2015-12-15, 18:40
Medlem
swimp78s avatar
Jag är redigt less på "kim w andersson"!.

Jag donerar pengar, men tycker inte viben infunnit sig riktigt i nya amk. jag saknar den lite mer vuxna, vänliga och överslätande och mysiga känslan från när alla originalmedlemmar var med. Nu är det för mycket cyniska tuffa martin som är kaxig och dryg och kör sin "vi säger vad vi viiiiilll, så det så!". Originalamk var mer mysigt och småputtrigt

Sen får man ju tyvärr också lite känslan att utbudet av gäster minskat iom brottet med de andra. Nu är det mest olika rookie-komiker han kan välja mellan som gäster.
Senast redigerad av swimp78 2015-12-15 kl. 18:44.
Citera
2015-12-15, 19:23
Medlem
robomans avatar
Jag lyssnade oerhört sporadiskt innan kringlandebacklet, men har hört åtminstone ett par varje vecka efteråt. Har även donerat en peng.

Först vill jag säga att jag gillar Felicia Jackson. Det här med att hon känner sig som polis vad väldigt roligt. Vill absolut att hon ska fortsätta vara med. Hon känns OERHÖRT AMK-kompatibel.

Andra återkommande gäster:
Ellinor Svensson - också ganska rolig.
Kim W. - absolut rolig.
Albin Olsson - har inte hört tillräckligt mycket.
K. Svensson - given favorit sedan gammalt, fortfarande nummer ett.

Tycker att Martin har vuxit. Han stretar på för att följa den här drömmen och han gör det bra. David och Nisse var de jag tyckte var roligast men Nisse är väldigt variabel, har jag insett. Hänger väl ihop med hans mående för stunden. Fritte saknar jag väl inte så jättemycket heller.

Nej jag tycker att det funkar bra. Hoppas förstås att Martin hittar åtminstone någon som kan bli ny parhäst, men tills dess funkar det här konceptet ypperligt.
Citera
2015-12-15, 20:16
Medlem
BrotherJohns avatar
Jag saknar verkligen inte de gamla medlemmarna i AMK. Fritte, Nisse och David är ju knappast obytbara. Det är ju inte crème de la crème vi snackar om här.

Det känns som det är tydligt nu att Martin var AMK och de andra egentligen var gäster. Däremot är jag inget die hard fan av AMK egentligen utan jag lyssnar mest för att jag tycker det är lite smått underhållande. Jag donerar inget och kommer förmodligen inte göra det heller. Det beror på att jag är en snål jävel men också för att jag inte skulle bry mig nämnvärt om AMK morgon lade ner. Dessutom tycker jag det är bättre med sponsorer i poddar än att det är lyssnarfinansierat.
Citera
2015-12-16, 06:29
Medlem
Ballongdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Jag är redigt less på "kim w andersson"!.

Jag donerar pengar, men tycker inte viben infunnit sig riktigt i nya amk. jag saknar den lite mer vuxna, vänliga och överslätande och mysiga känslan från när alla originalmedlemmar var med. Nu är det för mycket cyniska tuffa martin som är kaxig och dryg och kör sin "vi säger vad vi viiiiilll, så det så!". Originalamk var mer mysigt och småputtrigt

Sen får man ju tyvärr också lite känslan att utbudet av gäster minskat iom brottet med de andra. Nu är det mest olika rookie-komiker han kan välja mellan som gäster.
Håller inte med.
Tycker nivån är okej på det jag hört.
Det enda som var lite dudeigt var diskussionen om pingpong-shower.
Hade jag klarat mig utan.

Men gästerna är ljusår bättre än original-AMK.
Citera
2015-12-16, 16:09
Medlem
Ballongdjurs avatar
Felicia hade tydligen varit inne i tråden och läst det "hat" som riktats mot henne.
Felicia, om du läser igen. Jag backar dig! Tycker du är jävligt skön och rolig.
Citera
2015-12-16, 19:11
Medlem
MittensKims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballongdjur
Felicia hade tydligen varit inne i tråden och läst det "hat" som riktats mot henne.

Håller med, Felicia är kung! Visst hon tar mycket plats, men på ett bra sätt jämfört med Julia Frej. Obs hatar inte Julia Frej, hon är skön men har verkligen en tendens att förstöra vissa samtal.
Citera
2015-12-16, 19:31
Medlem
nickeheaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballongdjur

Herregud, det är väl ingen som skrivit hat här gällande henne. Däremot har en del negativ kritik skrivits. Snacka om att hon är lättkränkt!
Varför började de blanda in om att hon är svart, vad har det med saken att göra?
Det är bättre hon håller sig till P3, hon passar in i den profilen.
Citera
2015-12-16, 20:28
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeheaad
Herregud, det är väl ingen som skrivit hat här gällande henne. Däremot har en del negativ kritik skrivits. Snacka om att hon är lättkränkt!
Varför började de blanda in om att hon är svart, vad har det med saken att göra?

Skämt etc.
Citera
2015-12-16, 23:22
Medlem
Citat:

Tycker att hon är sjukt skön som borde komma tillbaka till AMK Morgon. Men fan inte samtidigt som Branne.
Citera
2015-12-16, 23:53
Medlem
Citat:

"Nu flyter det på riktigt bra förutom när den förbannade Felica Jackson är med, måtte hon reta upp Kringlan så han drar en yxa i fittan på det obildade helvetet till störande element. Hon förstör precis hela programmet med sin blotta närvaro, ingen får prata till punkt när Feliciajäveln är i studion."

behövde backa en sida i tråden för att hitta detta skrivet av användaren "CO2". du tycker alltså att det är att vara lättkränkt att ta illa upp av den här (visserligen jävligt ointelligenta) kommentaren?

felicia är obekväm men det är det som gör henne intressant. sen att killar tycker att det läskigaste och mest hotfulla som finns är tjejer som tar plats är bara old news. och när tjejen dessutom är smartare så skiter snubbarna tarmarna ur sig av rädsla. eller börjar driva och skämta på tjejens bekostnad och tror att de är roliga (host branne host martin).
Citera
2015-12-16, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannekarlsson
Tycker att hon är sjukt skön som borde komma tillbaka till AMK Morgon. Men fan inte samtidigt som Branne.

Men alltså snacka om att stämningen dog när Felicia drog. De började prata om Brannes katter i 30 min...typ.
Citera
2015-12-17, 03:34
Medlem
Falcãos avatar
Tycker också Felicia Jackson är kul. Underhållande med någon som kommer in helt manisk redan sju på morgonen och får igång programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in