• 1
  • 2
2012-11-15, 19:11
Medlem
hur vet man om man är tight? får känslan att jag är slapp fast jagär väldigt ung. Men har någon av er haft en flickvän/fru som börjat med knipövningar och har det verkligen hjälpt?

kanske ska va i sextekniker ist?
Citera
2012-11-15, 19:14
Medlem
FINSK-ARIERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kat321
hur vet man om man är tight? får känslan att jag är slapp fast jagär väldigt ung. Men har någon av er haft en flickvän/fru som börjat med knipövningar och har det verkligen hjälpt?

klart det hjälper
Citera
2012-11-15, 19:15
Medlem
sommarlovs avatar
Kan du klämma så du känner klämmet runt ett finger?
Om inte behöver du träna!
Citera
Medlem
Knipövningar hjälper. Slidan består av muskler och det är bara bra att träna dem. Slidmusklerna tränas även när man har sex.
Citera
Medlem
Citat:

De funkar sådör
Citera
2012-11-15, 19:31
Medlem
Miiiiias avatar
Meningen är att du ska spänna slidmusklerna när du har sex. Eftersom det är just muskler, så kan du träna dem att klämma hårdare
Citera
2012-11-15, 19:33
Medlem
Citat:

Jag kanske kan offra mig för att kunna ge dig ett svar om du är tight eller ej.
Citera
2012-11-15, 19:40
Medlem
funkar nicet . go go
Citera
2012-11-15, 19:49
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Jo, knipövningar hjälper, men om du motionerar någorlunda i din vardag så behövs det knappt.

Gå ut och promenera ibland, simma, styrketräna och ha mycket sex.

En kudde under rumpan vid missionären gör underverk
Citera
2012-11-15, 19:51
Medlem
De hjälper mer än vad du kan tro och det blir ju även mycket skönare att knulla på köpet. Det kan ta en liten tid att öva upp sina muskler och hitta dem med men det är värt det.
Citera
2012-11-15, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rzll
Jag kanske kan offra mig för att kunna ge dig ett svar om du är tight eller ej.
får väl bli så då
Citera
2012-11-15, 23:57
Medlem
Jag vet inte hur många trådar på flashback som handlar om problem med stora och slappa fittor. Är det verkligen ett problem eller är det småkukade 14-åringar som projicerar sina små kukar på stora fittor (som de förvisso aldrig varit nära)?

Jag/vi är mycket sexuellt aktiva även med med andra som swingers. Vi pratar ofta sex och erfarenheter och hör aldrig att det skulle vara någon issue. Det är helt enkelt en ickefråga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in