hur vet man om man är tight? får känslan att jag är slapp fast jagär väldigt ung. Men har någon av er haft en flickvän/fru som börjat med knipövningar och har det verkligen hjälpt?
hur vet man om man är tight? får känslan att jag är slapp fast jagär väldigt ung. Men har någon av er haft en flickvän/fru som börjat med knipövningar och har det verkligen hjälpt?
kanske ska va i sextekniker ist?
Jag kanske kan offra mig för att kunna ge dig ett svar om du är tight eller ej.
De hjälper mer än vad du kan tro och det blir ju även mycket skönare att knulla på köpet. Det kan ta en liten tid att öva upp sina muskler och hitta dem med men det är värt det.
Jag vet inte hur många trådar på flashback som handlar om problem med stora och slappa fittor. Är det verkligen ett problem eller är det småkukade 14-åringar som projicerar sina små kukar på stora fittor (som de förvisso aldrig varit nära)?
Jag/vi är mycket sexuellt aktiva även med med andra som swingers. Vi pratar ofta sex och erfarenheter och hör aldrig att det skulle vara någon issue. Det är helt enkelt en ickefråga.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!