Man blir ju om inte annat sugen att rösta på SD just enbart pga hur de mobbas ut ur samhällsdebatten, det snackas ständigt om att politiska representanter för SD ej bör bjudas in på diverse middagar, hela tiden försöker tidningarna tala om för folk att de röstar fel om de röstar på SD, för att inte tala om hur många hotbrev/förstörd egendom/osv som "vanligt folk" som är med i SD får utstå. Det är ren och skär utmobbning, raka motsatsen till demokrati och därmed inget jag vill stödja, då ställer jag mig hellre på "underdoggens" sida bara på ren jävla princip även om de råkar ha en lite högre procent WT-idioter som skriker hora och slåss med järnrör också.
Sen är jag inte rasist, däremot ÄR jag emot att ta in folk med en världsåskådning som motsvarar medeltida standarder, och jag ÄR emot att släppa in stora mängder muslimer oavsett om de är våldsamma eller inte, just eftersom hårt troende religiösa för mig är ett stort kliv tillbaka i utvecklingen. Då Sverige idag lyckats bli ett av världens mer sekulariserade länder som sätter tilltron till vetenskapen framför tomtar och troll, så tycker jag helt klart att vi inte bör importera en massa outbildade lågpannade fåntrattar en masse.
Kan också säga att jag har EXAKT samma åsikt om frågan gällde att importera en massa rabiata tokkristna från den Amerikanska högern i stil med pastor Phelps (god hates everything osv) och liknande, så det har inget med att de kommer specifikt från Mellanöstern eller Afrika att göra utan jag tycker bara inte att man medvetet ska ta beslut som sänker den nationella genomsnittliga IQn med tiotals poäng. Sen vad människorna har för färg eller form, det skiter jag fullständigt i.
Men det är bara jag det