Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-11-14, 19:43
  #1
Medlem
Varenda person jag frågat om att få köpa gräs av har viljat ha sex i gengäld. Är det andra tjejer som har samma problem här nere i skåne eller övriga sverige? Tycker det gått för långt när det ligger till på det viset. Man ska väl ändå inte behöva skicka någon killpolare bara för att få tag i lite röka?
Citera
2012-11-14, 19:50
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HCJ1993
Varenda person jag frågat om att få köpa gräs av har viljat ha sex i gengäld. Är det andra tjejer som har samma problem här nere i skåne eller övriga sverige? Tycker det gått för långt när det ligger till på det viset. Man ska väl ändå inte behöva skicka någon killpolare bara för att få tag i lite röka?
Att få knulla någon för gratis weed låter rimligt, men att behöva knulla någon för att få KÖPA weed låter bara vansinnigt.
Citera
2012-11-14, 19:52
  #3
Medlem
dresscodeaddicts avatar
Det kan inte vara sant.
Låter väldigt lågt. VÄLDIGT lågt.
Citera
2012-11-14, 19:58
  #4
Medlem
Litar inte på brudar, speciellt inte när det kommer till sånna här olagligheter och tror inte jag är ensam om det. Du har ju internet till ditt förfogande annars!
Citera
2012-11-14, 20:22
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Litar inte på brudar, speciellt inte när det kommer till sånna här olagligheter och tror inte jag är ensam om det. Du har ju internet till ditt förfogande annars!

Nyligen blivit dumpad?

OnT

Vafan är det för sopor som TS har frågat?
Citera
2012-11-14, 20:28
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user87
Nyligen blivit dumpad?

OnT

Vafan är det för sopor som TS har frågat?

Inte alls, bara det att brudar i den åldersgrupp som jag antar TS tillhör generellt sett snackar väldigt mycket.
Citera
2012-11-16, 21:10
  #7
Medlem
MADYEs avatar
Det är en policy inom droghandeln, kvinnor betalar genom sex.
Citera
2012-11-16, 21:25
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MADYE
Det är en policy inom droghandeln, kvinnor betalar genom sex.

en policy bara inget knepigt med det
Citera
2012-11-16, 21:39
  #9
Medlem
Turkfans avatar
Vad är det för jävla tomtar du köper från?

Är ju inte tjej, men kan inte tänka mig att nån av mina kranar (eller jag själv om jag nu skulle sälja) skulle be om lite fitta istället för pengar.

Visst om dom erbjuder sig så kan man väl överväga saken.
Citera
2012-11-16, 22:04
  #10
Medlem
Du måste haft en sabla otur. Jag kan ärligt talat inte alls se hur någon skapligt seriös dealer skulle föreslå det. Så vilka tomtar du råkat på vette tusan.
Citera
2012-11-16, 22:08
  #11
Medlem
lugna ner digs avatar
Möjligtvis invandrare du köper ifrån? Inget ont om invandrare. Det jag menar är att de ofta har en annan syn på sex. Många tycker att det är okej att betala för sex. Själv tycker jag att det är helt sjukt att du som tjej inte ska kunna köpa en bit röka bara för att du inte vill sälja dig.
Har aldrig hört något liknande innan.
Citera
2012-11-16, 23:32
  #12
Medlem
JohnMiltons avatar
Alltså... Så extremt märkligt är det väl ändå inte? Nu var det länge sen jag höll på med sånt men det är ju ett jävla krångel att hålla på och styra åt folk. Kanske bara jag som är ovänskaplig men jag tyckte det var drygt. Klart man hoppas på en bonus om det är en brud man ska göra en tjänst. Man lär ju knappast göra det för att hon är en så god vän direkt....
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback