2021-03-03, 14:50
Medlem
LemPicas avatar
Ännu ett bevis på hur ogenomtänkt allt är, han vet inte ens vad "redaktören" skall göra !
Så dumt, så dumt.
"Behovet" av en redaktör är uppenbart en rökridå för att tigga mer och mer pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Jag tycker han fortfarande låter bensad, snubblar på orden och pratar grötigt och utdraget. Glömmer bort saker hela tiden, verkar som han inte ens minns vad han åt till middag dagen innan.

Edit: Kul att Martin inte förstår att apotekarna idag är säljare och där för att pracka på en produkterna med bäst vinstmarginal. Bara en sidnot. Ang. Bianca ska det givetvis signalera föra/efter man bytt till deras tampong och inte före/efter mens.

Det blir att sluta lyssna igen, totalt olyssningsbart. Kul med en redaktör så det blir fler youtubeklipp att LYSSNA på.
Citera
2021-03-03, 19:13
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Ännu ett bevis på hur ogenomtänkt allt är, han vet inte ens vad "redaktören" skall göra !
Så dumt, så dumt.
"Behovet" av en redaktör är uppenbart en rökridå för att tigga mer och mer pengar.
Lyssnade på gårdagens avsnitt där de spånade om vad redaktören ska göra. Så tråkiga idéer från Martin och henne. Fler musikgäster och författare som kan prata om någon bok de nyss släppt. Kom igen, vad är det här för skit. Martin och hans släkting försökte komma på vad de brukar göra i TV-soffprogrammen. Har han helt tappat det? Det finns väl ingen lyssnare som vill att AMK ska bli TV4 Nyhetsmorgon? (eller vad för skit det nu är som går på TVn, Jag har inte haft en TV på säkert 10 år.)
Citera
2021-03-03, 19:19
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Haha, sopan Sebastian frågade Martin i sändning om han ville vara med i ett avsnitt i hans kommande Youtubekanal.

Han fick ett direkt nej som svar. Ge och ta kanske, men nej alla ska delta gratis men gentjänster ställer han inte upp på.
Hahaha, inte lyssnat än, men asroligt ju. Hur dum är han att sätta Martin i en sådan situation live? Givetvis så har Martin inget intresse av att ställa upp. Vad skulle Martin tjäna på det? Detta handlar bara om pengar och att utnyttja gästerna. Järpen verkar lite socialt obegåvad som inte plockar upp sådant. Han trodde väl inte att han skulle få något tillbaka efter att ha bokat gäster, varit programledare och odlat hemma hos Martín?
Citera
2021-03-03, 19:21
Medlem
Run3s avatar
Citat:

Det blir att sluta lyssna igen, totalt olyssningsbart. Kul med en redaktör så det blir fler youtubeklipp att LYSSNA på.
Var det så idag eller tror du att det blir så framöver? Snacka om att inte begripa vad lyssnarna tycker om i sådana fall, haha
Citera
2021-03-03, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Hahaha, inte lyssnat än, men asroligt ju. Hur dum är han att sätta Martin i en sådan situation live? Givetvis så har Martin inget intresse av att ställa upp. Vad skulle Martin tjäna på det? Detta handlar bara om pengar och att utnyttja gästerna. Järpen verkar lite socialt obegåvad som inte plockar upp sådant. Han trodde väl inte att han skulle få något tillbaka efter att ha bokat gäster, varit programledare och odlat hemma hos Martín?

Andra timmen dock, Thapper försökte hinta rejält i slutet att nästa Patreonmål skulle vara att avlöna gäster men det flög högt över Martins huvud. Eller försökte han ducka det, svamlade rejält i sina bensodrömmar.

Martin tyckte att nästa mål skulle vara att köpa ett hus i Kroatien istället.

Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Var det så idag eller tror du att det blir så framöver? Snacka om att inte begripa vad lyssnarna tycker om i sådana fall, haha

Var något klipp med någon som sjöng om mens som "redaktören" ville visa. Jag skrev väl inlägget lite i affekt men det är så sjukt irriterande att höra folk låtsasgarva till ett astråkigt klipp samtidigt som man inte hör något pga låtsasskratt.
Citera
2021-03-03, 20:51
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Andra timmen dock, Thapper försökte hinta rejält i slutet att nästa Patreonmål skulle vara att avlöna gäster men det flög högt över Martins huvud. Eller försökte han ducka det, svamlade rejält i sina bensodrömmar.

Martin tyckte att nästa mål skulle vara att köpa ett hus i Kroatien istället.

Var något klipp med någon som sjöng om mens som "redaktören" ville visa. Jag skrev väl inlägget lite i affekt men det är så sjukt irriterande att höra folk låtsasgarva till ett astråkigt klipp samtidigt som man inte hör något pga låtsasskratt.
Gillar att Martin säger att "vi" har uppnått 10 000 USD, som om han delar pengarna med gästerna i studion. Gästerna känner sig säkert inkluderade i det, och som att de får dela gemensamt på vinsterna de tillsammans har tjänat in. Haha.

Humor att det börjar växa avundsjuka bland gästerna. Får se om Thapper kommer fortsätta vara med under Patreon-delen framöver.

Låter som typisk feminismhumor med klippet om mens. Känns redan som att det blivit en dålig match av redaktör. Och hur svårt ska det vara för dem att förstå hur tråkigt det är som lyssnare när de tittar på YouTube.
Citera
2021-03-04, 02:12
Medlem
"stötta amk morgon så vi kan ge er två timmar underhållning varje dag för alltid"
Jo jag tackar!
Det lovas en hel del som vanligt.
Var in och läste i programbeskrivningen innan jag tog bort prenumerationen.
Rabatt på bla merch. Vore kul att veta hur många som aldrig fick det dom beställde.
Citera
2021-03-04, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToHeaven
Att man orkar lyssna på podcasts

Om du tycker det är dumt, hur dumt är det inte då att lyssna på en podcast som man hatar?

Snacka om att slösa bort sitt liv ^^.
Citera
2021-03-04, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToHeaven
Att man orkar lyssna på podcasts

Hade jag haft ett liv hade jag inte lyssnat på en enda lol.

Ola Aurell är guld för övrigt
Citera
2021-03-04, 15:29
Medlem
grottmuttans avatar
Säga vad man vill om hur bra redaktör hon är men Tind har helt klart en snärtig stjärt. Man hade ju

https://www.instagram.com/p/CDq6x9xpHRp/?igshid=1gm1yrfvv5bkb
https://www.instagram.com/p/BXS7KMyBLCq/?igshid=1g7hcnpuykorj
Citera
2021-03-04, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Säga vad man vill om hur bra redaktör hon är men Tind har helt klart en snärtig stjärt. Man hade ju

https://www.instagram.com/p/CDq6x9xpHRp/?igshid=1gm1yrfvv5bkb
https://www.instagram.com/p/BXS7KMyBLCq/?igshid=1g7hcnpuykorj

Holy moly
Citera
2021-03-04, 16:17
Medlem
sk0gens avatar
Vad tycker ni om Kjellmania-podden då? Jag gissar att den är extremt ”cringe” och borde stoppats av någon . Eller?

Har iaf skämts när de välvilligt ”spelar med” och beskriver den där hemsidan som helt gaaalen. Jag kan uppskatta god antihumor och crazyhumor när den väl dyker upp men det finns mästare som gjort det där bra mycket bättre . Jag kan titta på spermaharen eller nånting tim&eric-relaterat typ underbara Poundhouse om jag vill ha bra sk ”sjuk humor”.
Senast redigerad av sk0gen 2021-03-04 kl. 16:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in