Citat:
Ursprungligen postat av
HandsomeDan
Är det bara jag som stör mig något oerhört på Adeel Faqih?
Tar alltid så otroligt mycket plats när han är med, flera helt ointressanta rants och dessutom en irriterande röst.
Skrek högt "neeeeej" när Martin frågade om han inte kan komma in imorrn också.
Trist, men man kan ju inte tycka om alla gäster.
Instämmer helt, han har tyvärr en irriterande röst som inte passar för mediet alls, och ämnena de kommer in på är lite av ett sömnpiller.
Det finns ju ett flertal som dock gör sig riktigt bra men jag föredrar variation, när ursprunglig konstelation inte längre är möjlig.