Ytterliggar pikar mot M.S
http://piclair.com/2o6ye - Camilla Fogelborg lägger upp att det bästa avsnittet var när M.S inte var med....
(och hon hade köpt med frukost)
Edit: Inget avsnitt på måndag, brist på gäster eller eller snålmartin som inte vill pröjsa ersättare?
eller var det ett av Martins högklassiga förstaaprilskämt?