2012-11-17, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagska
Brukar rösta Moderaterna, men bara för att Aftonhoran och co hänger ut SD så jävla mycket kommer jag ge dom min röst 2014.

Vi "ska" ha ett demokratiskt Sverige. Och det har vi inte med denna häxjakt. Grattis era förbannade idioter till repotrar. Ni fick en moderat att rösta SD!

Det är SD internt som lämnat all information till media, förstår Du inte det.
Citera
2012-11-17, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.K
Detta har inte påverkat vad som kommer stå på min valsedel överhuvudtaget, dom har mitt fulla stöd kort och gott.

Mediedrevet mot SD har antagit absurda proportioner, det var ju inte i närheten när Ljugholt var igång med sitt fiffel.

Skillnaden är att det är SD själva som planterat detta hos media.
Citera
2012-11-17, 18:35
Medlem
Withereds avatar
Jag blev en aning upprörd när det hela "kom ut", samtidigt som framför allt Erik Almqvist verkligen gjorde bort sig. Jimmie Åkesson visade att han menade allvar med nolltoleransen, och växte definitivt i mina ögon. Sedan är det beklagligt att SD blir av med Erik Almqvist då han är/var en av deras bästa, men som han själv insett så kan han inte sitta kvar utan att skada partiet.

Att expressen sedan försöker sänka partiet med ytterligare, riktigt dumma, artiklar om att exempelvis Kent Ekeroth våldsamt skulle ha knuffat in en kvinna i en bil, fick definitivt bägaren att rinna över för mig. Mitt förakt för massmedia har intensifierats markant, och mitt stöd för SD är större än någonsin.
Citera
2012-11-17, 18:36
Medlem
antianals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malevich
SD måste vara det mest pinsamma parti som någonsin existerat

Nej det är Vänsterpartiet. Ett facistparti som kommit ur ärkekommunsimen och delat sig som en cancercell oräkneliga gånger, bytt namn och idag påstår sig vara "icke kommunistiskt".
Jo tjena ..
Citera
2012-11-17, 18:36
Medlem
HarmonicAces avatar
SD är fortfarande det enda valbara partiet för min del, men jag önskar det kom in fler högutbildade och intellektuella i partiet.
Citera
2012-11-17, 18:37
Medlem
Persess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Betänk hur många järnrör Mohammed och Ahmed använt sig mot svenskar genom åren, men det är förstås en helt annan sak i din trångsynta och antisvenska värld.
Jag utgår ifrån att du inte menar allvar med ditt inlägg, men jag måste ju ändå fråga: Hur skulle detta rättfärdiga Järnrörseriks förberedelse till grov misshandel, och de andra glada bravaderna pajasarna lyckade hinna med på den begränsade tid som visas på videon ?
Citera
2012-11-17, 18:37
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moixa
Jag skiter ärligt talat i om Almqvist hade slagit ner folk, vare sig det vore svenskar eller invandrare, med sitt förbannade järnrör. Så länge sjuklövern driver den invandringspolitik de gör nu så kan Åkesson själv vara våldtäktsman, det spelar ingen roll: jag kommer ändå rösta på SD. Tills den dagen då objektivitet styr invandringsdebatten så kommer SD har mitt fulla stöd. Ja, tyvärr har det politiska klimatet i Sverige sjunkit så lågt.

Många plus på den!!

SD'are är nog de politiskt mest medvetna väljarna. De har med risk för utfrysning ur etablisemanget valt detta parti, vars politik inte speglas objektivt i media, som ständigt smutskastas i media. Så de (vi) är otroligt medvetna och förankrade i vårt val.

Inte en chans att en "järnrörserik" skulle få speciellt många SD'are att byta åsikt. Då är man ingen riktig SD'are. I och med att det är så; och i kombination med att många får upp ögonen för partiet i detta läge, så tror jag att SD ökar av det här!
Citera
2012-11-17, 18:40
Medlem
Kolonns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIILAB
Min agenda är poltisk, varför skulle jag presentera en källa ?. Alla som kan poltik vet att det är ungefär så.
Alla vet att det är ungefär så? Va? Du presenterar siffor om att SD ska förlora 3-5 procent. Av att döma utifrån kommentarerna i denna tråden har du grovt fel. Enligt den senaste undersökningen NOVO gjorde har du också fel.
Citera
2012-11-17, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Många plus på den!!

SD'are är nog de politiskt mest medvetna väljarna. De har med risk för utfrysning ur etablisemanget valt detta parti, vars politik inte speglas objektivt i media, som ständigt smutskastas i media. Så de (vi) är otroligt medvetna och förankrade i vårt val.

Inte en chans att en "järnrörserik" skulle få speciellt många SD'are att byta åsikt. Då är man ingen riktig SD'are. I och med att det är så; och i kombination med att många får upp ögonen för partiet i detta läge, så tror jag att SD ökar av det här!

Medelklassrösterna och Åkesson är inte riktigt av samma uppfattning som Du.
Citera
2012-11-17, 18:43
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moixa
Jag skiter ärligt talat i om Almqvist hade slagit ner folk, vare sig det vore svenskar eller invandrare, med sitt förbannade järnrör. Så länge sjuklövern driver den invandringspolitik de gör nu så kan Åkesson själv vara våldtäktsman, det spelar ingen roll: jag kommer ändå rösta på SD. Tills den dagen då objektivitet styr invandringsdebatten så kommer SD har mitt fulla stöd. Ja, tyvärr har det politiska klimatet i Sverige sjunkit så lågt.

Det är sorgligt att våran "demokrati" ser ut som den gör. Vi har 7, ibland 8 partier i riksdagen som mer eller mindre tycker samma sak om nästan allt. Är man t ex emot EU, då finns det bara ett parti att rösta på. Systemet är ett skämt!
Citera
2012-11-17, 18:44
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Om det var Borg i videon antar jag att flashbacksverigedemokraterna hade tillskyndat till hans försvar på samma sätt?
Citera
2012-11-17, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vargenbara
Det babblas så jävla mycket i media, om hur SD gör ditten och dattan.

Jag upplever att det här enbart har förstärkt folks fördomar och tankar kring att media verkligen vinklar nyheter för att sänka SD.

Dessutom så, i och med att SD för många mer som ett protestparti, så spelar det väl ingen roll om de gör något snedsteg, för de flesta handlar det väl om att markera tydligt för de andra partierna att deras invandringspolitik är galen.

Detta i kombination med Reinfeldts uttalande om bestraffning av SD röstade genom att öka invandringen... Det är ju katastrof.

Vad tror ni? Har de senaste händelserna egentligen vart ett stort + för SD? Eller har medierna rätt? Är slutet här för SD?
Det Reinfeldt gjorde är ingenting emot den rasism och de hatet vi SDare har fått utstå efter vårat val. Var det inte en politiker inom SD ranken som blev påhoppad i sitt egna hem och samtidigt fick ett hackors inristat i sin panna? Samt utfrysningen man har fått utstå av vänner och familj. Sen har vi "Vi gillar olika" kampanjen, rent jävla hyckleri om ni frågar mig. Gillar de vi gillar, dvs hata SD! Riktigt bra kampanj för några som påstår att de gillar olika.

OnT: Precis, efter den här "skandalen" så har mina ögon äntligen öppnats och jag kan nu se hur korrupta dessa "journalister" är. Det kommer nog dröja lång tid innan jag kan lita på något som media säger. Jag kommer rösta SD 2014 igen och ta all skit som det förmodligen kommer medföra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in