2012-11-17, 18:10
Bannlyst
SD måste vara det mest pinsamma parti som någonsin existerat
Citera
2012-11-17, 18:15
Medlem
Kolonns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIILAB
Den bedömning man gör av flyktigheten hos medelklassväljare framförallt från M och S.

Dessa har sannolikt lämnat SD för att återgå till framförallt M,S och KD.
KÄLLA DÅ?
Citera
2012-11-17, 18:16
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malevich
SD måste vara det mest pinsamma parti som någonsin existerat

Jag skäms nästan för att vara svensk när det är såna muppar som säger sig representera Sverige och svenskarna.. Pinsamma är bara förnamnet.
Citera
2012-11-17, 18:16
Medlem
Brukar rösta Moderaterna, men bara för att Aftonhoran och co hänger ut SD så jävla mycket kommer jag ge dom min röst 2014.

Vi "ska" ha ett demokratiskt Sverige. Och det har vi inte med denna häxjakt. Grattis era förbannade idioter till repotrar. Ni fick en moderat att rösta SD!
Citera
2012-11-17, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagska
Brukar rösta Moderaterna, men bara för att Aftonhoran och co hänger ut SD så jävla mycket kommer jag ge dom min röst 2014.

Vi "ska" ha ett demokratiskt Sverige. Och det har vi inte med denna häxjakt. Grattis era förbannade idioter till repotrar. Ni fick en moderat att rösta SD!

Helt rätt - så tänker jag också. Jag är skrämd över hur löst demokratifernissan satt. Hur subjektiv pressen var och hur man kunde ljuga, tiga ihjäl och smutskasta. Jag hade förväntat mig att man tog upp problemet med invandringen på ett normalt och civiliserat sätt. Är det ett problem? Hur ser problemet ut? Vad orsakar problemet? Vad kan vi göra åt det?

Aldrig att jag skulle rösta fler gånger på dessa förljugna partier. SD 2014.
Citera
2012-11-17, 18:29
Medlem
Persess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Det finns nog en hel del som inte tycker att händelserna spelar någon som helst roll. Att kalla folk för hora, babbe och blatte är vardagsspråk för dem. Fast de tillhör nog redan SD:S kärnväljare.

Jo det är ju lite det som är grejen. Det kommer alltid att finnas slödder som tycker det är ok eller inte bryr sig att bete sig som Järnrörserik och hans polare gjorde. Det fina i kråksången är dock att de inte är så många, och så länge som Sverigedummokraterna fortsätter att profilera sig på detta sätt kommer de att förbli det lilla skitparti utan inflytande de är.
Citera
2012-11-17, 18:29
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Nej TS, det är inte bara du. Antagligen känner en hel massa människor på samma sätt som du under dessa dagar.

Vi har en 87-årig tant som överfalls av ett gäng (förmodade) araber, då hon säger åt dem att inte sparka på en försvarslös hund. En sådan nyhet visas knappt, men samtidigt fylls hela expressen.se av hatartiklar mot SD.

Detta gör svensken konfunderad och arg. Jag har sett källor på att medlemstillströmningen till SD är alldeles enorm just nu. Media kommer givetvis göra allt för att försöka påstå att partiet gått tillbaka, men jag tror snarare att de får nya väljare av detta. Folk söker sig till SD's hemsida för att kolla, och kan då läsa om politiken. SD ökade ju kraftigt då SR gjorde sin infiltration på Finlandskryssningen. Det var i April 2009 som det avslöjades, och ni kan se på www.status.st hur SD fick en klar uppgång som började just då, upp till en topp November 2009.
Citera
2012-11-17, 18:32
Medlem
Moixas avatar
Jag skiter ärligt talat i om Almqvist hade slagit ner folk, vare sig det vore svenskar eller invandrare, med sitt förbannade järnrör. Så länge sjuklövern driver den invandringspolitik de gör nu så kan Åkesson själv vara våldtäktsman, det spelar ingen roll: jag kommer ändå rösta på SD. Tills den dagen då objektivitet styr invandringsdebatten så kommer SD har mitt fulla stöd. Ja, tyvärr har det politiska klimatet i Sverige sjunkit så lågt.
Citera
2012-11-17, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolonn
KÄLLA DÅ?

Min agenda är poltisk, varför skulle jag presentera en källa ?. Alla som kan poltik vet att det är ungefär så.
Citera
Medlem
ganglere2s avatar
Nej, jag tror inte att att det här är slutet för SD. De lär istället tjäna på detta. Ha ha Sexpressen.

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av Moixa
Jag skiter ärligt talat i om Almqvist hade slagit ner folk, vare sig det vore svenskar eller invandrare, med sitt förbannade järnrör. Så länge sjuklövern driver den invandringspolitik de gör nu så kan Åkesson själv vara våldtäktsman, det spelar ingen roll: jag kommer ändå rösta på SD. Tills den dagen då objektivitet styr invandringsdebatten så kommer SD har mitt fulla stöd. Ja, tyvärr har det politiska klimatet i Sverige sjunkit så lågt.

Bra skrivet. Håller med dig.
Citera
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perses
Jo det är ju lite det som är grejen. Det kommer alltid att finnas slödder som tycker det är ok eller inte bryr sig att bete sig som Järnrörserik och hans polare gjorde. Det fina i kråksången är dock att de inte är så många, och så länge som Sverigedummokraterna fortsätter att profilera sig på detta sätt kommer de att förbli det lilla skitparti utan inflytande de är.
Betänk hur många järnrör Mohammed och Ahmed använt sig mot svenskar genom åren, men det är förstås en helt annan sak i din trångsynta och antisvenska värld.
Citera
Medlem
J.Ks avatar
Detta har inte påverkat vad som kommer stå på min valsedel överhuvudtaget, dom har mitt fulla stöd kort och gott.

Mediedrevet mot SD har antagit absurda proportioner, det var ju inte i närheten när Ljugholt var igång med sitt fiffel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in