2017-08-29, 21:36
  #2305
Medlem
frantiks avatar
Soneby måste för i helvete få ordning på att folk skriker och pratar i munnen.
Han vill inte att programmet ska vara som Morronpasset i P3. Men just nu lider AMK av samma problem.
Det var en dag förra veckan som var bra.
Återigen när der var färre deltagare med.
Och toppkomiker i Fritte och Messaiah.
Citera
2017-08-30, 09:42
  #2306
Medlem
GabrielToshs avatar
Aktivisten som betett sig svinigt som de nämnde i dagens program var Behrang Miri.


(FB) Skvaller om Behrang Miri, Kulturhuset, Sthlm
__________________
Senast redigerad av GabrielTosh 2017-08-30 kl. 10:00.
Citera
2017-08-30, 23:03
  #2307
Medlem
Lite kul iaf att Martins antirasism/pk-skada inte helt förblindat honom. Han har kunnat observera och gjort en korrekt bedömning av alla rasifierade och vänstermänniskors bidragsfester genom fejkade projekt och organisationer. Allt på skattebetalarnas beskostnad såklart. Allt i en härlig runkcirkel bestående av stat, kommun och medelklassvänster.
Citera
2017-09-06, 22:15
  #2308
Medlem
yooiis avatar
Det är tramsigt och flamsigt, ett ganska snävt gäng med gäster men helvete vad roligt AMK är just nu. Tydlig skillnad i nivå jämfört med våren.
Citera
2017-09-10, 14:21
  #2309
Medlem
Noterar att Martin skänkt 5000 kronor till Emma Knyckares festival för bara kvinnor genom Patreon med pengarna han fått in via sina egna Patreons.
Förstått att det skett på eget bevåg och undrar vad hans patreons tycker om detta?
Citera
2017-09-10, 18:42
  #2310
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajanMajoneas
Noterar att Martin skänkt 5000 kronor till Emma Knyckares festival för bara kvinnor genom Patreon med pengarna han fått in via sina egna Patreons.
Förstått att det skett på eget bevåg och undrar vad hans patreons tycker om detta?

Det är väl hans pengar?
Citera
2017-09-10, 19:00
  #2311
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajanMajoneas
Noterar att Martin skänkt 5000 kronor till Emma Knyckares festival för bara kvinnor genom Patreon med pengarna han fått in via sina egna Patreons.
Förstått att det skett på eget bevåg och undrar vad hans patreons tycker om detta?
Enligt Facebookgruppen så är det enbart positiva tongångar från Patreons.
Citera
2017-09-12, 16:30
  #2312
Medlem
frantiks avatar
Vem är mediaprofilen som nämndes idag, 12/9?
Citera
2017-09-12, 18:04
  #2313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Vem är mediaprofilen som nämndes idag, 12/9?
Behrang Miri
Citera
2017-09-13, 11:50
  #2314
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajanMajoneas
Noterar att Martin skänkt 5000 kronor till Emma Knyckares festival för bara kvinnor genom Patreon med pengarna han fått in via sina egna Patreons.
Förstått att det skett på eget bevåg och undrar vad hans patreons tycker om detta?
Han nämnde det i gårdagens avsnitt. 1 Patreon som reagerat och flytt fältet, sa han iaf.
Lite förvånad att det inte är fler. Är trots allt en väldigt politiserad (och polariserad) fråga.
Att man sen skänker pengar till en produktion som sen skänker de pengerna vidare till något man tycker är helt fel, så hade jag slutat sponsa direkt (om jag sponsat till å börja med).

Bryr mig inte jättemycket om frågan, en liten del av mig tycker att man ska få diskriminera män, kvinnor, judar, muslimer, ateister, etc som man själv vill om man själv anordnat evenemanget.
Samtidigt är jag inte för att man endast ska få diskriminera män, och heller inte för ett Saudi Arabiskt könsuppdelat samhälle.

Vart väldigt bra sista tiden, men gårdagens avsnitt ramlade tillbaka i det politiska. Är så jävla tråkigt när det blir politiska diskussioner och alla medverkande tycker samma. Det krävs någon som är av avvikande åsikt, eller gillar att agera jävulens advokat eller provosera.
Är tråkigt som sagt, och de gånger man inte håller med det konsensus som råder i podden är det i tillägg provoserande som fan å lyssna på.


Inte relatert till sista avsnittet: Men hoppas de slutar bjuda in Adeel Faqih om han inte käkar en hel näve chill-pills innan medverkan. Snackar 90% av sändningstiden då han har åsikter om allt som bara måste fram, avbryter andra, och skrikpratar.
Citera
2017-09-22, 13:58
  #2315
Medlem
GabrielToshs avatar
Känner mig kluven när det kommer till Johannes Brenning. Känns nästan lite jobbigt när komikerna som en skock vargar ger sig på honom.

Samtidigt var snacket om retarded Hans Rosling extremt roligt.
Citera
2017-09-25, 22:03
  #2316
Medlem
Förra veckan var bland de bättre det här året med hög jämn nivå (18-21 sep) Tycker att specialisterna drar upp stämningen rejält där Albin är roligast. Marcus Berggren och Carl Stanley har en extremt hög högstanivå även om dom inte är med så ofta.

Personer som jag har börjat gilla på senare tid är Jonas Strandberg och Robin Berglund då dom inte tar så stor plats men skapar där av god dynamik.

Så länge Adeel Faqih, Ali Reza och Daniel Sanchez är borta är jag nöjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in