Citat:
Ursprungligen postat av
Silverax
Så enligt din tolkning har de alltså redan utretts och ställts till svars?
Du tolkar det så klart som att de inte vem som gav dem pengarna. Den mer rimliga tolkningen är att de inte visste att pengarna kom från en förskingring, men det kommer du tydligen aldrig att tro på, så det spelar väl ingen roll.
Du har påstått en massa saker om spelmissbrukare utan att ge några källor, ja. Jag undrar alltså om du kan styrka dina påståenden eller om det bara är dina spekulationer.
Nu får du ett sista svar eftersom du mal på och ställer samma frågor om igen för tredje gången,
utan någon som helst poäng annat än att munhuggas.
Ingen har utretts vilket jag aldrig påstått,Tuulas förskingring har utretts och utredningen
har lett Ulf och Company till dessa
ovetande personer.
Naturligtvis har personerna fått frågor om pengarna, personerna har svarat Back men
någon större utredning kunde inte göras dels för att 1)Tuula var försvunnen 2) nu är hon död
3)
personerna säger sig inte förstå vartifrån och hur pengarna hamnat hos dem.
Där stannar utredningen, FU kommer läggas ner.
Det jag kursiverat i din text har jag tydligt svarat på, vad jag trott och vad jag tror.
Jag påstår inget om spelmissbruk som jag inte vet.
Jag rekommenderar dig att googla spelmissbruk om du vill ha källor,jag däremot behöver
inte göra det. Sen vidhåller jag att trådens ämne inte är hur ett spelmissbruk ter sig,
ämnet handlar om en girig dam som förskingrat 20 miljoner. Endel av dessa miljoner
gick till spel andra till tex gåvor. Gummans lön täckte väl vardagsutgifterna såsom mat
och hyra, eventuellt någon semestertripp.