2017-08-14, 20:27
  #2293
Medlem
GabrielToshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Inte alls så farligt med tanke på Ellen-gate och att det brukar dippa över sommaren.

Nä, 64 000 kr varje månad är inte dåligt.
Citera
2017-08-15, 18:32
  #2294
Medlem
swimp78s avatar
Den där dokumentären om amk
Var kan man se den?

Edit: jag hittade den..

Nice att se Martin soneby i hög upplösning. Han är ju en riktig läckerbit.
__________________
Senast redigerad av swimp78 2017-08-15 kl. 18:39.
Citera
2017-08-15, 19:25
  #2295
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Den där dokumentären om amk
Var kan man se den?

Edit: jag hittade den..

Nice att se Martin soneby i hög upplösning. Han är ju en riktig läckerbit.

Länk?
Citera
2017-08-15, 20:01
  #2296
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Den där dokumentären om amk
Var kan man se den?

Edit: jag hittade den..

Nice att se Martin soneby i hög upplösning. Han är ju en riktig läckerbit.
Var väl en halvmysig dokumentär. Men Kringlan, inte SÅ skön va?

edit: https://www.youtube.com/watch?v=Zx9IHm6XdZE
Hittade den här nu, oerhört märklig.
__________________
Senast redigerad av yooii 2017-08-15 kl. 20:06.
Citera
2017-08-15, 20:01
  #2297
Medlem
HandsomeDans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Länk?

https://www.youtube.com/watch?v=UgFulSwC37Q
Citera
2017-08-16, 21:33
  #2298
Medlem
HandsomeDans avatar
Är det bara jag som stör mig något oerhört på Adeel Faqih?
Tar alltid så otroligt mycket plats när han är med, flera helt ointressanta rants och dessutom en irriterande röst.
Skrek högt "neeeeej" när Martin frågade om han inte kan komma in imorrn också.

Trist, men man kan ju inte tycka om alla gäster.
Citera
2017-08-17, 17:31
  #2299
Medlem
oj, senaste avsnittet var nog det mest infantilaste..adeel faqhi fattar inte mycket va? Tack Albin som nyanserade det lite!
Citera
2017-08-18, 02:02
  #2300
Medlem
..sen kissade både martin o adeel på sig av lycka över att få prata engelska andra halvan!
Citera
2017-08-18, 04:39
  #2301
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HandsomeDan
Är det bara jag som stör mig något oerhört på Adeel Faqih?
Tar alltid så otroligt mycket plats när han är med, flera helt ointressanta rants och dessutom en irriterande röst.
Skrek högt "neeeeej" när Martin frågade om han inte kan komma in imorrn också.

Trist, men man kan ju inte tycka om alla gäster.

Instämmer helt, han har tyvärr en irriterande röst som inte passar för mediet alls, och ämnena de kommer in på är lite av ett sömnpiller.

Det finns ju ett flertal som dock gör sig riktigt bra men jag föredrar variation, när ursprunglig konstelation inte längre är möjlig.
Citera
2017-08-18, 09:28
  #2302
Medlem
frantiks avatar
Det verkar just nu som att han kör på samma gäster som i våras. Jag förstår det, dom finns tillgängliga och flera av dom ska säkert med på turnén.
Men en sak han borde prova i något/några program (eller kanske en timme av ett program) är att försöka få in någon med specialkunskaper av olika slag. Det hade varit rätt intressant och kul att lyssna på.
Citera
2017-08-18, 14:30
  #2303
Medlem
Har han bytt ljudtekniker igen?
Citera
2017-08-29, 12:26
  #2304
Medlem
swimp78s avatar
Lyssnade på gamla avsnitten, med Druid Fritte och Martin och slogs av hur bra det var. Det är roligt ,olika ämnen och anekdoter. De skärper sig för att vara underhållande. Men det är ändå ett riktigt samtal

Nu känns det mest som 4-5 personer som sitter i en röra av snabba garv och säger bajs, skratt, skratt, rolig röst, kolla på youtube. Soneby verkar bara vilja få tiden att gå. Hur länge tror ni amk finns kvar i nuvarande form? Ett år? Börjar lessna. Skulle behövas en till fast medlem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in