2021-03-31, 21:36
  #5521
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Jo? Någon annan gång berättade han väl om hur han hade slängt en stol in i en vägg eller en dörr för att han blev arg över något hon hade gjort? Det var väl den gången hon hade hängt för många jackor på samma krok som Martins jacka.

Ok, missade det. Trodde han pratade om att han slängde saker som var dåliga och inte funkade som de skulle .

Det du säger låter ju ganska "på gränsen" .
Citera
2021-03-31, 21:55
  #5522
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Hon sa det på skämt . Men det stämmer att det är en teori om relatoinsvåld att man kan slå sönder saker på ett hotfullt sätt.
Inget av det som berättats har dock pekat på att Martin slagit sönder saker pga ilska mot sin flickvän eller på ett för henne hotfullt vis.

Har du ens lyssnat på podden? D.v.s. Amk?

Varje vecka är det en story om att en pall flyger in i en dörr eller så.
Citera
2021-03-31, 22:52
  #5523
Medlem
sk0gens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Har du ens lyssnat på podden? D.v.s. Amk?

Varje vecka är det en story om att en pall flyger in i en dörr eller så.
Ja du velat lyssna oväntat noggrant med tanke på att du verkar hata podden!
Citera
2021-03-31, 22:54
  #5524
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sk0gen
Ja du velat lyssna oväntat noggrant med tanke på att du verkar hata podden!

Lägg ner ditt käbbel, jag ogillar Soneby men jag gillar podden.

Hur många gånger måste man återupprepa sig till just dig.....? Jag tror inte jag är ensam om det.
Citera
2021-03-31, 22:57
  #5525
Medlem
Så många buhande fanboys här inne att man blir mörkrädd.
Citera
2021-03-31, 23:52
  #5526
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Vad exakt sa de? Och i vilket avsnitt och tidpunkt?
Intressant om gästerna vågar säga ifrån, har ju varit lite si och så med det tidigare.

29 mars i början av avsnittet
Citera
2021-04-01, 15:04
  #5527
Medlem
Kommer någon ihåg anledningen varför han sulade sin lur (kan ha vart något annat) in in i dörren så att fönstret sprack?
Citera
2021-04-01, 18:19
  #5528
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Kommer någon ihåg anledningen varför han sulade sin lur (kan ha vart något annat) in in i dörren så att fönstret sprack?
Har för mig att han spela tvspel?
Citera
2021-04-01, 23:49
  #5529
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Kommer någon ihåg anledningen varför han sulade sin lur (kan ha vart något annat) in in i dörren så att fönstret sprack?
Oj, drogerna har verkligen gjort Martin aggressiv. Hoppas att flickvännen har någon kompis som hon kan sova hos när det är farligt att vara hemma. Det är bara en tidsfråga innan Martins stubin går av fullständigt och han får ett dampanfall med tråkiga konsekvenser. Vore tragiskt att se flickvännen råka illa ut om hon råkar vara hemma då. Hoppas att hon lyckas ta sig ur förhållandet och att Martin inte manipulerar eller tvingar henne att vara kvar.
Citera
2021-04-02, 10:14
  #5530
Medlem
Ytterliggar pikar mot M.S

http://piclair.com/2o6ye - Camilla Fogelborg lägger upp att det bästa avsnittet var när M.S inte var med....

(och hon hade köpt med frukost)

Edit: Inget avsnitt på måndag, brist på gäster eller eller snålmartin som inte vill pröjsa ersättare?

eller var det ett av Martins högklassiga förstaaprilskämt?
__________________
Senast redigerad av divadude 2021-04-02 kl. 10:49.
Citera
2021-04-02, 12:32
  #5531
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude

Edit: Inget avsnitt på måndag, brist på gäster eller eller snålmartin som inte vill pröjsa ersättare?

eller var det ett av Martins högklassiga förstaaprilskämt?

Det är väl påsk, han brukar inte göra program på helgdagar. Konstigt egentligen varför han inte gör det men kan bero på att ljudteknikern inte vill jobba på helgdagar?
Citera
2021-04-02, 12:42
  #5532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MdmDvl
Det är väl påsk, han brukar inte göra program på helgdagar. Konstigt egentligen varför han inte gör det men kan bero på att ljudteknikern inte vill jobba på helgdagar?

"ljudteknikern" är lekkamrat med soporna i chatten.....

Går ju utmärkt att spela in de andra poddarna utan "ljudteknikern"....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in