Citat:
Ursprungligen postat av vargenbara
Det babblas så jävla mycket i media, om hur SD gör ditten och dattan.
Jag upplever att det här enbart har förstärkt folks fördomar och tankar kring att media verkligen vinklar nyheter för att sänka SD.
Dessutom så, i och med att SD för många mer som ett protestparti, så spelar det väl ingen roll om de gör något snedsteg, för de flesta handlar det väl om att markera tydligt för de andra partierna att deras invandringspolitik är galen.
Detta i kombination med Reinfeldts uttalande om bestraffning av SD röstade genom att öka invandringen... Det är ju katastrof.
Vad tror ni? Har de senaste händelserna egentligen vart ett stort + för SD? Eller har medierna rätt? Är slutet här för SD?
Det Reinfeldt gjorde är ingenting emot den rasism och de hatet vi SDare har fått utstå efter vårat val. Var det inte en politiker inom SD ranken som blev påhoppad i sitt egna hem och samtidigt fick ett hackors inristat i sin panna? Samt utfrysningen man har fått utstå av vänner och familj. Sen har vi "Vi gillar olika" kampanjen, rent jävla hyckleri om ni frågar mig. Gillar de vi gillar, dvs hata SD! Riktigt bra kampanj för några som påstår att de gillar olika.
OnT: Precis, efter den här "skandalen" så har mina ögon äntligen öppnats och jag kan nu se hur korrupta dessa "journalister" är. Det kommer nog dröja lång tid innan jag kan lita på något som media säger. Jag kommer rösta SD 2014 igen och ta all skit som det förmodligen kommer medföra.