljare. Min utsaga om det är lika lite värd som din

Jag vet inte om någon förväntade sig något mer? Martin fick stämpeln som peddo-enabler och fick göra sig av med peddot från sitt företag, det finns liksom inte mycket mer att tömma ut ur denna story. Jag har missat drevet som du pratar om men tvek på om AMK's team-up med andra likasinnade kan ha haft någon som helst inverkan. Möjligen förlängde det uppmärksamheten som pedofilen fick i några timmar, några tusen fler i landet blev varse om vilken pedofil det handlade om och det kanske är bra? Sjöberg eller den andra frontfiguren för dumpen skulle väl anmäla för förtal men det upplever nog de flesta som en oviktig detalj

Folk hatar psykopater och pedofiler. När de visar sig att styrelsen i ett förtag består av en psykopat och en pedofil så upprör det känslor hos folk men jag tror att Soneby överlever det s.k. "drevet" för psykopater blir inte psykiskt påverkade eller lidande av sånt här

Ett viktigare perspektiv är väl barnens och eftersom så många i samband med det här blev uppmärksammade på pedofilen så kanske något barn har räddats men det kan man ju aldrig veta helt säkert. En effekt är att medvetenheten om att det i decentraliserade samhället, där ett företags styrelse kan bestå av personer som knappt aldrig träffas, är enklare för pedofiler att smälta in. Vi vet inte hur väl Soneby känner pedofilen mer än hans egna utsagor om det
Citera
2022-06-16, 02:43
Medlem
avsmakens avatar
Jag lyssnade på alla AMK innan det var morgon och sen vidare till 2016 eller något tills jag tröttnade på Martin och gästerna eftersom jag kände avsmaken i munnen när jag hörde PK-snacket dom apar efter till, dessa ängsliga stockholmskomiker. Men hyfsat roligt annars minns jag det som.

Nu när jag lyssnar lite igen känns det som att Martin och gästerna krystar fram innehåll och är trötta på skiten.

Min åsikt.
Citera
2022-06-16, 11:43
Medlem
Snark ang. dumpen, sjukt tröttsamt att lyssna på. Han hamnar lite väl mycket i försvarsställning för vad som känns hälsosamt och hans incelsvans hakar på.

Lyssnade idag p.g.a. Branne och Thanos men stor besvikelse.
Senast redigerad av divadude 2022-06-16 kl. 11:48.
Citera
2022-06-16, 13:31
Medlem
swimp78s avatar
Dumpen är idioter
Men Soneby mjölkar för mycket då han hittar action

Minns nu hur stormningen av Capitolium gjorde han satt med kåt darr på stämman och bara vägrade inse att det är slut nu? Oj oj detta är bara början, det datumet DÅ BLIR DET INBÖRDESKRIG, oj oj, Trump kommer reagera med en puppet master , samla styrkorna , oj oj

…Samma med kriget i Ukraina. Ett tag var han så uppe i varv att han pratade bara om detta och verkade tro på riktigt att han snart, mycket snart, skulle få Anledning att ge sig ut med nån sorts civilförsvarsförband och eldstrid med ryssarna..

Soneby funkar så, han behöver känslan av att vara med i drama. Och när det försvinner tappat han intresset, börjar komma försent, rapar, skiter i vilka han bjuder in och sköter podden med vänsterhanden och väntar på sommarlov
Citera
2022-06-21, 19:36
Medlem
Mest av nyfikenhet, blev det inget AMK imorse? Försov sig Martin igen?
Citera
2022-06-21, 20:55
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Mest av nyfikenhet, blev det inget AMK imorse? Försov sig Martin igen?

Avsnitt spelades in/sändes (enligt stories hos Carin Sollenberg). Oklart om det bara var för patreons eftersom det inte verkar publicerat ens nu ikväll...
Citera
2022-06-21, 21:36
Medlem
När ska folk protestera och gästerna strejka eftersom han låter gästerna arbeta gratis och maritn lever lyxliv på sina patreonpengar medans han inte ens kan besvära sig med att bjuda gästerna på frukost??
Citera
2022-06-22, 08:58
Medlem
Gårdagens sändning avbröts abrupt vid ca 09:57. Möjligt att inspelningen gick förlorad. Dagens program verkar vara inställt helt. Gissar på att elen inte betalats igen.
Citera
2022-06-22, 19:41
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
När ska folk protestera och gästerna strejka eftersom han låter gästerna arbeta gratis och maritn lever lyxliv på sina patreonpengar medans han inte ens kan besvära sig med att bjuda gästerna på frukost??

Tänkt mycket på det där, men det finns ju vissa som inte dyker upp längre av olika anledningar (typ Sandra Ilar). Antar att exponeringen och att få plugga sina poddar/stand-up osv faktiskt lönar sig. Jag har själv börjat följa poddar och liknande efter att ha hört om dem där. Men det ÄR sjukt att han håvar in riktigt bra med pengar och bjuder på som mest, kaffe...

Citat:
Ursprungligen postat av AClD
Gårdagens sändning avbröts abrupt vid ca 09:57. Möjligt att inspelningen gick förlorad. Dagens program verkar vara inställt helt. Gissar på att elen inte betalats igen.

Publicerades i morse.
Citera
2022-06-22, 21:27
Medlem
Jagerbys avatar
Ligger några avsnitt efter, men varför i hela friden har Agnes Matsdotter blivit en återkommande gäst? Hon bidrar med exakt NOLL. Saknar all form av humor och har inget intressant att berätta.
Är hon med enbart för att representera "den nya tjejen i gänget" nu när de flesta andra lyser med sin frånvaro?
Citera
2022-06-26, 20:46
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Tänkt mycket på det där, men det finns ju vissa som inte dyker upp längre av olika anledningar (typ Sandra Ilar). Antar att exponeringen och att få plugga sina poddar/stand-up osv faktiskt lönar sig. Jag har själv börjat följa poddar och liknande efter att ha hört om dem där. Men det ÄR sjukt att han håvar in riktigt bra med pengar och bjuder på som mest, kaffe...

Publicerades i morse.

Var då? Hittar inte det nånstans?
Citera
2022-06-27, 22:23
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Var då? Hittar inte det nånstans?

20e juni publicerades som vanligt 20e juni.
21a juni publicerades på morgonen 22a juni.
23e juni publicerades som vanligt 23e juni.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in